w

Jak Twitter trollował Facebooka przez jego “zmianę nazwy”? Nie on jedyny nabija się z serwisu

Facebook postanowił wprowadzić nowy brand swojej marki, co było powodem fali memów i żartów.


28 października poinformowaliśmy, że Mark Zuckerberg i spółka ogłosili światu, iż Facebook otrzymuje nowy brand o nazwie “Meta”. Firma ta jest światowym gigantem, zatem nie dziwi fakt, iż informacja o tym bardzo szybko obiegła niemalże wszystkie kontynenty. Doszło do tego, że z całej sytuacji żartować zaczął sobie konkurent FB, Twitter.

W jaki sposób Twitter strollował Facebooka?

Oficjalny profil Twittera napisał w swoich własnych mediach społecznościowych krótki wpis o treści:

BIG NEWS lol to tylko żarty nadal Twitter

Wpis ten ma wyśmiewać “duży news”, jaki w ostatnim czasie przedstawili włodarze Facebooka, ogłaszając nowy brand. Nie jest to jedyny dowcip o jaki pokusili się włodarze Twittera, ponieważ sam CEO wskazał na swoim profilu na dosłowną definicję słowa “meta”:

Meta: odnosząc się do siebie lub jego konwencji stylistycznych; autoodniesienia

Tego typu żarty zaczęło sobie robić naprawdę sporo osób, a nawet marek na świecie. Innym ciekawym przykładem jest tutaj sieć fast foodów “Wendy’s”, która upozorowała dla żartów przeniesienie się na nową nazwę, “Meat”.

Facebook w żaden sposób nie odpowiedział na tego typu zaczepki, co raczej nie jest dużym zaskoczeniem. Tak czy inaczej społeczność będzie żartować sobie z tej sprawy przez najbliższe parę dni lub nawet kilka tygodni.