Podwodna mapa z Overwatch powstawała? Artysta Blizzarda opublikował koncepty już 2 lata temu
Dzisiaj Andrew Menjivar, jeden z artystów Blizzarda opublikował swoje nowe prace w serwisie artstation, wywołując przy okazji niemałe zamieszanie.
Dzisiaj na artstation pojawiły się grafiki, pokazujące trwające prace nad jedną z map do Overwatch 2. Andrew Menjivar dodał w sumie kilka różnych elementów, jakie znajdą się na Toronto.
Co jednak ciekawe, na jego koncie znajdują się też prace sprzed kilku lat, które zawierają coś bardziej interesującego.
Podwodna mapa faktycznie powstawała?
Dwa lata temu na koncie artysty pojawiły się drzwi z oczywistym opisem „Overwatch-Underwater Eco-point: High-Pressure Door”. Problem w tym, że Ekopunkt nie jest pod wodą, a takich drzwi nie ma w grze.
Podobna sytuacja jest z ładunkiem, który na początku był zwyczajną łodzią podwodną.
Pytanie tylko, o co tutaj chodzi. To elementy, których nie ma w grze, a które według opisu odnoszą się do podwodnej lokacji. Sprawę może w pewien sposób wyjaśniać pełny opis.
Andrew Menjivar miał za zadanie stworzyć drzwi w growym stylu i zdecydował się na Overwatch. Patrząc na karierę grafika i jego profil można dojść do wniosku, że są to prace, które mogły zostać przygotowane w ramach pokazania, na co go stać. Czegoś w rodzaju pierwszych testów etc.
Grafiki zostały bowiem opublikowane w kwietniu 2018 roku. Profil na Linkedin podpowiada, że z Blizzardem Andrew pracuje od czerwca 2018. Teoretycznie więc grafiki powstały przed rozpoczęciem współpracy ze studiem.
Czy można to traktować jako pewien przeciek, coś, co nie miało zostać opublikowane? Tego nie wiadomo. Na pewno mocno przykuwa to uwagę po wejściu na profil artysty.