w

Kompletny opis patcha 12.14 do League of Legends. Wszystkie buffy, nerfy postaci, przedmiotów, systemów

Co dokładnie poprawi nadchodząca aktualizacja 12.14? Wcześniejszy spis patcha.


Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, w których projektanci wydają wzmocnienia oraz osłabienia dla systemów, które zaczynają odbiegać od normy. Tym razem w spisie można znaleźć sporo zmian systemowych, jak na przykład nerfy itemów, które wpływają na siłę leczenia i tarcz oraz run, które zwiększają odporność bohatera.

Sporo poprawek dotknęło również epickie stwory. Większość zmian w tym segmencie dotyczy smoków, jednak istotna nowość dotyczy również Heralda.

Patch 12.14

Wzmocnienia bohaterów

  • Pantheon
    • Comet Spear (Q)
      • Obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 70% do 105%
  • Jarvan IV
    • Dragon Strike (Q)
      • Przelicznik bazowego AD zwiększony ze 120% do 140%
    • Demacian Standar (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 12 do 12/11,5/11/10,5/10 sekund
  • Teemo
    • Bazowe statystyki
      • Mana na poziom zwiększona z 20 do 25
    • Noxious Trap (R)
      • Przelicznik AP zwiększony z 50% do 55%
      • Koszt many zmniejszone z 75 do 75/55/35
      • Zasięg zdolności zwiększony z 400/650/900 do 600/750/900 jednostek
  • Alistar
    • Pulverize (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 15/14/13/12/11 do 14/13/12/11/10 sekund
      • Koszt many zmniejszony z 65/70/75/80/85 do 55/60/65/70/75
  • LeBlanc
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa mana zwiększona z 344 do 400
      • Mana na poziom zwiększona z 50 do 55
    • Distortion (W)
      • Bazowe obrażenia zwiększone z 75/110/145/18/215 do 75/115/155/195/235
  • Varus
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe AD zwiększone z 59 do 62

Osłabienia bohaterów

  • Sivir
    • Boomerang Blade (Q)
      • Czas castowania zmniejszony z 0,25-0,18 do 0,25-0,10 sekundy (bugfix)
    • Ricochet (W)
      • Obrażenia zadawane minionom zmniejszone z 80% do 65%
      • Dobije miniony, które miałyby pozostać z mniej niż 15 HP
  • Yuumi
    • Zoomies (E)
      • Przelicznik AP leczenia zmniejszony z 35% do 30%
  • Seraphine
    • Surround Sound (W)
      • Przelicznik tarczy zmniejszony z 35% do 25%
      • Przelicznik leczenia zmniejszony z 6% do 4% utraconego zdrowia za każde 100 AP
  • Gnar
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 580 do 540
      • Regeneracja HP na poziom zmniejszona z 1,75 do 1,25
  • Zeri
    • Burst Fire (Q)
      • Kliknięcie prawym przyciskiem myszy nie ma już sześciokrotnego mnożnika dla przeciwników z HP mniejszym niż 35%
      • Kliknięcie prawym przyciskiem myszy dobija przeciwników, którzy mają mniej niż 60-150 HP (zależne od poziomu)
    • Lightning Crash (R)
      • Obrażenia on-hit zmniejszone z 10/15/20 do 5/10/15
  • Renata
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 595 do 545
      • Bazowe AD zmniejszone z 51 do 49

Poprawki bohaterów

  • Wukong
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa renegracja HP zwiększona z 2,5 do 3,5
    • Stone Skin (P)
      • Renegracja za stack zmniejszona z 0,5% maksymalnego HP (3% przy maksymalnej ilości stacków) do 0,35% maksymalnego HP (2,1% przy maksymalnej ilości stacków)
  • Aatrox
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zwiększone z 104 do 114
    • Umbral Dash (E)
      • Leczenie zmniejszone z 18/20/22/24/26% do 18/19,5/21/22,5/24%
    • World Ender (R)
      • Leczenie zmniejszone z 25/40/55% do 25/35/45%
  • Kayn
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zwiększone z 99 do 109
    • The Darkin Scythe (P)
      • Leczenie zmniejszone z 25-35% do 20-30% (zależne od poziomu)
  • Janna
    • Eye of the Storm (E)
      • Bonusowa siła leczenia i tarcz zmniejszona z 20% do 15%
      • Wartość tarczy zwiększona z 65/90/115/140/165 do 75/100/125/150/175
    • Monsoon (R)
      • Leczenie na sekundę zwiększone z 90/145/200 (+45% AP) do 100/150/200 (+50% AP)
  • Gangplank
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 640 do 600
      • HP na poziom zwiększone z 104 do 114
      • Bazowy pancerz zmniejszony z 35 do 31
    • Trial By Fire (P)
      • Obrażenia mogąteraz trafić krytycznie z szansą pomnożoną przez 2,5
    • Parrrley (Q)
      • Bazowe obrażenia zmienione z 20/45/70/95/120 na 10/40/70/100/130
    • Powder Keg (E)
      • Spowolnienie zmienione z 40/50/60/70/80% na 30/37,5/45/52,5/60% (+0,25% za 1% szansy na trafienie krytyczne)
      • Bonusowe obrażenia fizyczne zmienione z 80/105/130/155/180 na 75/105/135/165/195
      • Bonusowe obrażenia przy trafieniu krytycznym zredukowane ze 125% do 110%

Osłabienia systemowe

  • Forbidden Idol
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 10% do 8%
  • Ardent Censer
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 10% do 8%
  • Staff of Flowing Water
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 10% do 8%
  • Mikael’s Blessing
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 20% do 16%
  • Redemption
    • Moc leczenia i tarcz zmniejszona z 20% do 16%
  • Moonstone Renewer
    • Maksymalna ilość stacków zmniejszona z 5 do 4
  • Health Potion
    • Leczenie zmniejszone z 150 do 120
  • Refillable i Corrupting Potion
    • Leczenie zmniejszone z 120 do 100
  • Biscuit Delivery
    • Leczenie zmniejszone z 10% do 8% straconego HP
    • Zwiększenie maksymalnej many zmniejszone z 50 do 40
  • Time Warp Tonic
    • Prędkość poruszania się zmniejszona z 4% do 2%
  • Bone Plating
    • Czas odnowienia zwiększony z 45 do 55 sekund
  • Conditioning
    • Armor i odporność na magię zmniejszone z 9 do 8
    • Całkowity przyrost wartości pancerza i odporności na magię zmniejszona z 4% do 3%
  • Guardian
    • Czas odnowienia zwiększony z 70-40 (zależne od poziomu) do 90-40 sekund (zależne od poziomu)
  • Unflinching
    • Tenacity i odporność na spowolnienia zmniejszone z 10-30% (zależne od brakującego zdrowia) do 3-25% (zależne od brakującego zdrowia)
  • Scorch
    • Obrażenia zwiększone z 15-35 do 20-40 (zależne od poziomu)
  • Second Wind
    • Leczenie zmniejszone z 6 (+4% brakującego zdrowia) do 3 (+4% brakującego zdrowia)
  • Sudden Impact
    • Lethality zwiększone z 7 do 9
    • Przebicie odporności na magię zwiększone z 6 do 7
  • Challenging Smite
    • Redukcja obrażeń zmniejszona z 20% do 10%
  • Exhaust
    • Redukcja obrażeń zmniejszona z 40% do 35%
  • Sunfire Aegis
    • Bazowe obrażenia zdolności Immolate zmniejszone z 12-30 (zależne od poziomu) do stałych 15
    • Przelicznik obrażeń od bonusowego HP zwiększony z 1% do 1,5%
  • Chempunk Chainsword
    • Koszt zwiększony z 2600 do 2800

Zmiany systemowe

  • Cloud Drake
    • Buff wzmocniony z 3,5% do 7% odporności na spowolnienia i prędkości poruszania się poza walką
    • AD zmniejszone z 50 do 35
  • Hextech Drake
    • Buff wzmocniony z 6% prędkości ataku i 6 Ability Haste do 9% prędkości ataku i 9 Ability Haste
    • AD zmniejszone z 66,7 do 47
  • Infernal Drake
    • Buff wzmocniony z 4% do 6% AD/AP
    • AD zmniejszone z 100 do 70
  • Mountain Drake
    • Buff wzmocniony z 6% do 9% Pancerza i odporności na magię
    • AD zmniejszone z 150 do 105
  • Ocean Drake
    • Buff wzmocniony z 2% do 3% leczenia straconego zdrowia na 5 sekund
    • AD zmniejszone z 100 do 70
  • Cloud Soul
    • Buff wzmocniony z 10% do 15% dodatkowej prędkości poruszania się
  • All Drake
    • procent aktualnego zdrowia zadawany przy podstawowych atakach zmniejszony z 7% do 5%
    • HP smoka przed transformacją mapy zwiększone z 2650 (+240 na poziom) do 3450 (+380 na poziom)
    • Dragon HP po transformacji mapy zwiększone z 4350 (+240 na poziom) do6950 (+380 na poziom)
  • Elder Dragon
    • HP zwiększone z 6400 (+180 na minutę) do 6400 (+290 na minutę)
    • AD zmniejszone z 150 do 105
  • Rift Herald
    • Złoto zwiększone z 100 dla zabójcy do 100 dla zabójcy i 200 dla graczy, którzy atakowali stwora
    • HP drugiego przyzwanego Heralda zwiększone z 3180-6360 (zależne od poziomu) do 5565-11130 (zależne od poziomu)