W UPC warto to zrobić. Można zaoszczędzić sporo kasy
Okazuje się, że jeden z pakietów faktycznie może być za złotówkę. Szczególnie gdy konsultant o tym zapewniał.
Wierząc w dobrą wolę, można założyć, że UPC, czy też bardziej Play, robi to przypadkowo, automatycznie i po prostu przegapia fakt podniesienia cen za jeden z pakietów. Ewentualnie pakiet ten zwyczajnie likwiduje z prostą informacją SMS.
Natomiast klienci zgłaszają, że po złożeniu reklamacji wszystko wraca do normy. Warto więc się trochę wysilić i napisać reklamację, jeżeli jesteście właśnie w takiej sytuacji. Może się okazać, że przez kolejne lata będziecie mieć pakiety za złotówkę.
To wcale nie jest przegrana sprawa
Część klientów przez okres trwania umowy miała podpisany pakiet Premium za cenę jednej złotówki. W jej wchodziło:
- Canal+,
- Polsat Sport Premium HD,
- Eleven Sports.
Przy przedłużaniu umowy często konsultanci mówili, że dalej można to utrzymać w niezmienionej formie. I tak mijał okres oryginalnej umowy, ta zmieniała się na następną, a do klientów przychodziły SMSy z informacją, że pakiet ten wygasł.
W dokładnie takiej sytuacji znalazł się jeden z użytkowników forum, który pisze wprost, że konsultant mówił o niezmienionej formie tej usługi, a jednak ta została zlikwidowana.
Okazuje się jednak, że da się temu zaradzić, co potwierdzają inni klienci. W takiej sytuacji najlepiej napisać reklamację.
Czy to działa? Tak. Jeżeli UPC czy Play samo mówiło, że zostanie to utrzymane, to nie mają innego wyjścia, jak tylko spełnić swoje własne słowa.