w

Szczegóły zmian na patch 10.5. Dokładne buffy i nerfy bohaterów LoLa

Jak prezentują się zmiany bohaterów w patchu 10.5?


Opublikowano opis buffów i nerfów, jakie zostaną wprowadzone w patchu 10.5. Który z bohaterów zostanie osłabiony najbardziej? Kto dostanie największe wzmocnienie?

Szczegółowy opis nerfów i buffów w patchu 10.5

W opisie buffów i nerfów można przeczytać o osłabieniu m.in. Setta czy Ornna oraz wzmocnieniach dla wielu bohaterów, wśród których znajduje się Neeko, Kai’Sa i Kayn.

Nerfy

Ornn

  • Procentowe obrażenia na kruchym celu zmniejszone z 12-20,5% jego maksymalnego zdrowia do 10-18% zależne od poziomu 1-18
  • Ulepszanie przedmiotów Ornna na poziom mistrzowski za pomocą Żywej Kuźni możliwe od 13 poziomu (zamiast 12)
  • Ulepszanie przedmiotów sojuszników na poziom mistrzowski możliwe od 14 poziomu (zamiast 13)

Sett

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 37 na 33
  • Bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona z 8 na 7
  • Regeneracja zdrowia za level zmniejszona z 0,75 na 0,5
  • Czas trwania spowolnienia na R z 1,5 sekundy na 1 sekundę

Rammus

  • Mnożnik szybkości ataku zmniejszony z 0,656 na 0,625

Amumu

  • Cooldown R zwiększony z 130-100 na 150-100

Blitzcrank

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 40 na 37

Bard

  • Pasywne obrażenia co 5 dzwonków zmniejszone z 15 na 12

ZOBACZ – ADC, Strzelec czy Bot? Jak w końcu nazywa się rola na dolnej alei i dlaczego jest z tym taki problem?

Buffy

Kayn

  • Spowolnienie W zwiększone z 60 do 70%
  • Zamiast większego przyrostu dusz w umiejętności pasywnej w minutach 0/8/12 przyrost jest bardziej gładki (gracz będzie dostawał około 3% więcej kulek z duszami)

Graves

  • Odporność na magię zwiększona z 30 + 1 na poziom na 32 + 1,25 na poziom
  • Koszt Q zmniejszony z 60/65/70/75/80 na 60
  • Cooldown Q zmniejszony z 13/12/11/10/9 na 12/11/10/9/8

Lissandra

  • Skalowanie AP na Q zwiększone z 0,7 na 0,8

Neeko

  • Prędkość ataku na poziom zwiększona z 3% na 3,5%
  • Skalowanie prędkości ataku zwiększone z 0,645 na 0,6875
  • Obrażenia magiczne z W zwiększone z 50-130 na 50-150
  • Skalowanie AP na E zwiększone z 0,4 na 0,6
  • Tarcza na R zwiększona z 50-100 (+0,5 AP) na 75-125 (+0,75 AP)

Twisted Fate

  • Skalowanie AP niebieskiej karty zwiększone z 0,5 na 0,9
  • Skalowanie AP czerwonej karty zwiększone z 0,5 na 0,7

Sivir

  • Obrażenia z Q zwiększone z 35-115 (+70-110% tAD)(+50% AP) na 35-95 (+70-130% tAD)(+50% AP)
  • Minimalne przyspieszenie z R zwiększone z 20% na 20/25/30%

Kai’Sa

  • Skalowanie AP na Q zmniejszone z 0,4 na 0,25
  • Ilość pocisków wyewoluowanego Q zwiększona z 10 na 12
  • Obrażenia z W zwiększone z 20-120 (+0,6 AP)(+1,5 TAD) na 30-130 (+0,7 AP)(+1,3 TAD)
  • Skrócenie czasu odnowienia po trafieniu bohatera z wyewoluowanego W zwiększone z 50% na 70%

Alistar

  • Bazowe zdrowie zwiększone z 575 na 600
  • Ładunki umiejętności pasywnej ładują się teraz cały czas zamiast tylko w czasie poza cooldownem

Sona

  • Bazowe AD zwiększone z 45 + 2 na 49 + 3
  • Przyspieszenie z E dla Sony zmienione z 10/11/12/13/14% na 20%

ZOBACZ – Dlaczego Kalista i Taric przejęli League of Legends? Tajemnica ich sukcesu

Buffy postaci w jungli

Darius

  • Obrażenia z pasywki na potwory zwiększone z 120% na 175%

Mordekaiser

  • Maksymalne obrażenia z pasywki na potwory zwiększone z 20-120 na 28-164

Poppy

  • Maksymalne obrażenia na Q na celach, które nie są bohaterami, zwiększone z 40-120 na 50-160

Brand

  • Planowane zmiany przeniesione do patcha 10.6