Na serwery live League of Legends trafiły zmiany, które nie powinny. Graczy już to nawet nie dziwi
Riot fatalnie się pomylił, wprowadzając na serwery live zmiany, które nie powinny były trafić nawet na PBE.
Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, w których nie tylko można znaleźć poprawki skupiające się na balansie bohaterów, ale również zmiany, które odświeżają poszczególne postacie czy ich skiny. Nierzadko niestety do patcha wkradną się również mniej i bardziej poważne błędy, które w zależności od ich skali mogą mieć znaczący wpływ na rozgrywkę.
Tym razem to, co Riot omyłkowo wprowadził na główne serwery, jest raczej zabawne i nie wyrządzi większej szkody w rozgrywkach. Na czym dokładnie polegała pomyłka projektantów?
Co trafiło na serwery live?
W ostatnim czasie można było przyjrzeć się abominacjom, które przedstawiały stare modele bohaterów z nałożonymi na nie nowymi teksturami. To absurdalnie wyglądające połączenie wywołało wśród społeczności LoLa naprawdę mocno rozbawiło społeczność (Sposób na stworzenie potwora – dodanie nowych tekstur na stary model postaci z LoLa).
Riot przez pomyłkę na serwery testowe wprowadził nowe tekstury aktualizowanego Udyra, jednak zapomniał o jednoczesnym zaimplementowaniu nowego modelu. To sprawiło, że bohater wyglądał naprawdę dziwacznie. Nikt nie spodziewał się jednak, że te same zmiany trafią na serwery live.
Bug najprawdopodobniej zostanie bardzo szybko wyeliminowany, jednak sam fakt tego, że przedostał się na serwery live, jest czymś, co nie powinno mieć miejsca. Niektórzy fani, żartując, pisali, że nie są tym nawet zaskoczeni ze względu na to, jak często Riotowi zdarzają się tego typu wpadki.
Poza omyłkowo wprowadzoną zmianą w teksturach Udyra wkradł się znacznie mniej zauważalny błąd w opisie jednej ze zdolności Jhina.
Zabugowane opisy zdolności już nawet nie robią na mnie wrażenia. Praktycznie w każdej łatce można znaleźć jakąś umiejętność, która jest źle opisana.
Zabugowane tooltipy są czymś, na co gracze trafiają stosunkowo często. Zdolności bohaterów są błędnie opisywane przeważnie w miejscach, w których powinny znajdować się wyliczone obrażenia.
Użytkownik FlamecitoUwU pisze, że około dwóch tygodni temu został powalony przez Apheliosa, który wykorzystał do tego @/Weapon2_WeaponSpell_name1/@. Opisy śmierci są kolejnym miejscem, w którym bardzo często można znaleźć dziwne nazwy, które nie powinny być widoczne dla przeciętnego gracza. Mimo że Riot z pewnością pracuje nad tym, aby wyglądały one jak najlepiej, praktycznie w każdej grze można znaleźć tam jakieś niedociągnięcia.