Jakie spadki zaliczył Kanał Zero przez przerwę świąteczną?
Zgodnie z przewidywaniami Kanał Zero zaliczył spory spadek wyświetleń. Te były utrzymywane głównie przez formę Shorts.
Krzysztof Stanowski dobrze przewidywał spadki. Czy jest to dziwne? Niekoniecznie. Mniej materiałów, okres typowo świąteczny, odpoczynek pracowników. Wszystko to przełożyło się na obecnie najgorszy tydzień.
Nie można absolutnie mówić tutaj o końcu Kanału Zero. Algorytm nie zauważy za bardzo tego tygodnia, wszystko powinno wrócić do normy wraz z nowymi materiałami. KZ na pewno zwolniło, jeżeli chodzi o nowe subskrypcje. W ostatnich 30 dniach spadek wyniósł 77%, ale wiadomo, kanał spada z mocnych liczb.
Spadek wyświetleń zauważalny
33% spadku wyświetleń to nie jest jeszcze powód do zmartwień. Szczególnie że było to przewidywane. Według zewnętrznych serwisów jest to najgorszy tydzień kanału, który i tak jest jednocześnie nieosiągalnym wynikiem dla większości polskich twórców.
Tutaj mocno kwestię wyświetleń ratowała forma Shorts:
Numer jeden na polskim Youtube ma w ostatnim tygodniu ponad 13,8 miliona odsłon i jest to kanał Genzie.
Spadki KZ nie są tak duże, jak mogłoby się wydawać i jak można by było się spodziewać. Fakt, jest gorzej, niż dotychczasowa norma, ale w Kanale Sportowym wygląda to jeszcze słabiej:
Teraz pora więc na odbudowę, choć z drugiej strony pułap 7 milionów odsłon tygodniowo to nie jest też jakiś powód do odbudowy. Wiele osób nigdy nie dojdzie do takich wyświetleń, choćby w skali miesiąca.