Wcześniejszy opis patcha 13.6 w LoLu. Wszystkie nerfy, buffy i inne zmiany w League of Legends
Reklama
Co dokładnie zmieni się w kolejnym patchu League of Legends?
Reklama
Poprzedni patch League of Legends cieszył się sporym zainteresowaniem wśród graczy w dużej mierze ze względu na wydanie odświeżonego zestawu umiejętności Yuumi. Skillset okazał się naprawdę silny – choć graczom niekoniecznie podoba się odświeżona bohaterka, trzeba przyznać, że radzi sobie naprawdę dobrze.
Riot zmuszony był wydać jej hotfixy, a kolejne osłabienia pojawiają się w nadchodzącym patchu. Poza nimi w spisie aktualizacji można znaleźć poprawki innych bohaterów – między innymi również odświeżonego niedawno Aurelion Sola. Co dokładnie trafi do League of Legends w patchu 13.6?
Aktualizacja 13.6
Wzmocnienia bohaterów
- Vayne
- Night Hunter (P)
- Prędkość poruszania się zwiększona z 30 do 45
- Tumble (Q)
- Przelicznik bazowego AD zwiększony z 60/65/70/75/80% do 75/85/95/105/115%
- Czas na wykonanie wzmocnionego ataku zmniejszony z 7 do 3 sekund
- Silver Bolts (W)
- True damage od maksymalnego HP celu zmieniony z 4/6/8/10/12% na 6/7/8/9/10%
- Night Hunter (P)
- Galio
- Shield of Durand (W)
- Redukcja magicznych obrażeń zwiększona z 20/25/30/35/40% (+8% odporności na magię) do 25/30/35/40/45% (+12% odporności na magię)
- Justice Punch (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 12/11/10/9/8 do 11/10/9/8/7 sekund
- Shield of Durand (W)
- Talon
- Bazowe statystyki
- Bazowa mana zwiększona z 377 do 400
- Blade’s End (P)
- Obrażenia zwiększone z 75-255 do 80-280 (zależne od poziomu)
- Rake (W)
- Koszt many zmniejszony z 55/60/65/70/75 do 50/55/60/65/70
- Shadow Assault (R)
- Obrażenia zwiększone z 90/135/180 do 90/145/200
- Bazowe statystyki
- Ashe
- Frost Shot (P)
- Bonusowe obrażenia zwiększone z 110% do 115%
- Frost Shot (P)
Osłabienia bohaterów
- Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Koszt many zwiększony z 50/55/60/65/70/75 do 50/60/70/80/90/100
- Czas odnowienia zmieniony z 7,5/7,25/7/6,75/6,5/6,25 na 6.5 sekundy
- Zmniejszono zasięg i prędkość pocisku
- Final Chapter (R)
- Pancerz i odporność na magię dla najlepszego przyjaciela zostały usunięte
- Prowling Projectile (Q)
- Aurelion Sol
- Singularity (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 12/11,5/11/10,5/10 do 12 sekund
- Falling Star (R1)
- Czas trwania ogłuszenia zmniejszony z 1,25 do 1 sekundy
- Zasięg zdolności zmniejszony z 1250 do 1100
- The Skies Descend (R2)
- Czas trwania podbicia zmniejszony z 1,25 do 1 sekundy
- Zasięg zdolności zmniejszony z 1250 do 1100
- Wymagany Stardust zwiększony z 75 do 100
- Singularity (E)
- Veigar
- Bazowe statystyki
- Bazowe HP zmniejszone z 575 do 550
- Bazowy pancerz zmniejszony z 21 do 18
- Dark Matter (W)
- Obrażenia zmienione z 100/150/200/250/300 na 85/140/195/250/305
- Bazowe statystyki
Reklama
Wzmocnienia systemowe
- Nashor’s Tooth
- Dodano 15 Ability Haste
- Koszt zwiększony z 3000 do 3200
- Ścieżka budowania zmieniona z Recurve Bow + Blasting Wand + Amplifying Tome na Recurve Bow + Blasting Wand + Fiendish Codex
Osłabienia systemowe
- Smoki
- Hextech Drake
- Ability Haste i prędkość ataku zmniejszone z 9% do 7,5%
- Infernal Drake
- Bonus AP i AD zmniejszony z 6% do 5%
- Mountain Drake
- Bonus pancerza i odporności na magię zmniejszone z 9% do 8%
- Ocean Drake
- Redukcja HP od brakującego zdrowia zmniejszona z 3% do 2,5%
- Hextech Drake
- Bloodthirster
- Tarcza zmniejszona z 180-450 (na poziomach 9-18) do 100-400 (na poziomach 8-18)
- Navori Quickblades
- Czas odnowienia zdolności Transcendence zmniejszony z 15% do 12%
- Lethal Tempo
- Prędkość ataku dla postaci walczących z dystansu za stack zmniejszona z 5-9% (na poziomach 1-12) do 4-9% (na poziomach 1-18) (całkowita zmiana z 30-54% do 24-54%)
- Legend: Bloodline
- Lifesteal za stack zmniejszony z 0.4% do 0.35% (całkowita zmiana z 6% do 5.25%)
- Bonusowe HP przy maksymalnej ilości stacków zmniejszone z 100 do 85
Reklama