w

Riot przyznaje, że walczy z botami, które niszczą rozgrywki normalnym graczom LoLa

Twórcy League of Legends potwierdzili, że trwa walka z kontami, na których grają boty.


Każdy, kto gra w LoLa dłużej niż kilka miesięcy, zapewne słyszał choć raz o falach botów, które niszczyły ludziom rozgrywki. Konta, na których grały boty były swojego czasu popularne na Twisted Treeline czy Howling Abyss. Trafienie na takiego sojusznika zazwyczaj skazywało na porażkę, ponieważ algorytmy botów nie były najlepsze – te często biegały bez opamiętania, spamowały Summoner spellami i ginęły po kilkanaście razy w każdym meczu.

Z czasem uporczywe konta zaczęły pojawiać się także na Summoner’s Rift. Spotykanie ich było niesamowicie irytujące nawet podczas normala, a zdarzało się, że gracze z większym pechem musieli męczyć się z nimi nawet w trakcie rankedów.

Wkurzona społeczność zaczęła masowo zgłaszać problem do Riotu. Twórcy są świadomi, że konta, na których grają boty, mocno niszczą rozgrywkę i trzeba szybko coś z tym zrobić.

Walka z botami w League of Legends

Riot wie, że od momentu, w którym boty zaczęły pojawiać się na rankedach, cały problem nie mógł być dalej ignorowany lub uznawany za mało istotny kłopot, który zostanie rozwiązany przy okazji. Gracze oczekiwali, że twórcy postawią na konkretne działania i pozbędą się irytujących kont, które niszczą rozgrywkę i zwyczajnie denerwują społeczność.

Jeden z Rioterów, Auberaun, wypowiedział się na ten temat na Reddicie. Z jego słów wynika, że twórcy podeszli do wszystkiego naprawdę poważnie i na ten moment jest już po pierwszej fali banów dla wspomnianych kont.

A więc w sprawie botów – moja wiadomość będzie odnosiła się do kłopotu z nimi. Boty grające w waszych grach nie są w porządku. Zauważyliśmy wzrost reportów i zmieniliśmy priorytety, aby spróbować wyeliminować ten problem. Wykonaliśmy pierwszy krok, ale jeszcze nie skończyliśmy.

Niestety wypowiedź Riotera nie zawiera zbyt wielu konkretów. Nie wiadomo, jak długo twórcy będą walczyć z kontami, na których grają boty. Pewne jest to, że aktualnie Riot zmaga się z tym problemem i z czasem powinno być coraz lepiej.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends