Reklama

Ile zarobił Mission: Impossible Dead Reckoning kilka dni po premierze?

Seriale i filmy

Reklama

Minęło już kilka dobrych dni po wyjściu do kin Mission: Impossible Dead Reckoning Part 1. Ile zdążył już zarobić?


Mission: Impossible Dead Reckoning Part 1 to 7. z kolei część znanej franczyzy filmowej. Można powiedzieć, że rola Toma Cruisa jako Ethana Hunta to jedna z jego najważniejszych ról w jego karierze. Wiele osób bowiem bardzo dobrze kojarzy postać tajnego agenta.

Pierwszy film z serii Mission: Impossible miał miejsce w 1996 roku. Od tamtego czasu minęło już 27 lat i wygląda na to, że franczyza wciąż się nie nudzi wśród miłośników kina. Dowodem na to mają być zarobki najnowszej części, która kilka dni temu trafiła do kin.

Ile zarobił najnowszy Mission: Impossible?

Reklama

Mission: Impossible Dead Reckoning Part 1 swoją premierę obchodziło 14 lipca 2023 roku. Od tego czasu minęło zaledwie 5 dni, a już mówi się o rekordowych zarobkach w kasie w historii franczyzy. Media informują, że w ciągu kilku ostatnich dni tytuł zarobił 235 milionów dolarów, z czego 80 milionów dotyczy USA, a 155 milionów krajów międzynarodowych.

Reklama

Warto jednak wziąć pod uwagę, że w niektórych krajach, np. w Wielkiej Brytanii, najnowszy Mission: Impossible pojawił się 10 lipca, jednak były to wyjątki. 235 milionów to niesamowity wynik.

Dla porównania tyle zarobiły poprzednie odsłony Mission: Impossible w całości:

  • Mission: Impossible – 457,7 milionów dolarów
  • Mission: Impossible 2 – 546,4 milionów dolarów
  • Mission: Impossible III – 398,5 milionów dolarów
  • Mission: Impossible – Ghost Protocol – 694,7 milionów dolarów
  • Mission: Impossible – Rogue Nation – 682,7 milionów dolarów
  • Mission: Impossible – Fallout – 791,7 milionów dolarów

Jeśli więc w przeciągu kilku dni siódma odsłona filmu zarobiła prawie 250 milionów dolarów w kasie, to możemy się spodziewać, że przebije premierę Fallouta. Wystarczy tylko poczekać.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama