Reklama

Kompletny opis patcha 11.11 w LoLu. Jak prezentują się wszystkie zmiany przedmiotów i bohaterów

League of Legends

Reklama

Pełna lista zmian w nadchodzącym patchu 11.11.

Reklama


Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, które mają na celu poprawienie balansu oraz wprowadzenie zmian w przedmiotach i bohaterach, którzy ich potrzebują.

W patchu 11.11 na celownik wzięto głównie item, który miał być wykorzystywany przez supportów do przechowywania Control Wardów. Jak prezentuje się jego nowa wersja i czy jego sytuacja ulegnie zmianie?

Buffy i nerfy na patch 11.11

Zmiany w runach

  • Hail of Blades
    • Czas odnowienia zwiększony z 8 do 12 sekund.
  • Buiscuit Delivery
    • Złoto za sprzedaż zmniejszone z 30 do 5.

Wzmocnienia przedmiotów

  • Wardstone
    • Stirring Wardstone (Tier 1)
      • Usunięto.
    • Watchful Wardstone (Tier 2)
      • Koszt: 1100.
      • 150 HP.
      • 10 Ability Haste.
      • Arcane Cache: Przedmiot może przechowywać do trzech Control Wardów.
      • [USUNIĘTO] Zwiększa maksymalną ilość postawionych Stealth i Control Wardów o 1.
      • [NOWOŚĆ] Po zdobyciu 13 poziomu i ukończeniu questa supporta zmienia się w Vigilant Wardstone.
    • Vigilant Wardstone (Tier 3)
      • [NOWOŚĆ] Zdobywany teraz poprzez ulepszenie Watchful Sightstone. Nie da się go już kupi.
      • 150 HP.
      • 15 Ability Haste.
      • [NOWOŚĆ] Blessing of Ixtal: Zwiększa AP, Ability Haste, bonusowe AD i bonusowe HP o 12%.
      • Arcane Cache: Przedmiot może przechowywać do trzech Control Wardów.
  • Staff of Flowing Water
    • Przyznawane AP zwiększone z 20-40 do 25-45.
  • Moonstone Renewer
    • Wzmocnienie leczenia oraz dawanych tarcz za stack zwiększone z 4% (max 20%) do 6% (max 30%).
  • Divine Sunderer
    • Obrażenia od maksymalnego zdrowia przeciwnika zwiększone z 10% do 12%.
    • Leczenie zwiększone z 50/30% (dla postaci walczących w zwarciu/dla postaci walczących z dystansu) do 65/40% obrażeń.
  • Black Cleaver
    • Obniżenie pancerza za stack zwiększone z 4% (max 24%) do 4,5% (max 27%).
  • Serpents Fang
    • Obniżenie tarcz postaciom walczącym z dystansu zwiększone z 25% do 35%.
  • Wardens Mail
    • Rock Solid: Redukcja zwiększona z 0,5% maksymalnego zdrowia do 5 + 0,35% maksymalnego zdrowia.
  • Frozen Heart
    • Redukcja prędkości ataku zwiększona z 15% do 20%.
    • Redukcja zwiększona z 0,5% maksymalnego zdrowia do 10 + 0,35% maksymalnego zdrowia.
  • Randuin’s Omen
    • Redukcja zwiększona z 0,5% maksymalnego zdrowia do 5 + 0,35% maksymalnego zdrowia.
  • Warmog’s Armor
    • Wymóg do regeneracji zmieniony z 3000 maksymalnego zdrowia na 1100 bonusowego zdrowia.
  • Frostfire Gauntlet
    • Spowolnienie dla postaci walczących z dystansu zmniejszone z 25% (+4% za 1000 HP) do 12,5% (+2% za 1000 HP).
    • Czas odnowienia dla postaci walczących z dystansu zwiększony z 4 do 6 sekund.
    • Zmiany dotyczą również ulepszonej przez Ornna wersji przedmiotu.

Osłabienia przedmiotów

  • Bramble Vest
    • Pancerz zmniejszony z 35 do 30.
    • Obrażenia od kolcy zmniejszone z 3 +10% pancerza do 3.

Wzmocnienia bohaterów

  • Azir
    • Conquering Sands (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 70 do 55.
  • Graves
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zwiększone z 3 do 4.
  • Hecarim
    • Rampage (Q)
      • Przelicznik od bonusowego AD zwiększony z 70% do 75%.
    • Devastating Charge (E)
      • Minimalny przelicznik od bazowego AD zwiększony z 50% do 55%.
      • Maksymalny przelicznik od bazowego AD zwiększony z 100% do 110%.
  • Ryze
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zwiększone z 98 do 110.
  • Ezreal
    • Bazowe statystyki
      • Regeneracja HP na poziom zwiększona z 0,55 do 0,65.
      • Bazowy pancerz zwiększony z 22 do 24.
  • Seraphine
    • Surround Sound (W)
      • Tarcza dawana sobie zwiększona z 75-150 do 75-225.
      • Tarcza dawana sojusznikom zwiększona z 50-100 do 50-150.
  • Teemo
    • Move Quick (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 17 do 14 sekund.
  • Nautilus
    • Riptide (E)
      • [NOWOŚĆ] Zdolność zadaje teraz zwiększone o 200% obrażenia potworom.
  • Singed
    • Fling (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 10 do 10-8 sekund.

Reklama

ZOBACZ – Zakładka z runami i buildami bezpośrednio w grze. System rankingowy zachowania i nie tylko w Wild Rift

Osłabienia bohaterów

  • Morgana
    • Tormented Shadow (W)
      • Bonusowe obrażenia zadawane potworom zmniejszone z 185% do 155%.
  • Lee Sin
    • Tempest (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 8 do 9 sekund.
  • Rumble
    • Junkyard Titan (P)
      • Maksymalne obrażenia On-Hit zadawane potworom zmniejszone z 120 do 80.
  • Elise
    • Forma pająka
      • Przelicznik AP od ilości przywracanego zdrowia przy auto atakach zmniejszony z 30% do 20%.
  • Leona
    • Eclipse (W)
      • Obrażenia zmniejszone z 60-200 do 50-190.
  • Urgot
    • Purge (W)
      • Przelicznik AD zmniejszony z 20-36% do 20-34%.
  • Shaco
    • Jack in the Box (W)
      • Przelicznik AP zmniejszony z 10% do 9%.
    • Two-Shiv Poison (E)
      • Przelicznik AP zmniejszony z 55% do 50%.
  • Qiyana
    • Terrashape (W)
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 5-13% do 3-11%.

ZOBACZ – Niewidzialna Yuumi. Gracze domagają się wyłączenia bohaterki z powodu poważnego błędu

Poprawki bohaterów

  • Master Yi
    • Alpha Strike (Q)
      • Przelicznik AD zmniejszony z 100% do 90%.
    • Wuju Style (E)
      • Podstawowe wartości obrażeń On-Hit zwiększone z 20/30/40/50/60 do 30/40/50/60/70.
  • Senna
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zwiększone z 75 do 82.
    • Absolution (P)
      • Zasięg za 20 dusz zmniejszony z 25 do 20.
    • Piercing Darkness (Q)
      • Leczenie skaluje się teraz z 160% Lethality.
    • Curse of the Black Mist (E)
      • Bonusowa prędkość poruszania się zwiększona z 20% do 20% (+0.05% AP).
    • Dawning Shadow (R)
      • Przelicznik AP zwiększony z 50% do 70%.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej