Lista wcześniejszych zmian na kolejną aktualizację League of Legends – 13.5. Wszystkie buffy i nerfy
Reklama
Szczegółowy opis kolejnego patcha League of Legends. Co dokładnie zostało zmienione przez twórców gry?
Do League of Legends już wkrótce trafi kolejna aktualizacja. Dopiero co na serwerach pojawił się zupełnie odświeżony Aurelion Sol, a w kolejnym patchu ma znaleźć się między innymi zmieniony skillset Yuumi.
Ponadto można znaleźć wiele kluczowych zmian jak na przykład te, które dotkną zestawu umiejętności Azira, run Grasp of the Undying czy Triumphu lub kolejne poprawki jungli. Jak dokładnie prezentuje się spis kolejnej aktualizacji League of Legends, która pojawi się na serwerach live już 8 marca?
Patch 13.5
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
- LeBlanc
- Sigil of Malice (Q)
- Zwraca 100% many i 30% pozostałego cooldownu, jeśli zdolność zabije cel
- Zadaje teraz dodatkowe 10-146 (zależne od poziomu) bonusowych obrażeń minionom
- Mimic: Sigil of Malice (R-Q)
- Sigil of Malice otrzymuje ten sam efekt
- Sigil of Malice (Q)
- Kennen
- Thundering Shuriken (Q)
- Obrażenia zwiększone z 75/120/165/210/255 (+75% AP) do 75/125/175/225/275 (+85% AP)
- Czas odnowienia zmniejszony z 8/7/6/5/4 do 7/6,25/5,5/4,75/4 sekund
- Lightning Rush (E)
- Obrażenia zadawane minionom zwiększone z 50% do 65%
- Thundering Shuriken (Q)
- Aatrox
- Infernal Chains (W)
- Spowolnienie zwiększone z 25% do 25/27,5/30/32,5/35%
- Czas odnowienia zmniejszony z 20/18,5/17/15,5/14 do 20/18/16/14/12 sekund
- World Ender (R)
- Bazowe AD zwiększone z 20/30/40% do 20/32,5/45%
- Infernal Chains (W)
- Tryndamere
- Bazowe statystyki
- HP na poziom zwiększone z 112 do 115
- AD na poziom zwiększone z 3.7 do 4
- Bazowe statystyki
- Rumble
- Electro Harpoon (E)
- Obniżenie odporności na magię zwiększone z 10% do 12/14/16/18/20% (z 15% do 24/28/32/36/40% dla danger zone’u)
- Electro Harpoon (E)
- Fizz
- Urchin Strike (Q)
- Obrażenia zwiększone z 10/25/40/55/70 do 20/35/50/65/80
- Seastone Trident (W)
- Koszt many zmniejszony z 20/28/36/44/52 do 30/40/50/60/70
- Urchin Strike (Q)
- Jinx
- Bazowe statystyki
- Prędkość ataku na poziom zwiększona z 1% do 1,36%
- Zap! (W)
- Spowolnienie zwiększone z 30/40/50/60/70% do 40/50/60/70/80%
- Koszt many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40/45/50/55/60
- Super Mega Death Rocket! (R)
- Maksymalne obrażenia zadawane stworom zwiększone z 800 do 1200
- Bazowe statystyki
- Samira
- Daredevil Impulse (P)
- Prędkość ataku zmieniona z 1/2/3/4% na 2/2.5/3/3.5% (na poziomach 1/6/11/16)
- Daredevil Impulse (P)
- Qiyana
- Edge of Ixtal (Q)
- Obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 50/85/120/155/190
- Audacity (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 12/11/10/9/8 do 11/10/9/8/7 sekund
- Edge of Ixtal (Q)
Reklama
- ZOBACZ – W kolejnym patchu LoLa na serwery trafią nerfy Aurelion Sola. Co i dlaczego zmieniają twórcy?
Osłabienia bohaterów
- Gangplank
- Trial by Fire (P)
- Obrażenia zmniejszone z 55-310 do 50-250 (zależne od poziomu)
- Powder Keg (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 18-14 do 18 sekund
- Ładunki pokazywane są pod HP Gangplanka każdemu graczowi
- Trial by Fire (P)
- Twitch
- Contaminate (E)
- Przelicznik AP za stack Deadly Venom zmniejszony z 35% do 30%
- Contaminate (E)
- Rammus
- Bazowe statystyki
- AD na poziom zmniejszone z 3,5 do 2,75
- Powerball (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 100/130/160/190/220 do 100/125/150/175/200
- Bazowe statystyki
- Aurelion Sol
- Bazowe statystyki
- HP na poziom zmniejszone z 100 do 95
- Armor na poziom zmniejszony z 4,8 do 4,3
- Breath of Light (Q)
- Przelicznik bonusowych magicznych obrażeń zmniejszony z 40% do 35%
- Bazowe statystyki
- Caitlyn
- Bazowe statystyki
- Bazowe AD zmniejszone z 62 do 60
- Bazowy pancerz zmniejszony z 28 do 27
- Bazowe statystyki
- Xayah
- Bazowe statystyki
- Bazowa prędkość ataku zmniejszona z 0,658 do 0,644
- Przelicznik prędkości ataku zmniejszony z 0,658 do 0,644
- Bazowe statystyki
- Yorick
- Mourning Mist (E)
- Bonusowe obrażenia ghouli zmniejszone z 40% do 30%
- Mourning Mist (E)
Poprawki bohaterów
- Azir
- Bazowe statystyki
- Bazowe zdrowie zmniejszone z 622 do 550
- Bazowa mana zmniejszona z 380 do 320
- Przyrost many zwiększony z 36 do 40
- Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0.625 do 0.694
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony 0.625 do 0.694
- Przyrost prędkości ataku zwiększony z 3% do 4%
- Shurima’s Legacy (P)
- Czas odnowienia wieży zmniejszony z 180 do 90 sekund
- Przelicznik AP zwiększony z 15% do 50%
- Conquering Sands (Q)
- Bazowe obrażenia zmniejszone z 70-150 do 60-120
- Przelicznik AP zwiększony z 30% do 45%
- Koszt many zwiększony z 55 do 60-80
- Arise! (W)
- Usunięto prędkość ataku
- Bazowe obrażenia żołnierzy zmniejszone z 50-150 zależnych od poziomu zdolności do 50-90 zależnych od poziomu zdolności
- Przelicznik AP zwiększony z 55% do 60%
- Koszt many zmniejszony z 40 do 30
- Shifting Sands (E)
- Koszt many zmniejszony z 60 do 45
- Bazowe statystyki
- Yuumi
- Bazowe statystyki
- Zdrowie na poziom zmniejszone z 84 do 69
- Bazowa mana zwiększona z 400 do 440
- Feline Friendship (P)
- Kiedy ataki lub umiejętności Yuumi wpływają na bohatera, leczy się i wzmacnia heal leczący sojusznika. Jeśli podłączy się do kogoś przez 4 kolejne sekundy, uleczy sojusznika. Kiedy Yuumi jest podpięta, efekt aktywowany jest automatycznie.
- Kiedy Yuumi jest przyłączona do sojusznika buduje przyjaźń, kiedykolwiek sojusznik zabija miniona lub bohatera. Każdy sojusznik ma wskaźnik przyjaźni, a kiedy jest podpięta do najlepszego przyjaciela, zdolności otrzymują dodatkowe efekty.
- Czas odnowienia: 20-10 sekund (na poziomach 1-11)
- Wartość leczenia: 25-110 (+15% AP) (na poziomach 1-18)
- Kiedy zdolność pasywna jest gotowa, zasięg podstawowego ataku zwiększony jest o 50
- Poziom przyjaźni jest zwiększany o 2 za powalenie miniona i 3 za championa
- Prowling Projectile (Q)
- Yuumi strzela pociskiem, który spowalnia pierwszego trafionego przeciwnika. Jeśli spell jest rzucony, kiedy bohaterka jest podpięta do sojusznika, przez krótki czas może kontrolować pocisk zanim zostanie wzmocniony, znacznie przyspieszając i mocniej spowalniając trafionych wrogów.
- Bonus najlepszego przyjaciela: Spowolnienie zawsze jest wzmocnione i trafienie wroga daje 10/12/14/16/18/20 (+10% AP) obrażeń on-hit sojusznikowi na kolejne 5 sekund. Obrażenia mogą być wzmocnione do 75% zależnie od szansy na trafienie krytyczne przez sojusznika.
- Czas odnowienia: 7,5/7,25/7/6,75/6,5/6,25 sekund
- Koszt many: 50 na wszystkich rangach
- Bazowe obrażenia: 60/90/120/150/180/210 (+20% AP)
- Bazowa wartość spowolnienia: 20% opadające przez sekundę
- Bazowa wartość wzmocnionego spowolnienia: 55/60/65/70/75/80% opadające przez dwie sekundy
- Wartość wzmocnionych obrażeń: 80/140/200/260/320/380 (+35% AP)
- Szerokość pocisku zmniejszona z 65 do 55
- Zdolność ujawnia trafiony cel
- You and Me! (W)
- Usunięto adaptacyjną moc przyznawaną Yuumi i sojusznikowi
- Nie liczy się już do runy przyzywającej Aery
- Bonus najlepszego przyjaciela: Yuumi zyskuje dodatkowe 10-20% mocy leczenia i tarcz (zależne od poziomu nosiciela), a bohater, do którego podpięła się Yuumi dostaje 3/5/7/9/11 (+4% AP) leczenia on-hit. Jest to wzmacniane przez dodatkową moc leczenia Yuumi.
- Zoomies! (E)
- Teraz osłania sojusznika tarczą zamiast go leczyć.
- Czas odnowienia: 12/11,5/11/10,5/10 sekund
- Koszt many: 80/90/100/110/120
- Przyznawana tarcza: 90/120/150/180/210 (+30% AP)
- Dodatkowa prędkość poruszania się: 20%, kiedy tarcza jest aktywna
- Dodatkowa prędkość ataku 35% (+8% za 100 AP)
- Przywraca 20/24/28/32/36 many sojusznikowi, do którego jest przyłączona (zwiększone o maksymalnie 100% zależne od brakującej u nich many)
- Zdolność nie ma bonusu najlepszego przyjaciela
- Final Chapter (R)
- Przez 3,5 sekundy Yuumi wystrzeliwuje 5 fal, które wpływają na sojuszników i przeciwników. Kiedy zdolność została rzucona, kiedy Yuumi jest przyłączona, może kontrolować fale swoją myszką.
- Fale uleczą sojuszników, a heal jest zwiększony o 130% na najlepszym przyjacielu. Nadmiarowe leczenie zmieniane jest w tarcze, która utrzymuje się przez 3 sekundy od ukończenia zdolności.
- Przeciwnicy są ranieni oraz otrzymują nakładające się spowolnienie.
- Czas odnowienia zwiększony z 110/100/90 do 120/110/100 sekund
- Obrażenia na falę zmienione z 60/80/100 (+20% AP) na 75/100/125 (+20% AP)
- Wartość leczenia na falę: 35/50/65 (+15% AP)
- Czas trwania spowolnienia: 1,25 sekundy
- Wartość spowolnienia: 10% + 10% za każdą falę (maksymalnie 50%)
- Bonus najlepszego przyjaciela: Fale dają mu również 20/40/60 (+10% AP) pancerza i odporności na magię na czas trwania zaklęcia
- Bazowe statystyki
- Pantheon
- Bazowe statystyki
- Bazowa regeneracja HP zmniejszona z 7,5 do 6
- Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0,644 do 0,658
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,644 do 0,658
- Comet Spear (Q)
- Czas odnowienia zmniejszony z 13/11,75/10,5/9,25/8 do 11/10,25/9,5/8,75/8 sekund
- Koszt many zmniejszony z 30 do 25
- Czas castowania zmniejszony z 0,25 do 0,2 sekundy
- Aegis Assault (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 22/20,5/19/17,5/16 do 25/23,5/22/20,5/19 sekund
- Bazowe statystyki
- Ashe
- Ranger’s Focus (Q)
- Koszt many zmniejszony z 50 do 30
- Czas trwania wzmocnienia zwiększony z 4 do 6 sekund
- Volley (W)
- Obrażenia zmniejszone z 20/35/50/65/80 do 10/25/40/55/70
- Enchanted Crystal Arrow (R)
- Czas odnowienia zwiększony z 80/70/60 do 100/80/60 sekund
- Ranger’s Focus (Q)
- Zed
- Bazowe statystyki
- Bazowa odporność na magię zmniejszona z 32 do 29
- Shadow Slash (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 5/4,75/4,5/4,25/4 do 5/4,5/4/3,5/3 sekund
- Bazowe statystyki
Wzmocnienia systemowe
- Cosmic Drive
- Ścieżka budowania zmieniona z Fiendish Codex + Aether Wisp + Ruby Crystal na Fiendish Codex + Aether Wisp + Amplifying Tome
- Koszt połączenia zmniejszony z 850 do 815
- AP zwiększone z 65 do 90
- HP zmniejszone z 200 do 0
Osłabienia systemowe
- Oracle Lens
- Czas odnowienia zwiększony z 90-60 do 120-60 (zależne od średniego poziomu w grze) sekund
- Archangel’s Staff
- AP zmniejszone z 80 do 70
- Seraph’s Embrace
- AP zmniejszone z 80 do 70
- HP zmniejszone z 250 do 200
Poprawki systemowe
- Grasp of the Undying
- Zwiększenie bazowego HP zwiększone z 5/3 do 7/3 (dla postaci walczącej w zwarciu i dla postaci walczącej z dystansu)
- Heal od maksymalnego HP zmniejszony z 1,7%/1,02% do 1,2%/0,72% (dla postaci walczącej w zwarciu i dla postaci walczącej z dystansu)
- Dodano stałą przywracaną wartość 3/1,8 (dla postaci walczącej w zwarciu i dla postaci walczącej z dystansu)
- Triumph
- Leczenie od brakującego zdrowia zmniejszone z 10% do 5%
- Dodano leczenie od maksymalnego HP w wysokości 2,5% (1,5% w trybie ARAM)
- Poprawki jungli
- 20% bonusowych obrażeń nakładane jest teraz na wszystkie potwory w jungli, a nie tylko te po sojuszniczej stronie
- Doświadczenie zbierane przez junglera w alei przez pierwsze 15 minut zmniejszone z 75% do 40-75% zależnie od momentu gry (liniowe skalowanie od 0:00)
- Zwiększono złoto na obóz:
- Gromp: 70 do 80
- Blue buff: 80 do 90
- Murkwolf: 50 do 55
- Mniejsze wilki: 13 do 15
- Razorbeak: 30 do 35
- Mniejsze ptaki: 7 do 8
- Red buff: 80 do 90
- Średni Krug: 5 do 10
- Mały Krug: 13 do 14
ARAM
- Wieże
- Zewnętrzne wieże
- AD zwiększone z 185-223 (przez 8 minut) do 185-293 (przez 12 minut)
- Pancerz zwiększony z 70-78 do 75-96 (przez 8 minut)
- Odporność na magię zwiększona z 75-83 do 75-96 (przez 8 minut)
- Po 12 minutach odporność na magię i pancerz spadną do 40
- Wieże inhibitora
- AD zwiększone z 195-243 (przez 8 minut) do 195-375 (przez 15 minut)
- Pancerz zwiększony z 70-78 do 75-96 (przez 8 minut)
- Odporność na magię zwiększona z 75-83 do 75-96 (przez 8 minut)
- Kiedy zewnętrzne wieże upadną, te zyskają 30% redukcji obrażeń na 60 sekund
- Wieże Nexusa
- AD zwiększone z 175-223 (przez 8 minut) do 195-375 (przez 15 minut)
- Pancerz zwiększony z 50-58 do 75-96 (przez 8 minut)
- Odporność na magię zwiększona z 75-83 do 75-96 (przez 8 minut)
- Zewnętrzne wieże
Reklama