Wcześniejszy opis patcha 11.17 League of Legends. Szczegółowe nerfy, buffy postaci i przedmiotów
Reklama
Którzy bohaterowie zostaną wzmocnieni, a którzy osłabieni w nadchodzącej do LoLa aktualizacji?
Reklama
Zgodnie z zapowiedzią, twórcy opublikowali szczegółowy spis zmian bohaterów i przedmiotów. W nadchodzącej aktualizacji będzie dużo się działo, nie tylko ze względu na to, że sporo postaci zostanie znerfionych lub zbuffowanych, ale także przez to, że kilka z nich przejdzie większe zmiany.
Wśród nich znaleźć można Akshana, najnowszego bohatera League of Legends. Co dokładnie się zmieni?
Nerfy i buffy na patch 11.17
Nerfy systemowe
- Divine Sunderer
- AD zmniejszone z 40 na 35
- Serpent’s Fang
- Lethality zmniejszone z 18 na 12
- Wit’s End
- Magiczne obrażenia przy trafieniu podstawowym atakiem zmienione z 15-80 (skalujące się liniowo od poziomu 1 do poziomu 18) na 15 na poziomach 1-8 i 25-80 na poziomach 9-18
Zmiany run
- Fleet Footwork
- Leczenie zwiększone z 3-60 + 30% Bonus AD + 20% AP do 10-100 + 40% Bonus AD + 30% AP
- Efektywność leczenia przeciwko minionom zmniejszona z 100% dla postaci walczących w zwarciu i 20% dla postaci walczących z dystansu do 20% dla postaci walczących w zwarciu i 10% dla postaci walczących z dystansu
Zmiany przedmiotów
- Hullbreaker
- HP zwiększone z 300 do 400
- Youmuu’s Ghostblade
- Ścieżka budowania przedmiotu zmieniona z Serrated Dirk+ Pickaxe + 1025 złota (łącznie 3000 złota) na Caulfield’s Warhammer + Serrated Dirk + 700 złota (łącznie 2900 złota)
Osłabienia bohaterów
- Graves
- End of the Line (Q)
- Koszt many zwiększony z 60 do 80
- End of the Line (Q)
- Irelia
- Bladesurge (Q)
- Leczenie zmniejszone z 12-20% AD do 8-16% AD
- Bladesurge (Q)
- Kayn
- The Darkin Scythe (P)
- Bonusowe magiczne obrażenia w formie asasyna zmniejszone z 12-44% do 8-30%
- The Darkin Scythe (P)
- Leona
- Eclipse (W)
- Bonusowy pancerz i odporność na magię zmniejszone z 20-45 do 15-40
- Eclipse (W)
- Zed
- Razor Shuriken (Q)
- Przelicznik AD zwiększony z 1 do 1,1
- Shadow Slash (E)
- Przelicznik AD zmniejszony z 0,8 do 0,65
- Death Mark (R)
- Czas odnowienia zwiększony z 120-60 do 120-80 sekund
- Razor Shuriken (Q)
- Viego
- Podstawowe statystyki
- Zasięg podstawowego ataku zmniejszony z 225 do 200
- Sovereign’s Domination (P)
- Leczenie przy przejęciu ciała zmniejszone z 8% (+0,025 bonusowego AD) (+0,015 bonusowej prędkości ataku) (+2,5 AS) >>> 3% (+0,03 bonusowego AD) (+0,02 AP) (+5 bonusowej prędkości ataku)
- Blade of the Ruined King (Q)
- Mnożnik trafień krytycznych zwiększony z 0,75 do 1
- Harrowed Path (E)
- Minimalny zasięg ujawnienia bohatera zwiększony z 400 do 450
- Heartbreaker (R)
- Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 0,5 do 0,25 sekundy
- Podstawowe statystyki
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
- Ekko
- Z-Drive Resonance (P)
- Obrażenia przeciwko stworom zwiększone z 150% do 200%
- Z-Drive Resonance (P)
- Evelynn
- Last Caress (R)
- Czas odnowienia zmniejszony z 140-80 do 120-80 sekund
- Last Caress (R)
- Lissandra
- Podstawowe statystyki
- AD zwiększone z 53 na 55
- Ice Shard (Q)
- Koszt many zmniejszony z 60-80 do 55-75
- Podstawowe statystyki
- Nami
- Podstawowe statystyki
- HP zwiększone z 475 na 490
- Ebb and Flow (W)
- Koszt many zmniejszony z 70-130 do 70-110
- Podstawowe statystyki
- Senna
- Podstawowe statystyki
- Mnożnik prędkości ataku zmieniony z 0,3 do 0,35
- Mnożnik obrażeń krytycznych zmieniony z 150% do 160%
- Absolution (P)
- Szansa na wypadnięcie duszy przy powaleniu miniona zwiększona z 4,166% do 8,33%
- Podstawowe statystyki
- Teemo
- Toxic Shot (E)
- Podstawowe dodatkowe magiczne obrażenia on-hit zwiększone z 11-55 do 14-58
- Toxic Shot (E)
- Xayah
- Double Daggers (Q)
- Czas castowania zmieniony z 0,25 sekundy na 0,25-0,1 skalujące się z prędkością ataku
- Featherstorm (R)
- Obrażenia zwiększone z 125-375 do 200-400
- Double Daggers (Q)
Zmiany bohaterów
- Akshan
- Dirty Fighting (P)
- Bugfix – Drugi atak będzie bardziej konsekwentnie wystrzeliwany, kiedy pierwszy był oddany przy maksymalnym zasięgu.
- Bugfix – Poprawki, które mają na celu poprawić widoczność tego, czy pierwszy atak powali cel. Wskaźnik bierze pod uwagę teraz efekty on-hit, jak na przykład Wit’s End czy Kraken Slayer
- Going Rogue (W)
- Akshan nie może już zebrać stacku drania, kiedy jest martwy
- Heroic Swing (E)
- Obrażenia zmienione z 30-130 (+10% bonusowego AD) na 30-110 (+17,5% bonusowego AD)
- Bugfix – Heroic Swing nie zakańcza się już wcześniej na wieżach
- Comeuppance (R)
- Czas odnowienia, kiedy umiejętność zostanie anulowana przez CC lub nienamierzalność zmniejszony z 15 do 5 sekund
- Bugfix – Miniony będą dobijane niezależnie od ich wartości pancerza
- Dirty Fighting (P)
- Amumu
- Podstawowe statystyki
- HP na poziom zmniejszone z 80 do 75
- Pancerz na poziom zmniejszony z 3,8 do 3,5
- Bandage Toss (Q)
- Zdolność ma teraz dwa ładunki
- Obrażenia zmniejszone z 80/130/180/230/280 (+70% AP) do 70/100/130/160/190 (+85% AP)
- Czas odnowienia umiejętności zmniejszony do 3 sekund (nieredukowalny przez Ability Haste)
- Czas odnowienia ładunku wynosi 16/15,5/15/14,5/14 sekund
- Despair (W)
- Obrażenia na sekundę (lub dwa ticki) zmienione z 8/12/16/20/24 (+1/1,25/1,5/1,75/2% (+0,5% za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) na 12/16/20/24/28 (+1/1,15/1,3/1,45/1,6% (+0,5% za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu)
- Curse of the Sad Mummy (R)
- Czas trwania ogłuszenia zmniejszony z 1,5/1,75/2 do 1,5 sekundy
- Podstawowe statystyki
- Gangplank
- Trial by Fire (P)
- Dodatkowa prędkość poruszania się zmieniona z 30% do 15-30% zależne od poziomu
- Parrrley (Q)
- Jest teraz brane pod uwagę jako zasięgowy auto atak
- Powder Keg (E)
- Mnożnik obrażeń krytycznych zwiększony z standardowych 100% do 125%
- Maksymalna ilość beczek zwiększona z 3 na każdym poziomie do 3/3/4/4/5 zależne od poziomu umiejętności
- Czas odnowienia ładunku umiejętności zmieniony z 18/16/14/12/10 na 18/17/14/15/14
- Trial by Fire (P)
- Lucian
- Podstawowe statystyki
- AD zmniejszone z 64 do 62
- Lightslinger (P)
- Buffy sojuszników wzmacniają dwa kolejne podstawowe ataki Luciana dzięki czemu zadają one dodatkowe 14 (+10% całkowitego AD) magicznych obrażeń
- Maksymalna ilość stacków zwiększona z 2 do 4
- Ardent Blaze (W)
- Koszt many zmniejszony z 70 do 60
- Sojusznicy detonujący znak również aktywują zdolność Vigilance
- The Culling (R)
- Obrażenia na strzał zmniejszone z 20/40/60 (+20% AD) do 15/30/45 (+25% AD)
- Ilość strzałów zmieniona z 22/28/34 na 22 (+25% szansy na trafienie krytyczne)
- Podstawowe statystyki
Reklama