Reklama

Kompletny opis patcha 12.14 do League of Legends. Wszystkie buffy, nerfy postaci, przedmiotów, systemów

League of Legends

Reklama

Co dokładnie poprawi nadchodząca aktualizacja 12.14? Wcześniejszy spis patcha.

Reklama


Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, w których projektanci wydają wzmocnienia oraz osłabienia dla systemów, które zaczynają odbiegać od normy. Tym razem w spisie można znaleźć sporo zmian systemowych, jak na przykład nerfy itemów, które wpływają na siłę leczenia i tarcz oraz run, które zwiększają odporność bohatera.

Sporo poprawek dotknęło również epickie stwory. Większość zmian w tym segmencie dotyczy smoków, jednak istotna nowość dotyczy również Heralda.

Patch 12.14

Wzmocnienia bohaterów

  • Pantheon
    • Comet Spear (Q)
      • Obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 70% do 105%
  • Jarvan IV
    • Dragon Strike (Q)
      • Przelicznik bazowego AD zwiększony ze 120% do 140%
    • Demacian Standar (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 12 do 12/11,5/11/10,5/10 sekund
  • Teemo
    • Bazowe statystyki
      • Mana na poziom zwiększona z 20 do 25
    • Noxious Trap (R)
      • Przelicznik AP zwiększony z 50% do 55%
      • Koszt many zmniejszone z 75 do 75/55/35
      • Zasięg zdolności zwiększony z 400/650/900 do 600/750/900 jednostek
  • Alistar
    • Pulverize (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 15/14/13/12/11 do 14/13/12/11/10 sekund
      • Koszt many zmniejszony z 65/70/75/80/85 do 55/60/65/70/75
  • LeBlanc
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa mana zwiększona z 344 do 400
      • Mana na poziom zwiększona z 50 do 55
    • Distortion (W)
      • Bazowe obrażenia zwiększone z 75/110/145/18/215 do 75/115/155/195/235
  • Varus
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe AD zwiększone z 59 do 62

Reklama

Osłabienia bohaterów

  • Sivir
    • Boomerang Blade (Q)
      • Czas castowania zmniejszony z 0,25-0,18 do 0,25-0,10 sekundy (bugfix)
    • Ricochet (W)
      • Obrażenia zadawane minionom zmniejszone z 80% do 65%
      • Dobije miniony, które miałyby pozostać z mniej niż 15 HP
  • Yuumi
    • Zoomies (E)
      • Przelicznik AP leczenia zmniejszony z 35% do 30%
  • Seraphine
    • Surround Sound (W)
      • Przelicznik tarczy zmniejszony z 35% do 25%
      • Przelicznik leczenia zmniejszony z 6% do 4% utraconego zdrowia za każde 100 AP
  • Gnar
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 580 do 540
      • Regeneracja HP na poziom zmniejszona z 1,75 do 1,25
  • Zeri
    • Burst Fire (Q)
      • Kliknięcie prawym przyciskiem myszy nie ma już sześciokrotnego mnożnika dla przeciwników z HP mniejszym niż 35%
      • Kliknięcie prawym przyciskiem myszy dobija przeciwników, którzy mają mniej niż 60-150 HP (zależne od poziomu)
    • Lightning Crash (R)
      • Obrażenia on-hit zmniejszone z 10/15/20 do 5/10/15
  • Renata
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 595 do 545
      • Bazowe AD zmniejszone z 51 do 49

Poprawki bohaterów

  • Wukong
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa renegracja HP zwiększona z 2,5 do 3,5
    • Stone Skin (P)
      • Renegracja za stack zmniejszona z 0,5% maksymalnego HP (3% przy maksymalnej ilości stacków) do 0,35% maksymalnego HP (2,1% przy maksymalnej ilości stacków)
  • Aatrox
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zwiększone z 104 do 114
    • Umbral Dash (E)
      • Leczenie zmniejszone z 18/20/22/24/26% do 18/19,5/21/22,5/24%
    • World Ender (R)
      • Leczenie zmniejszone z 25/40/55% do 25/35/45%
  • Kayn
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zwiększone z 99 do 109
    • The Darkin Scythe (P)
      • Leczenie zmniejszone z 25-35% do 20-30% (zależne od poziomu)
  • Janna
    • Eye of the Storm (E)
      • Bonusowa siła leczenia i tarcz zmniejszona z 20% do 15%
      • Wartość tarczy zwiększona z 65/90/115/140/165 do 75/100/125/150/175
    • Monsoon (R)
      • Leczenie na sekundę zwiększone z 90/145/200 (+45% AP) do 100/150/200 (+50% AP)
  • Gangplank
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 640 do 600
      • HP na poziom zwiększone z 104 do 114
      • Bazowy pancerz zmniejszony z 35 do 31
    • Trial By Fire (P)
      • Obrażenia mogąteraz trafić krytycznie z szansą pomnożoną przez 2,5
    • Parrrley (Q)
      • Bazowe obrażenia zmienione z 20/45/70/95/120 na 10/40/70/100/130
    • Powder Keg (E)
      • Spowolnienie zmienione z 40/50/60/70/80% na 30/37,5/45/52,5/60% (+0,25% za 1% szansy na trafienie krytyczne)
      • Bonusowe obrażenia fizyczne zmienione z 80/105/130/155/180 na 75/105/135/165/195
      • Bonusowe obrażenia przy trafieniu krytycznym zredukowane ze 125% do 110%

Osłabienia systemowe

  • Forbidden Idol
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 10% do 8%
  • Ardent Censer
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 10% do 8%
  • Staff of Flowing Water
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 10% do 8%
  • Mikael’s Blessing
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 20% do 16%
  • Redemption
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 20% do 16%
  • Moonstone Renewer
    • Maksymalna ilość stacków zmniejszona z 5 do 4
  • Health Potion
    • Leczenie zmniejszone z 150 do 120
  • Refillable i Corrupting Potion
    • Leczenie zmniejszone z 120 do 100
  • Biscuit Delivery
    • Leczenie zmniejszone z 10% do 8% straconego HP
    • Zwiększenie maksymalnej many zmniejszone z 50 do 40
  • Time Warp Tonic
    • Prędkość poruszania się zmniejszona z 4% do 2%
  • Bone Plating
    • Czas odnowienia zwiększony z 45 do 55 sekund
  • Conditioning
    • Armor i odporność na magię zmniejszone z 9 do 8
    • Całkowity przyrost wartości pancerza i odporności na magię zmniejszona z 4% do 3%
  • Guardian
    • Czas odnowienia zwiększony z 70-40 (zależne od poziomu) do 90-40 sekund (zależne od poziomu)
  • Unflinching
    • Tenacity i odporność na spowolnienia zmniejszone z 10-30% (zależne od brakującego zdrowia) do 3-25% (zależne od brakującego zdrowia)
  • Scorch
    • Obrażenia zwiększone z 15-35 do 20-40 (zależne od poziomu)
  • Second Wind
    • Leczenie zmniejszone z 6 (+4% brakującego zdrowia) do 3 (+4% brakującego zdrowia)
  • Sudden Impact
    • Lethality zwiększone z 7 do 9
    • Przebicie odporności na magię zwiększone z 6 do 7
  • Challenging Smite
    • Redukcja obrażeń zmniejszona z 20% do 10%
  • Exhaust
    • Redukcja obrażeń zmniejszona z 40% do 35%
  • Sunfire Aegis
    • Bazowe obrażenia zdolności Immolate zmniejszone z 12-30 (zależne od poziomu) do stałych 15
    • Przelicznik obrażeń od bonusowego HP zwiększony z 1% do 1,5%
  • Chempunk Chainsword
    • Koszt zwiększony z 2600 do 2800

Zmiany systemowe

  • Cloud Drake
    • Buff wzmocniony z 3,5% do 7% odporności na spowolnienia i prędkości poruszania się poza walką
    • AD zmniejszone z 50 do 35
  • Hextech Drake
    • Buff wzmocniony z 6% prędkości ataku i 6 Ability Haste do 9% prędkości ataku i 9 Ability Haste
    • AD zmniejszone z 66,7 do 47
  • Infernal Drake
    • Buff wzmocniony z 4% do 6% AD/AP
    • AD zmniejszone z 100 do 70
  • Mountain Drake
    • Buff wzmocniony z 6% do 9% Pancerza i odporności na magię
    • AD zmniejszone z 150 do 105
  • Ocean Drake
    • Buff wzmocniony z 2% do 3% leczenia straconego zdrowia na 5 sekund
    • AD zmniejszone z 100 do 70
  • Cloud Soul
    • Buff wzmocniony z 10% do 15% dodatkowej prędkości poruszania się
  • All Drake
    • procent aktualnego zdrowia zadawany przy podstawowych atakach zmniejszony z 7% do 5%
    • HP smoka przed transformacją mapy zwiększone z 2650 (+240 na poziom) do 3450 (+380 na poziom)
    • Dragon HP po transformacji mapy zwiększone z 4350 (+240 na poziom) do6950 (+380 na poziom)
  • Elder Dragon
    • HP zwiększone z 6400 (+180 na minutę) do 6400 (+290 na minutę)
    • AD zmniejszone z 150 do 105
  • Rift Herald
    • Złoto zwiększone z 100 dla zabójcy do 100 dla zabójcy i 200 dla graczy, którzy atakowali stwora
    • HP drugiego przyzwanego Heralda zwiększone z 3180-6360 (zależne od poziomu) do 5565-11130 (zależne od poziomu)
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej