Kanał Zero notuje mocny spadek wyświetleń. A jak Kanał Sportowy?
Pierwsze 7 dni nowego miesiąca są dla Kanału Zero czymś w rodzaju „sprawdzam”. Pierwszy szał opadł, wyświetlenia zaczynają być mniejsze.
Początek miesiąca dla Kanału Zero oznacza oddanie pozycji lidera polskiego Youtube. Dane o wyświetleniach nie muszą być w pełni poprawne, ale rzeczywiście na polskim Youtube jest kanał robiący większe liczby od KZ.
Nieznacznie, bo różnica według serwisów trzecich jest stosunkowo niewielka. Kanał Zero nie walczy z Kanałem Sportowym, a chociażby z projektem Friza znanym jako Genzie. To jest ta konkurencja, jeżeli chodzi tylko i wyłącznie o pułap wyświetleń.
Spadek Kanału Zero
Kanał Zero w pierwszym tygodniu marca zebrał około 8,1 miliona odsłon. Jest to mocna korekta względem poprzedniego miesiąca. Gdyby tak policzyć bardzo na chłopski rozum, to wyświetlenia przy takiej tendencji wyniosłyby w skali miesiąca około 35 milionów odsłon.
8,1 miliona wyświetleń w tydzień to wynik bardzo dobry. Niech świadczy o tym fakt, że tylko Genzie ma podobny poziom:
Kanał Zero ma w skali miesiąca taki wykres:
Widać, że te wyświetlenia zaczęły spadać, by finalnie utrzymać się na dość stałym poziomie. Oczywiście wszystko będzie zależeć od tematów etc.
Tymczasem Kanał Sportowy, choć ma przewagę w niektórych formatach, to funkcjonuje na kompletnie innej planecie. Ostatni tydzień to 1,5 miliona wyświetleń.
Krzysztof Stanowski miał więc rację, mówiąc, że to nie jest już konkurencja. Oczywiście, w programach na żywo poświęconych sportowi to KS króluje, ale w ogólnym rozrachunku to dwa różne światy.