Będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość. YouTube wydłuża reklamy
YouTube podjął decyzję o wydłużeniu swoich reklam. Będzie ich mniej, ale będą o wiele dłuższe.
Jak wiadomo, YouTube od pewnego czasu zaczął blokować wszelkie wtyczki pokroju AdBlocków, które miały pomijać reklamy i przenosić nas prosto do filmu. To sprawiło, że oglądanie dla wielu osób stało się bardziej uciążliwe.
Zwłaszcza jeśli mowa o odtwarzaniu filmów na telewizorach. To bowiem tego urządzenia dotyczą nadchodzące zmiany. YouTube zdecydował o wydłużeniu długości trwania reklam.
Mniej reklam, ale będą dłuższe
Jak poinformował sam YouTube, platforma we wrześniu tego roku miała testować nowy system promocji. W rezultacie pojawiły się nowe zasady wyświetlania treści reklamowych. Dotyczą one jednak tylko telewizorów. Od teraz reklam ma być mniej, ale będą one dłuższe.
Użytkownicy większych ekranów będą więc musieli uzbroić się w jeszcze większą cierpliwość. Nowe zasady oznaczają, że teraz YouTube podczas wyświetlania reklam wprowadzi odnowiony licznik czasu, dzięki któremu oglądający zorientuje się, jak dużo czasu pozostało do zakończenia bloku reklamowego lub do pojawienia się przycisku „pomiń”.
Użytkownicy komputerów mogą odetchnąć na razie z ulgą. Nie oznacza to, że nowe zasady emisji reklam nie dotrą w końcu też do nich. W końcu jakiś czas temu YouTube zablokował użycie wtyczek pomagających blokować reklamy.