Wcześniejszy opis patcha 13.16 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się w najnowszej aktualizacji w League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę kolejnej aktualizacji. Tym razem jest to patch o numerze 13.16.
Tak, jak zapowiadano, w tej łatce zmienionych zostanie kilkunastu championów, w tym dwie najnowsze postacie – Milio oraz Naafiri. Poza tym Riot skupił się na balansie paru przedmiotów.
Nerfy i buffy na patch 13.16
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
- Milio
- Ultra Mega Fire Kick (Q)
- Obrażenia zwiększone z 90/135/180/225/270 (+90% AP) do 80/140/200/260/320 (+120% AP).
- Warm Hugs (E)
- Tarcza zwiększona z 60/80/100/120/140 (+25% AP) do 60/85/110/135/160 (+30% AP).
- Ultra Mega Fire Kick (Q)
- Lucian
- Lightslinger (P)
- Vigilance: obrażenia zwiększone z 10 do 15.
- Lightslinger (P)
- Lulu
- HP na poziom zwiększone z 88 do 92.
- Glitterlance (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 40% do 50%.
- Help, Pix! (E)
- Przelicznik AP zwiększony z 40% do 50%.
- Karma
- Inner Flame (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 40% do 50%.
- Soulflare (R) przelicznik AP eksplozji zwiększony z 60% do 70%.
- Mantra (R)
- Czas odnowienia zredukowany z 40/38/36/34 do 40/37/34/31 sekund.
- Inner Flame (Q)
- Caitlyn
- Headshot (P)
- Maksymalna liczba stacków zmniejszona z 6 do 5.
- Headshot (P)
- Wukong (Top)
- Mana na poziom zwiększona z 0,65 >>> 0,8.
- Crushing Blow (Q)
- Koszt many zredukowany z 40 do 20.
- Warrior Trickster (W)
- Koszt many zredukowany z 80/70/60/50/40 do 60/55/50/45/40.
- Brand
- Blaze (P)
- Zwrot many zwiększony z 20-40 do 30-50 (na poziomach 1/3/6/9/12/15/18).
- Sear (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 55% do 65%.
- Conflagration (E)
- Przelicznik AP zwiększony z 45% do 50%.
- Blaze (P)
- Akali
- Five Point Strike (Q)
- Obrażenia zwiększone z 40/65/90/115/140 do 45/70/95/120/145.
- Koszt energii zredukowany z 130/115/100/85/70 do 110/100/90/80/70.
- Five Point Strike (Q)
- Ekko
- Timewinder (Q)
- Obrażenia przy wyrzucie zwiększone z 60/75/90/105/120 do 70/85/100/115/130.
- Spowolnienie zwiększone z 32/39/46/53/60% do 40/45/50/55/60%.
- Parallel Convergence (W)
- Tarcza zwiększona z 70/90/110/130/150 do 100/120/140/160/180.
- Timewinder (Q)
- Sylas
- Bazowa mana zwiększona z 310 do 400.
Reklama
Osłabienia bohaterów
- Rek’Sai
- Queen’s Wrath (Q – odkopana)
- Bazowe obrażenia usunięte.
- Bonusowy przelicznik AD usunięty.
- Dodano przelicznik całkowitego AD – 34/38/42/46/50%.
- Queen’s Wrath (Q – odkopana)
- Shaco (Support)
- Bazowa regeneracja many zmniejszona z 7,15 do 6.
- Jack in the Box (W)
- Koszt many zwiększony z 50/55/60/65/70 do stałego 70 na każdym poziomie.
- Naafiri
- Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 30.
- Bazowe AD zmniejszone z 57 do 55.
- Bazowa prędkość ataku zmniejszona z 0,688 do 0,663.
- Shyvana
- Burnout (W)
- Obrażenia na tik zmniejszone z 10/16,25/22.5/28,75/35 (+15% bazowego AD) do 10/15/20/25/30 (+10% bazowego AD).
- Obrażenia on-hit zmienione z 50% obrażeń tiku na 5/7/9/11/13 (+5% bazowego AD).
- Burnout (W)
- Tristana
- Bazowe HP zmniejszone z 670 do 640.
- Bazowy pancerz zmniejszony z 26 do 30.
- Pancerz na poziom zmniejszony z 4,2 do 4,5.
- Bazowa odporność na magię zmniejszona z 30 do 28.
Wzmocnienia systemowe
- Axiom Arc
- Flux
- Bazowy zwrot czasu odnowienia superumiejętności zwiększony z 5% do 10%.
- Flux
- Serpent’s Fang
- Lethality zwiększone z 12 do 15.
- Prowler’s Claw
- Sandstrike
- Czas odnowienia zmniejszony z 10 do 5 sekund.
- Przelicznik bazowego AD zwiększony z 45/30% do 55/35% (w zwarciu/z dystansu).
- Sandstrike
- Umbral Glaive
- Lethality zwiększone z 10 do 13.
Osłabienia systemowe
- Duskblade of Draktharr
- Nightstalker
- Czas odnowienia zwiększony z 10 do 30 sekund.
- Bonusowe obrażenia zredukowane z 0-20% do 0-18% (bazowane na 0-70% brakującego zdrowia celu).
- Nightstalker
Reklama