Reklama

BMW zmieniło logo samochodów Audi i Mercedes. Jakim cudem?

Motoryzacja

Reklama

BMW zrobiło coś, czego raczej nikt się nie spodziewał. Ta akcja pewnie przejdzie do historii.


W czerwcu 2016 roku BMW postanowiło udostępnić na dwa miesiące bramkę wjazdową na autostradę M11 prowadzącą z Moskowy do St. Petersburga swoim kierowcom całkowicie za darmo.

Reklama

Weryfikacja kierowców byle niezwykle prosta. Przed bramką stała fotobudka, która robiła zdjęcie i gdy rozpoznała logo samochodu, otwierał się szlaban. Wszystkie opłaty za przejazd ponosiła firma. To jednak nie wszystko, marketingowcy nie byliby sobą, gdyby nie zażartowali sobie z konkurencji.

To jeszcze nie był koniec

Reklama

Drugim punktem akcji było zagranie na nosie konkurencji i tym samym sprawdzenie, jak daleko może to pójść. BMW udostępniło do wydruku loga pojazdów innych firm jak Audi czy koło Volvo tylko, że z lekką zmianą.

Dzięki udostępnionym nagraniom z kamer BWM wygenerowało sobie przeogromne zainteresowanie. I to zarówno w Rosji, jak i na całym świecie. Takim sposobem firma na dwa miesiące – można powiedzieć – przejęła Rosję.

VideoVideo

Można by było pomyśleć, że wymyślono już wszystko. Czasami jednak marketingowcy wciąż potrafią wykazać się pomysłem, który wybije markę jeszcze bardziej, choć i tak jest już gigantem na całym świecie.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej