Reklama

Riot nie chce wydawać nudnych i nieatrakcyjnych bohaterów

League of Legends

Reklama

Nieatrakcyjni bohaterowie szybko się nudzą.


Riot ma coraz trudniejsze zadanie. Przy tak dużej ilości postaci w League of Legends, trudniej jest wydać ciekawego bohatera, który nie znudzi się graczom. Dlatego tak ważne jest, by każdy z nich miał w sobie coś atrakcyjnego.

Postacie muszą być unikatowe

RiotAugust w swoim komentarzu na Reddicie przedstawił problem z jakim boryka się Riot od jakiegoś czasu. Szybko zwiększająca się pula bohaterów powoduje, że twórcy nie mogą pozwolić sobie na wydawanie czegoś nudnego.

Słaby pomysł na postać powoduje, że ta jest na przegranej pozycji jeszcze przed oficjalnym pojawianiem się w grze. Nie chodzi tutaj o przesadę, przejaskrawienie i celowanie w jak największą grupę odbiorców, ponieważ nawet niszowi bohaterowie mają swoich wiernych fanów i wciąż są chętnie wybierani.

Reklama

Ważne jest, by postać miała w sobie coś, co nie pozwoli o niej szybko zapomnieć.

Każdy bohater musi mieć w sobie coś, co przyciągnie uwagę. Nie oznacza to, że muszą być atrakcyjni fizycznie lub być tak zwanymi „badassami”.

Riot Games

Wiele osób zarzuca twórcom, że ich pomysły często celują w to, co najprostsze – atrakcyjny wygląd, być może nacechowany seksualnością. Prawdą jest, że większość bohaterów posiada idealną sylwetkę i wpisuje się w pewne kanony piękna. Jednak to nie jest dla twórców najistotniejsze.

ZOBACZ – Louis Vuitton zaprojektowało skiny do LoLa na Worlds 2019!

Idealne ciało i nieskazitelna twarz szybko się znudzą, jeśli postać nie będzie miała czegoś więcej. Autor posta zauważa, że wśród bohaterów LoLa jest wiele oryginalnych konceptów. Bard jako dziwny duch Miyazaki, Kled to kłótliwy Kawalerzysta, a Urgot – przerażający mechaniczny potwór.

Ci bohaterowie mają w sobie niszowy urok nie dlatego, że są nudni i nieatrakcyjni fizycznie, ale dlatego, że są piękni na swój sposób.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama