Jak poradzić sobie z zacinającym się Discordem po zakończeniu gry w LoLu lub Valorancie?
Discord, który zacina się po zakończonym meczu. W jaki sposób można to naprawić?
Produkcje Riotu, w tym głównie League of Legends, znane są z tego, że potrafią przysporzyć graczom problemów. Większość z nich jest powiązana z samą rozgrywką, jednak zdarzają się również usterki, które wykraczają poza nią.
Niezwykle popularne produkcje multiplayer, stanowią ogromną część rynku gier wideo, a rozgrywka z innymi graczami praktycznie zawsze wymaga dobrej komunikacji. Z tego powodu popularne stały się aplikacje wykorzystywane do komunikacji głosowej jak na przykład Discord, który w dużej mierze wyparł używanego wcześniej Team Speaka.
W ostatnim czasie można było przeczytać o prostym sposobie na przyspieszenie pracy klienta (Gracze LoLa znaleźli łatwy sposób na zwiększenie wydajności klienta. Wystarczy usuwać jeden folder), a tym razem fani postanowili wziąć w swoje ręce zacinającego się Discorda po ukończeniu rozgrywki w League. W jaki sposób można poradzić sobie z problemem?
Co zrobić, aby Discord się nie zacinał?
Użytkownik o nicku aechkaylol opublikował krótki filmik, w którym informuje oglądających o tym, w jaki sposób można odciąć klient jednego z aktualnie najpopularniejszych komunikatorów głosowych, kiedy kończy się rozgrywka w dowolnej produkcji Riotu.
Na ten moment można doświadczyć zacięcia się Discorda na około 5 sekund, kiedy kończy się rozgrywka w League of Legends. Okazuje się, że rozwiązanie jest stosunkowo proste. Wystarczy wejść do opcji komunikatora, przejść do zakładki powiązanej z dźwiękiem głos i wideo, a następnie na samym dole wyłączyć opcję logowanie debugowania.
- ZOBACZ – Wszystkie easter eggi z najnowszego zwiastuna Czarodziejek Gwiazd w LoLu, które przegapiliście
Rozwiązanie jest naprawdę proste, a wielu komentujących pisze, że po jego zastosowaniu problem zniknął. Trudno ze stu procentową pewnością powiedzieć, co go powodowało, jednak można spodziewać się, że zacinanie się było powiązane z zapisywaniem na dysku logów z rozmowy głosowej po ukończonej rozgrywce.