Reklama

Nowy Black Cleaver jest za słaby? Gracze LoLa narzekają na „bezużyteczną” pasywkę przedmiotu

League of Legends

Reklama

Wiadomo, że w przedsezonie nastąpiło wiele zmian w przedmiotach. Tym razem gracze narzekają na Black Cleaver, który rzekomo jest za słaby.


Ogromna zmiana praktycznie wszystkich przedmiotów w przedsezonie 2021 nie ominęła Black Cleavera (Czarny Tasak). Stracił on część statystyk i zyskał nową pasywkę.

Działa ona w ten sposób, że zamiast prędkości poruszania się, oferuje dodatkowe obrażenia. Najwidoczniej zaktualizowana wersja pasywki nie podoba się graczom i wielu z nich twierdzi, że jest zwyczajnie bezużyteczna. Jaki jest tego powód?

Nowa wersja Czarnego Tasaka

Reklama

Przedsezon 2021 pełen jest kontrowersji, a wielu użytkowników uważa, że deweloper ma poważny problem z balansem nowych przedmiotów. Jednym z przykładów na to ma być za słaby Black Cleaver, który do tej pory był świetną odpowiedzią na tankowatych przeciwników. Teraz, jak twierdzi społeczność, został zniszczony za sprawą usunięcia starej pasywki i zaktualizowania ją o coś zupełnie „bezużytecznego”.

Reklama

ZOBACZ – Dlaczego w tym roku w LoLu nie pojawiło się nic, co ma związek ze Świętami, czy zimą?

Wcześniejsza wersja oferowała 100 HP więcej i premię do prędkości ruchu po zaatakowaniu wrogów:

Unikalne Bierne: Zadawanie obrażeń fizycznych wrogiemu bohaterowi Rozrywa go sprawiając, że wartość jego pancerza spada o 4% na 6 sekund (efekt kumuluje się do 6 razy, maks. 24%).
Unikalne Bierne – Szał: Zadawanie obrażeń fizycznych zwiększa prędkość ruchu o 20 jedn. na 2 sekundy. Asysty przy zabiciu Rozerwanych wrogich bohaterów lub wykończenie dowolnej jednostki zwiększają prędkość ruchu o 60 jedn.
W aktualizacji 10.23 przedmiot uległ zmianom i jego pasywka prezentuje się nieco inaczej:
Drążenie: Zadawanie obrażeń fizycznych bohaterom nakłada na nich ładunek 4% redukcji pancerza na 6 sek. (maks. 6 ładunków, 24% redukcji).
Rzeźnik: Zadające obrażenia ataki i umiejętności przeciwko w pełni poszatkowanym wrogom zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 5% ich brakującego zdrowia (efekty zadające obrażenia rozłożone w czasie sprawiają, że cel otrzymuje obrażenia równe 2% brakującego zdrowia, 0,5 sek. odnowienia).
To właśnie „Rzeźnik” niepokoi graczy, chociaż z opisu wynika, że powinien zadawać spore obrażenia, szczególnie tym postaciom, które posiadają dużą ilość HP. Statystyki jednak wskazują zupełnie coś innego. Wielu komentujących sprawę twierdzi, że końcowe statystyki zadanych przez item obrażeń oscylują w granicach kilkuset, nawet przy długim meczu.
Po 40 minutowym ARAMie przeciwko 3 tankom sprawdziłem statystyki przedmiotu: obrażenia zadane 240.
Takich opinii i komentarzy jest cała masa, a użytkownicy jednoznacznie twierdzą, że pasywka jest zwyczajnie zepsuta.
Aatrox jest jednym z bohaterów, na którym składa się BC

Być może widząc duże poruszenie Riot Games nieco zmieni Czarny Tasak lub przywróci mu starą umiejętność bierną. Chociaż na to wydaje się, że są małe szanse, albowiem, jak stwierdził deweloper:

Czarny Tasak wystarczająco dobrze radził sobie pod wieloma względami. Mimo to chcemy, żeby był dużo lepszy, ale w mniejszym wachlarzu sytuacji. Przenieśliśmy premię do prędkości ruchu na inne przedmioty i zastąpiliśmy ją efektem wykańczającym cele, które są w pełni poszatkowane.

Prawdopodobnie jeżeli Riot zdecyduje się na buffa przedmiotu, otrzyma on jedynie niewielkie zmiany poszczególnych statystyk. To raczej nie zadowoli do końca graczy, natomiast w przyszłości może być szansa na powrót starej wersji przedmiotu, jeśli jednak nie spełni ona oczekiwań.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama