Ten bohater LoLa jest nietypowym rekordzistą. Pobił wszystkich innych pod tym wyjątkowym względem
Która postać z League of Legends miała do tej pory najwięcej poprawek błędów? Wbrew pozorom nie jest to żaden najpopularniejszy champion.
Błędy w LoLu są często naprawdę problematyczne, co skutkuje wyłączeniem danej postaci. Niedawno pojawił się artykuł o Neeko, która w wyniku buga mogła zamienić się w wieżę (zobacz: Kod spaghetti atakuje LoLa. Neeko jest w stanie zamienić się w wieżę i jej używać).
Wielu graczy zaczęło zastanawiać się, kto jest tak naprawdę najbardziej zbugowaną postacią w historii gry. Okazuje się, że rekordzista otrzymał aż 55 poprawek. Kto nim jest?
Poprawki aż 55 błędów w grze
W League of Legends jest obecnie ponad 160 bohaterów, a sama gra istnieje od 2009 roku. Nic więc dziwnego, że przez ten czas pojawiło się naprawdę sporo błędów. Niektóre postacie „psuły się” przez ten okres znacznie częściej od innych.
Warto wspomnieć, że do wyznaczenia rekordzisty w tej dziedzinie brano pod uwagę bugi, które zostały naprawione, a nie wszystkie, które istniały lub dalej istnieją w grze.
- ZOBACZ – Ogromny przypływ nostalgii w LoLu. Riot nie chciał, więc gracze sami zrobili zimową wersję mapy
Patrząc na wiki League of Legends i historię aktualizacji, Shaco jest obecnie rekordzistą pod względem największej liczby poprawionych błędów w grze – ma ich aż 55. Tuż za nim jest Yasuo z 53. poprawkami. Rengar i Sion dzielą trzecie miejsce z 49. bug fixami.
Czwarte miejsce jest zarezerwowane dla znienawidzonego przez społeczność championa, którego nazywa się szatanem. Chodzi oczywiście o Teemo, który dostał 47 poprawek.
Na piątym miejscu znajduje się Master Yi z 43. bug fixami. Na wyróżnienie zasługują Lux z 40., Sylas z 38. oraz Ezreal i Twisted Fate z 36. poprawkami.
Z drugiej strony, bohaterowie z najmniejszą liczbą poprawek to Olaf i Tristana (po 7), Tryndamere z 6., Shen z 5. oraz Zac z 4. poprawkami. Niektórzy bohaterowie, jak Sivir, mają obecnie wyszczególnione tylko dwa bug fixy, a dzieje się tak dlatego, że ich licznik jest resetowany za każdym razem, gdy bohater otrzymuje przeróbkę lub aktualizację w ramach mini-reworku.
Jeśli chodzi o średnią, to można przyjąć, że przeciętna postać z League of Legends musiała zostać poprawiona od 10 do 20 razy. Zazwyczaj czym prostszy zestaw umiejętności i mniej interakcji z innymi bohaterami czy otoczeniem, tym mniej błędów.