w

Ashe dostaje kolejnego nerfa. Nowe zmiany postaci w Overwatch w ramach aktualizacji

Blizzard wczoraj opublikował opis patcha zawierającego zmiany kilku postaci.


Zespół balansu ostatnio ma ręce pełne roboty. Co kilka dni do Overwatch wprowadzane są nowe aktualizacje, zawierające przede wszystkim zmiany postaci. Nie inaczej było także wczoraj, gdy na serwery trafił patch balansujący w sumie 5 bohaterów. Są to:

  • Ashe
  • Baptiste
  • McCree
  • Orisa
  • Wieprzu

Zmiany balansu

Tym razem Blizzard się postarał i wszystkie zmiany są udostępnione w języku polskim, razem z krótkim wyjaśnieniem.

Ashe

Ashe nadal jest trochę zbyt silna, ale chcemy, żeby jej karabin był wciąż skuteczny, więc zmniejszamy nieco moc Dynamitu.

Dynamit
  • Zmniejszono obrażenia od eksplozji z 75 do 50 pkt.

Baptiste

Baptiste generuje większość swojego ładunku superzdolności poprzez leczenie obszarowe. W związku z tym, że ostatnio obniżyliśmy wartość leczenia, zmniejszamy również koszt superzdolności.

Matryca Wzmacniająca
  • Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.

McCree

Po zmniejszeniu siły obrażeń zadawanych przez podstawowy atak chcemy przywrócić McCree część mocy, ulepszając jego zdolności.

Przewrót Bojowy
  • Zwiększono pokonywaną odległość o 20%.
Granat Błyskowy
  • Wydłużono czas działania efektu ogłuszenia z 0,7 do 0,8 sek.

Orisa

Zwiększona prędkość pocisków pomoże Orisie być bardziej responsywną, zmniejszając konieczność celowania z wyprzedzeniem. Stwierdziliśmy, że ostatnie zmiany zdolności bohaterki miały większy wpływ niż początkowo zakładaliśmy i aby to zrekompensować, wzmocniliśmy jej pancerz.

  • Zwiększono wytrzymałość podstawowego pancerza z 200 do 250 pkt.
Miotacz Fuzyjny
  • Zwiększono prędkość pocisku z 90 do 120.

Wieprzu

Po ostatnich ulepszeniach strzelby kombinacja z Hakiem na Łańcuchu nadal nie była skuteczna przeciwko niektórym mniejszym wrogom. Zmiana ta powoduje, że cele będą przyciągane bliżej, w zasięg walki wręcz, co pozwoli na szybsze i bardziej niezawodne wykonywanie kombinacji.

Hak na Łańcuchu
  • Teraz przyciąga cele o 0,5 metra bliżej (zmiana z 3,5 do 3 metrów).

Widać, że deweloperzy próbują znaleźć odpowiednią dla siebie drogę do balansu przed Overwatch 2. I choć niektóre zmiany mogą nie mieć zbytniego sensu, to być może to już jakieś przygotowanie do drugiej części i nowych postaci.