Jak wygląda Summoner’s Rift z League of Legends stworzone w Unreal Engine 4?
Jeden z fanów zaprezentował projekt, w którym odwzorował Summoner’s Rift z League of Legends.
Próba odtworzenia pewnych miejsc z League of Legends nie jest niczym nowym, ponieważ w przeszłości powstało wiele projektów tego typu. Tym razem jeden z grafików odwzorował najpopularniejsze miejsce z gry od Riot Games – Summoner’s Rift. Jak mu wyszło?
Jak prezentuje się Summoner’s Rift stworzone w UE 4?
Jak było wspomniane wyżej – gracze LoLa lubią przenosić miejsca z gry np. do silnika Unreal Engine 4. Tak stało się ze znanym portem Bilgewater (zobacz: Bilgewater z League of Legends stworzone w Unreal Engine 4. Jak to wygląda?) czy mostem Howling Abyss (zobacz: Most Howling Abyss z League of Legends stworzony w Unreal Engine 4).
W tym przypadku autorem projektu jest Darin Hall, grafik ze Stanów Zjednoczonych. Jak przyznał autor, początkowo celem jego pracy było stworzenie czegoś, co można dodać do portfolio i pokazać potencjalnym pracodawcom. Jednak z czasem okazało się, że projekt się rozrastał, aż pewnego dnia udało się przenieść całą mapę z League of Legends. Jak zaznaczył Darin – nad pracą spędził około roku, tworząc ją w wolnym czasie.
ZOBACZ – Dropy z oglądania rozgrywek League of Legends zamieniły się w reklamę niedziałających sklepów?