Reklama

Gracz oskarża twórców Lost Ark o oszukanie go i niezwrócenie pieniędzy. Sprawa, która budzi kontrowersje

Lost Ark

Reklama

Nieczęsto zdarza się tak, że Lost Ark budzi takie kontrowersje.

Reklama


Wydawać się mogło, że Lost Ark jest grą dopracowaną i raczej wolną od większych bugów. Okazuje się jednak, że niektóre elementy rozgrywki wprowadzają w błąd graczy, którzy wydają pieniądze na coś, co nie działa.

Przynajmniej tak twierdzi jeden z poszkodowanych, który publicznie oskarżył twórców o oszukanie go i nieoddanie utraconych pieniędzy. Na który element w sklepie należy uważać?

Twórcy oszukali gracza?

Na Reddicie w dziale poświęconym Lost Ark pojawił się nowy post, który szybko zdobył ogromną popularność. Gracz oskarżył w nim twórców o wprowadzanie w błąd. Na domiar złego wsparcie gracza zdecydowało, że nie odda mu pieniędzy. Poszło o bilet pozwalający na dodanie kolejnego bohatera, jednak limit ukazywany w sklepie nie zgadza się z tym, co jest obecnie w grze.

Reklama

Jak można wyczytać, seasalters ma obecnie 12 postaci na koncie i chciał dodać 13. W tym celu zakupił bilet to umożliwiający… ale ten nie zadziałał. Mianowicie okazało się, że opcja ta jest obecnie zablokowana na 12 championach i na ten moment jest to ostateczny limit. W sklepie natomiast pokazuje, że jest to 18.

W tej sprawie gracz skontaktował się z działem wsparcia i otrzymał niezadowalającą go odpowiedź. Ujawniono, że obecnie faktycznie limitem jest 12 bohaterów, a ten zwiększony zostanie dopiero w drugim sezonie Lost Ark, czyli wcale nie tak prędko. Poprosił więc firmę o zwrot pieniędzy, ale okazało się, że tego też zrobić nie mogą. Pełna rozmowa z Alonso Jossue została udostępniona publicznie:

Społeczność proponuje autorowi tematu, aby ten udostępnił sytuację na Twitterze i oznaczył deweloperów. Może w ten sposób uda mu się odzyskać utraconą gotówkę.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama