Szczegóły zmian na patch 10.5. Dokładne buffy i nerfy bohaterów LoLa
Reklama
Jak prezentują się zmiany bohaterów w patchu 10.5?
Reklama
Opublikowano opis buffów i nerfów, jakie zostaną wprowadzone w patchu 10.5. Który z bohaterów zostanie osłabiony najbardziej? Kto dostanie największe wzmocnienie?
Szczegółowy opis nerfów i buffów w patchu 10.5
W opisie buffów i nerfów można przeczytać o osłabieniu m.in. Setta czy Ornna oraz wzmocnieniach dla wielu bohaterów, wśród których znajduje się Neeko, Kai’Sa i Kayn.
Reklama
Nerfy
Ornn
- Procentowe obrażenia na kruchym celu zmniejszone z 12-20,5% jego maksymalnego zdrowia do 10-18% zależne od poziomu 1-18
- Ulepszanie przedmiotów Ornna na poziom mistrzowski za pomocą Żywej Kuźni możliwe od 13 poziomu (zamiast 12)
- Ulepszanie przedmiotów sojuszników na poziom mistrzowski możliwe od 14 poziomu (zamiast 13)
Sett
- Bazowy pancerz zmniejszony z 37 na 33
- Bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona z 8 na 7
- Regeneracja zdrowia za level zmniejszona z 0,75 na 0,5
- Czas trwania spowolnienia na R z 1,5 sekundy na 1 sekundę
Rammus
- Mnożnik szybkości ataku zmniejszony z 0,656 na 0,625
Amumu
- Cooldown R zwiększony z 130-100 na 150-100
Blitzcrank
- Bazowy pancerz zmniejszony z 40 na 37
Bard
- Pasywne obrażenia co 5 dzwonków zmniejszone z 15 na 12
Buffy
Kayn
- Spowolnienie W zwiększone z 60 do 70%
- Zamiast większego przyrostu dusz w umiejętności pasywnej w minutach 0/8/12 przyrost jest bardziej gładki (gracz będzie dostawał około 3% więcej kulek z duszami)
Graves
- Odporność na magię zwiększona z 30 + 1 na poziom na 32 + 1,25 na poziom
- Koszt Q zmniejszony z 60/65/70/75/80 na 60
- Cooldown Q zmniejszony z 13/12/11/10/9 na 12/11/10/9/8
Lissandra
- Skalowanie AP na Q zwiększone z 0,7 na 0,8
Neeko
- Prędkość ataku na poziom zwiększona z 3% na 3,5%
- Skalowanie prędkości ataku zwiększone z 0,645 na 0,6875
- Obrażenia magiczne z W zwiększone z 50-130 na 50-150
- Skalowanie AP na E zwiększone z 0,4 na 0,6
- Tarcza na R zwiększona z 50-100 (+0,5 AP) na 75-125 (+0,75 AP)
Twisted Fate
- Skalowanie AP niebieskiej karty zwiększone z 0,5 na 0,9
- Skalowanie AP czerwonej karty zwiększone z 0,5 na 0,7
Sivir
- Obrażenia z Q zwiększone z 35-115 (+70-110% tAD)(+50% AP) na 35-95 (+70-130% tAD)(+50% AP)
- Minimalne przyspieszenie z R zwiększone z 20% na 20/25/30%
Kai’Sa
- Skalowanie AP na Q zmniejszone z 0,4 na 0,25
- Ilość pocisków wyewoluowanego Q zwiększona z 10 na 12
- Obrażenia z W zwiększone z 20-120 (+0,6 AP)(+1,5 TAD) na 30-130 (+0,7 AP)(+1,3 TAD)
- Skrócenie czasu odnowienia po trafieniu bohatera z wyewoluowanego W zwiększone z 50% na 70%
Alistar
- Bazowe zdrowie zwiększone z 575 na 600
- Ładunki umiejętności pasywnej ładują się teraz cały czas zamiast tylko w czasie poza cooldownem
Sona
- Bazowe AD zwiększone z 45 + 2 na 49 + 3
- Przyspieszenie z E dla Sony zmienione z 10/11/12/13/14% na 20%
ZOBACZ – Dlaczego Kalista i Taric przejęli League of Legends? Tajemnica ich sukcesu
Buffy postaci w jungli
Darius
- Obrażenia z pasywki na potwory zwiększone z 120% na 175%
Mordekaiser
- Maksymalne obrażenia z pasywki na potwory zwiększone z 20-120 na 28-164
Poppy
- Maksymalne obrażenia na Q na celach, które nie są bohaterami, zwiększone z 40-120 na 50-160
Brand
- Planowane zmiany przeniesione do patcha 10.6
Reklama