LoL 12.23 – Kto dostane nerfy, a kto buffy? Poprawki Heartsteela, jungli i wielu championów
Co zmieni aktualizacja 12.23? Zmiany, które zadowolą graczy ARAMów i wiele więcej.
Poprzednia aktualizacja, która trafiła do League of Legends, wprowadziła sporo zmian. Większość z nich dotyczyła jungli, ale wydano również kilka nowych przedmiotów, zaktualizowano część starszych oraz poprawiono niektórych championów. Patch 12.23 wprowadzi sporo poprawek zarówno w lesie, jak i u postaci czy przedmiotów, które są zbyt słabe lub zbyt mocne.
Gracze doczekają się między innymi wyczekiwanych poprawek Heartsteela, który dominował w trybie ARAM.
Dziękujemy wszystkim, którzy sprawdzili tryb ARAM! Nie chcemy zmieniać zbyt wiele, biorąc pod uwagę nadchodzące zmiany mapy, ale chcemy osłabić metę Heartsteel, która się tworzyła. Zmiany, które zostaną wydane w patchu 12.23:
Reklama
- Przyrost HP za obrażenia Heartsteela obniżony z 10% do 5% obrażeń
Poprawki na patch 12.23
Wzmocnienia bohaterów
- Zeri
- Sion
- Cho’Gath
- Amumu
- Shadow Kayn
- Maokai
- Zac
- Tahm Kench
- Malphite
Osłabienia bohaterów
- Yuumi
- Syndra
- Mordekaiser
- Shyvana
- Trundle
- Lillia
Poprawki bohaterów
- Kassadin
- Dr Mundo
ZOBACZ – Co szef Riot Games powiedział w wywiadzie? Przyszły rok ma być naprawdę ważny dla studia
Wzmocnienia przedmiotów
- Sunfire Cape
Osłabienia przedmiotów
- Ravenous Hydra
Poprawki jungli
- Bazowe obrażenia petów zmniejszone z 20 do 16 true damage’u
- Po pierwszej ewolucji zużywa 2 dodatkowe smaczki na zabójstwie dużych stworów i otrzymuje swoje benefity
- Natywne 20% wzmocnienie obrażeń nie działa już na epickich stworach
- 10% bonusowego pancerza i odporności na magię jest zmieniane w true damage, które zadają pety
- Przelicznik z bonusowego HP zmniejszony z 4% do 3%
- HP na poziom za zabójstwo potwora zwiększone z 3 do 6
- Mana na poziom za zabójstwo potwora zwiększona z 2 do 4
- Złoto za smaczek zmniejszone z 50 do 35
- Złota w jungli jest nieco dużo, więc zabieramy je ze smaczków.
- Mnożnik doświadczenia zwiększony z 1/1/1,025/1,075/1,15/1,15/1,25/1,25/1,35 na poziomiach 1-9 do 1/1/1,025/1,075/1,2/1,3/1,3/1,.45 na poziomiach 1-9
- Częściowe zrekompensowanie nerfów doświadczenia w jungli na początku sezonu
- Zasięg stworów
- Zasięg ataku Grompa zmniejszony z 175 do 150
- Zasięg ataku dużego Razorbeaka zmniejszony z 300 do 200
- Środek okręgu, który reprezentuje zasięg leashowania został nieco przesunięty od spawnu, aby dać bohaterom więcej miejsca do kite’owania
- Mosstomper
- Czas trwania buffa tenacity zmniejszony z 3 do 1,5 sekundy
- Typ tenacity zmieniony z przedmiotu na bohatera