w

Wcześniejszy opis patcha 11.17 League of Legends. Szczegółowe nerfy, buffy postaci i przedmiotów

Którzy bohaterowie zostaną wzmocnieni, a którzy osłabieni w nadchodzącej do LoLa aktualizacji?


Zgodnie z zapowiedzią, twórcy opublikowali szczegółowy spis zmian bohaterów i przedmiotów. W nadchodzącej aktualizacji będzie dużo się działo, nie tylko ze względu na to, że sporo postaci zostanie znerfionych lub zbuffowanych, ale także przez to, że kilka z nich przejdzie większe zmiany.

Wśród nich znaleźć można Akshana, najnowszego bohatera League of Legends. Co dokładnie się zmieni?

Nerfy i buffy na patch 11.17

Nerfy systemowe

  • Divine Sunderer
    • AD zmniejszone z 40 na 35
  • Serpent’s Fang
    • Lethality zmniejszone z 18 na 12
  • Wit’s End
    • Magiczne obrażenia przy trafieniu podstawowym atakiem zmienione z 15-80 (skalujące się liniowo od poziomu 1 do poziomu 18) na 15 na poziomach 1-8 i 25-80 na poziomach 9-18

Zmiany run

  • Fleet Footwork
    • Leczenie zwiększone z 3-60 + 30% Bonus AD + 20% AP do 10-100 + 40% Bonus AD + 30% AP
    • Efektywność leczenia przeciwko minionom zmniejszona z 100% dla postaci walczących w zwarciu i 20% dla postaci walczących z dystansu do 20% dla postaci walczących w zwarciu i 10% dla postaci walczących z dystansu

Zmiany przedmiotów

  • Hullbreaker
    • HP zwiększone z 300 do 400
  • Youmuu’s Ghostblade
    • Ścieżka budowania przedmiotu zmieniona z Serrated Dirk+ Pickaxe + 1025 złota (łącznie 3000 złota) na Caulfield’s Warhammer + Serrated Dirk + 700 złota (łącznie 2900 złota)

Osłabienia bohaterów

  • Graves
    • End of the Line (Q)
      • Koszt many zwiększony z 60 do 80
  • Irelia
    • Bladesurge (Q)
      • Leczenie zmniejszone z 12-20% AD do 8-16% AD
  • Kayn
    • The Darkin Scythe (P)
      • Bonusowe magiczne obrażenia w formie asasyna zmniejszone z 12-44% do 8-30%
  • Leona
    • Eclipse (W)
      • Bonusowy pancerz i odporność na magię zmniejszone z 20-45 do 15-40
  • Zed
    • Razor Shuriken (Q)
      • Przelicznik AD zwiększony z 1 do 1,1
    • Shadow Slash (E)
      • Przelicznik AD zmniejszony z 0,8 do 0,65
    • Death Mark (R)
      • Czas odnowienia zwiększony z 120-60 do 120-80 sekund
  • Viego
    • Podstawowe statystyki
      • Zasięg podstawowego ataku zmniejszony z 225 do 200
    • Sovereign’s Domination (P)
      • Leczenie przy przejęciu ciała zmniejszone z 8% (+0,025 bonusowego AD) (+0,015 bonusowej prędkości ataku) (+2,5 AS) >>> 3% (+0,03 bonusowego AD) (+0,02 AP) (+5 bonusowej prędkości ataku)
    • Blade of the Ruined King (Q)
      • Mnożnik trafień krytycznych zwiększony z 0,75 do 1
    • Harrowed Path (E)
      • Minimalny zasięg ujawnienia bohatera zwiększony z 400 do 450
    • Heartbreaker (R)
      • Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 0,5 do 0,25 sekundy

Wzmocnienia bohaterów

  • Ekko
    • Z-Drive Resonance (P)
      • Obrażenia przeciwko stworom zwiększone z 150% do 200%
  • Evelynn
    • Last Caress (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 140-80 do 120-80 sekund
  • Lissandra
    • Podstawowe statystyki
      • AD zwiększone z 53 na 55
    • Ice Shard (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 60-80 do 55-75
  • Nami
    • Podstawowe statystyki
      • HP zwiększone z 475 na 490
    • Ebb and Flow (W)
      • Koszt many zmniejszony z 70-130 do 70-110
  • Senna
    • Podstawowe statystyki
      • Mnożnik prędkości ataku zmieniony z 0,3 do 0,35
      • Mnożnik obrażeń krytycznych zmieniony z 150% do 160%
    • Absolution (P)
      • Szansa na wypadnięcie duszy przy powaleniu miniona zwiększona z 4,166% do 8,33%
  • Teemo
    • Toxic Shot (E)
      • Podstawowe dodatkowe magiczne obrażenia on-hit zwiększone z 11-55 do 14-58
  • Xayah
    • Double Daggers (Q)
      • Czas castowania zmieniony z 0,25 sekundy na 0,25-0,1 skalujące się z prędkością ataku
    • Featherstorm (R)
      • Obrażenia zwiększone z 125-375 do 200-400

Zmiany bohaterów

  • Akshan
    • Dirty Fighting (P)
      • Bugfix – Drugi atak będzie bardziej konsekwentnie wystrzeliwany, kiedy pierwszy był oddany przy maksymalnym zasięgu.
      • Bugfix – Poprawki, które mają na celu poprawić widoczność tego, czy pierwszy atak powali cel. Wskaźnik bierze pod uwagę teraz efekty on-hit, jak na przykład Wit’s End czy Kraken Slayer
    • Going Rogue (W)
      • Akshan nie może już zebrać stacku drania, kiedy jest martwy
    • Heroic Swing (E)
      • Obrażenia zmienione z 30-130 (+10% bonusowego AD) na 30-110 (+17,5% bonusowego AD)
      • Bugfix – Heroic Swing nie zakańcza się już wcześniej na wieżach
    • Comeuppance (R)
      • Czas odnowienia, kiedy umiejętność zostanie anulowana przez CC lub nienamierzalność zmniejszony z 15 do 5 sekund
      • Bugfix – Miniony będą dobijane niezależnie od ich wartości pancerza
  • Amumu
    • Podstawowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 80 do 75
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 3,8 do 3,5
    • Bandage Toss (Q)
      • Zdolność ma teraz dwa ładunki
      • Obrażenia zmniejszone z 80/130/180/230/280 (+70% AP) do 70/100/130/160/190 (+85% AP)
      • Czas odnowienia umiejętności zmniejszony do 3 sekund (nieredukowalny przez Ability Haste)
      • Czas odnowienia ładunku wynosi 16/15,5/15/14,5/14 sekund
    • Despair (W)
      • Obrażenia na sekundę (lub dwa ticki) zmienione z 8/12/16/20/24 (+1/1,25/1,5/1,75/2% (+0,5% za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) na 12/16/20/24/28 (+1/1,15/1,3/1,45/1,6% (+0,5% za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu)
    • Curse of the Sad Mummy (R)
      • Czas trwania ogłuszenia zmniejszony z 1,5/1,75/2 do 1,5 sekundy

  • Gangplank
    • Trial by Fire (P)
      • Dodatkowa prędkość poruszania się zmieniona z 30% do 15-30% zależne od poziomu
    • Parrrley (Q)
      • Jest teraz brane pod uwagę jako zasięgowy auto atak
    • Powder Keg (E)
      • Mnożnik obrażeń krytycznych zwiększony z standardowych 100% do 125%
      • Maksymalna ilość beczek zwiększona z 3 na każdym poziomie do 3/3/4/4/5 zależne od poziomu umiejętności
      • Czas odnowienia ładunku umiejętności zmieniony z 18/16/14/12/10 na 18/17/14/15/14
  • Lucian
    • Podstawowe statystyki
      • AD zmniejszone z 64 do 62
    • Lightslinger (P)
      • Buffy sojuszników wzmacniają dwa kolejne podstawowe ataki Luciana dzięki czemu zadają one dodatkowe 14 (+10% całkowitego AD) magicznych obrażeń
      • Maksymalna ilość stacków zwiększona z 2 do 4
    • Ardent Blaze (W)
      • Koszt many zmniejszony z 70 do 60
      • Sojusznicy detonujący znak również aktywują zdolność Vigilance
    • The Culling (R)
      • Obrażenia na strzał zmniejszone z 20/40/60 (+20% AD) do 15/30/45 (+25% AD)
      • Ilość strzałów zmieniona z 22/28/34 na 22 (+25% szansy na trafienie krytyczne)
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends