Jak Twitter trollował Facebooka przez jego „zmianę nazwy”? Nie on jedyny nabija się z serwisu
Facebook postanowił wprowadzić nowy brand swojej marki, co było powodem fali memów i żartów.
28 października poinformowaliśmy, że Mark Zuckerberg i spółka ogłosili światu, iż Facebook otrzymuje nowy brand o nazwie „Meta”. Firma ta jest światowym gigantem, zatem nie dziwi fakt, iż informacja o tym bardzo szybko obiegła niemalże wszystkie kontynenty. Doszło do tego, że z całej sytuacji żartować zaczął sobie konkurent FB, Twitter.
W jaki sposób Twitter strollował Facebooka?
Oficjalny profil Twittera napisał w swoich własnych mediach społecznościowych krótki wpis o treści:
BIG NEWS lol to tylko żarty nadal Twitter
Reklama
Wpis ten ma wyśmiewać „duży news”, jaki w ostatnim czasie przedstawili włodarze Facebooka, ogłaszając nowy brand. Nie jest to jedyny dowcip o jaki pokusili się włodarze Twittera, ponieważ sam CEO wskazał na swoim profilu na dosłowną definicję słowa „meta”:
Meta: odnosząc się do siebie lub jego konwencji stylistycznych; autoodniesienia
Tego typu żarty zaczęło sobie robić naprawdę sporo osób, a nawet marek na świecie. Innym ciekawym przykładem jest tutaj sieć fast foodów „Wendy’s”, która upozorowała dla żartów przeniesienie się na nową nazwę, „Meat”.
Facebook w żaden sposób nie odpowiedział na tego typu zaczepki, co raczej nie jest dużym zaskoczeniem. Tak czy inaczej społeczność będzie żartować sobie z tej sprawy przez najbliższe parę dni lub nawet kilka tygodni.