Jak uzyskać 72% CDR z nowymi przedmiotami w LoLu? Najlepsze, co oferuje Przedsezon
Cho’Gath z 10 tysiącami zdrowia, praktycznie brak czasów odnowienia, czy błąd Ornna, który usuwa cooldown z przedmiotu.
Wiadomo, że nadchodzący przedsezon ma być kompletną rewolucją w buildach absolutnie wszystkich bohaterów. Mistyczne przedmioty będą trzonem każdego z nich i to one mają nadawać mu kierunek. To, co aktualnie dzieje się na PBE, gdzie gracze mogą przetestować wszystkie zmiany, wygląda naprawdę przerażająco i miejsce mają dziwaczne sytuacje.
Jak aktualnie wyglądają serwery testowe?
Frostfire Gauntlet
Na kanale Vandirila pojawiło się między innymi filmik pokazujący wspomniany przedmiot w połączeniu z kilkoma popularnymi tankami. Frostfire Gauntlet oferuje:
- 350 HP
- 15 Ability Haste
- 50 Pancerza
- 25 Odporności na magię
- Immolate: Co sekundę zadaje 118 (+ bonusowa skala zdrowia) magicznych obrażeń wszystkim pobliskim przeciwnikom (zwiększone o 50% przeciwko minionom i stworom).
- Frostfire: Ataki tworzą lodowe pole, które spowalnia przeciwników o 69% (wartość spowolnienia jest zależna od zdrowia bohaterów) na 1,5 sekundy (4 sekundy czasu odnowienia).
- Mityczna zdolność pasywna: Daje wszystkim innym legendarnym przedmiotom 100 HP i 7,5% rozmiaru bohatera za każdy legendarny przedmiot.
ZOBACZ – Tahm Kench broken? Jego W działa globalnie przez buga, a używanie tego standardowo grozi banem
W powyższym filmie widać Cho’Gatha, który osiągnął ponad 10 tysięcy zdrowia i zwiększył rozmiar swojego bohatera o 37,5%. Sprawia to, że wiele wież może zaatakować go przez grube ściany, kiedy on nawet nie musi się do nich zbliżyć.
Jak pozbyć się czasów odnowienia?
Urf jest trybem gry, gdzie między innymi czasy odnowienia nie są dla żadnego bohatera problemem, za sprawą skrócenia ich o całe 80%. W przedsezonie jednak da się osiągnąć podobną wartość za sprawą nowych przedmiotów. Których?
- Cosmic Drive
- +60 AP
- +200 HP
- +30 Ability Haste
- Spelldance: Zadawanie obrażeń umiejętnościami daje 10 (+20% Ability Haste) prędkości poruszania się na 4 sekundy.
- Liandry’s Anguish
- +80 AP
- +600 Many
- +25 Ability Haste
- Torment: Zaklęcia sprawiają, że przeciwnicy dostają magiczne obrażenia od ognia przez 4 sekundy w wysokości 60 (+10% AP) (+4% maksymalnego zdrowia celu) i obniżają ich odporność na magię (5% co sekundę do maksymalnie 25%).
- Mityczna zdolność pasywna: Daje wszystkim innym legendarnym przedmiotom +5 Ability Haste.
W rezultacie można uzyskać między innymi Zileana, którego superumiejętność jest dostępna co 10 sekund, Teemo, którego w jego rozstawianiu grzybów ogranicza tylko i wyłącznie mana, Kassadina ze swoim ultem co 0,3 sekundy lub Ziggsa, którego Q odnawia się w 2 sekundy, a zdolność pasywna w 4.
Bug Ornna, który powoduje, że przeciwnicy nie mogą się ruszać
Jeden z dodanych przedmiotów ma zdolność spowalniania i unieruchamiania przeciwników. Jeśli jednak Ornn zdecyduje się go ulepszyć, straci on czas odnowienia, co zaś może pozwolić na kompletne zablokowanie przeciwnych bohaterów. Mowa o Everfrost, który daje graczowi:
- +80 AP
- +200 HP
- +600 Many
- +10 Ability Haste
- Frigid Blast: Zadaje 100 (+30% AP) obrażeń w stożku i spowalnia przeciwników o 65% na 1,5 sekundy. Cele znajdujące się w środku stożka są uziemiane. (45 sekund czasu odnowienia).
- Mityczna zdolność pasywna: Daje innym legendarnym przedmiotom +15 AP.
ZOBACZ – Jak Master Yi staje się prawdziwym potworem w LoLu dzięki jednemu z nowych przedmiotów?
Wszystkie z powyższych eksperymentów to tylko cień tego, co dzieje się na PBE. W poprzednim artykule mówiącym o podobnej sytuacji można było przeczytać komentarz jednego z Rioterów, który mówi, że w większości przypadków kombinacje tych przedmiotów będą działały nieco inaczej po ich pojawieniu się na serwerach live (Jak Master Yi staje się prawdziwym potworem w LoLu dzięki jednemu z nowych przedmiotów?).