Co łączy Ikeę i Wednesday? Do sieci wyszła reklama sklepu z Wednesday w roli głównej
Jak widać, marketingowcy Ikei również oglądali nowe show z Wednesday Addams w roli głównej.
Kto by się spodziewał, że teraz cały świat będzie chciał wykorzystać popularność najnowszego dzieła Tima Burtona dla Netflixa. Wednesday pobija wszelkie rekordy oglądalności, a od premiery serialu nie minął nawet miesiąc.
W sieci nietrudno teraz trafić na przeróżne filmiki, memy czy nawiązania do Wednesday. Wszyscy na nowo pokochali mroczną nastolatkę i jak się okazuje – nawet marketingowcy widzą w tym świetne pole do popisu. Na to, by w świetle popularnego serialu zareklamować swoje produkty, wpadli pracownicy Ikei.
Nietypowa reklama „Rączki” z Ikei
Wiadomo, że Ikei to nie tylko typowo meblowe przedsiębiorstwo. Wiele osób uwielbia sklep ze względu na swoje proste i przyjemne dla oka projekty, ale także bardzo nietypowe przedmioty. Ikea sprzedaje też wiele różnych artykułów dekoracyjnych, a także maskotek czy zabawek. Jeden z takich obiektów dostał właśnie swoje 5 minut za sprawą najnowszej Wednesday od Netflixa.
Tak, chodzi o drewnianą dłoń. Ta przypomina przecież Rączkę z Wednesday, czyli bliskiego kompana nastolatki, który pomagał jej we wszystkich zmaganiach podczas 8-odcinkowego show. Jak widać, marketingowcy dobrze znają aktualne trendy, a może sami nawet oglądali najnowsze dzieło od Burtona?
Mimo tego, że taki artykuł dekoracyjny już od dawna jest dość popularny i wiele osób ma go w swoich domach, to teraz zapewne za sprawą świetnej reklamy sprzedaż ikeowej Rączki wzrośnie kilkukrotnie. Bo w końcu kto by nie chciał mieć swojej własnej, osobistej Rączki?