Którzy bohaterowie i dlaczego mają najgorsze autoataki w całym League of Legends?
Które postacie mają trudny do opanowania autoatak?
Autoatak jest jedną z podstawowych mechanik w League of Legends. Dla wielu bohaterów jest to podstawowe źródło obrażeń i bez niego nie są oni w stanie prawidłowo funkcjonować na Summoner’s Rift. Sam atak jednak jest dla każdej postaci charakterystyczny i poza zupełnie inną animacją wyróżniają go statystyki takie jak prędkość ataku czy podstawowe obrażenia.
Gracze stworzyli listę postaci, które według nich mają najgorsze autoataki w grze. W sumie wybrano 4 championów, którzy mają zdecydowanie odstawać od pozostałych.
Problemy niektórych bohaterów
Na wstępie warto zaznaczyć, że mimo że wielu championów ma naprawdę nieprzyjemny autoatak, to rekompensują im go umiejętności, które znacznie upraszczają farmę. Dobrym przykładem może być pierwsza pozycja na liście znajdującej się poniżej.
Karthus
Karthus posiada zdaniem graczy jeden z najgorszych autoataków w grze. Zapracował sobie na taką opinię naprawdę niskimi podstawowymi obrażeniami i prędkością ataku. Najgorsza jest jednak jego animacja, która jest nieintuicyjna i trudna do przyzwyczajenia się. Mimo to bohater nadrabia umiejętnością, której używa częściej niż swojego podstawowego ataku. Jest to Q, które kosztuje niewielką ilość many, a jego czas odnowienia jest nawet na niskich poziomach równie niski.
ZOBACZ – Cały event w LoLu był po to, żeby mniej ludzi grało Yasuo? Riot śmieje się, że produkuje teraz Anime
Anivia
Anivia boryka się z podobnymi problemami jak Karthus z tą różnicą, że nie posiada ona umiejętności stricte nadającej się do farmienia przed poziomem 6. Podstawowe wartości autoataku są niskie, a animacja równie trudna do opanowania. Przed odblokowaniem superumiejętności postać może mieć spore problemy, aby nadążyć za przeciwnikiem.
Annie
Potencjał Annie, jeśli chodzi o farmienie we wczesnych fazach gry, można umieścić pomiędzy dwójką bohaterów, którzy zostali omówieni powyżej. Podstawowe wartości autoataku są słabe, jednak jej umiejętność Disintegrate opiera się na dobijaniu z niej stworów. Przy powaleniu celu Annie odzyskuje połowę czasu odnowienia oraz całą użytą na umiejętność manę.
ZOBACZ – Dropy z oglądania rozgrywek League of Legends zamieniły się w reklamę niedziałających sklepów?
Fiddlesticks
Nowy Fiddlesticks był w pełni projektowany do jungli, więc nikogo nie powinien dziwić fakt, że jego animacja autoataku nie była tworzona tak, aby gracze komfortowo mogli z jej pomocą dobijać miniony. Jego główną umiejętnością jest W i to ono pozwala mu tak efektownie czyścić junglę. Bohater, kiedy trafił na linię za sprawą specyficznego buildu, również korzystał z tej umiejętności. W momencie, kiedy jej obrażenia w stronę minionów zostały zmienione, Fiddlesticks stracił zainteresowanie graczy używających go w alejach.