Nowy zagadkowy błąd powoduje, że Pułapki gazowe Nox Caustica działają niezależnie.
Caustic trafił do produkcji Respawn z zestawem umiejętności opartym całkowicie na truciu wrogów szkodliwym gazem i zadawaniu obrażeń w czasie. Czasem jednak pułapki gazowe Caustica zaczynają żyć własnym życiem, co sprawia, że niektórzy gracze łapią się za głowę.
Błąd podczas transmisji ITSSKITZ
20 marca podczas transmisji z gry Apex Legends w momencie, kiedy w grze pozostało zaledwie 11 składów, streamer rzucając pułapkę gazową na pobliski próg, został oszołomiony, gdy obiekt, który powinen utrzymywać swoją pozycję, natychmiast zaczął się poruszać.
Wpatrując się w pułapkę przemieszczającą się wzdłuż ulicy, gracz nie mógł uwierzyć w to, co widział.
“Okej, widziałem już wszystko. Wystarczy na dzisiaj” – zażartował, zanim zdjął zestaw słuchawkowy i odszedł od biurka z komputerem.
Pułapka początkowo zaczęła zmierzać w kierunku gracza, a następnie zaczęła się od niego oddalać w zupełnie innym kierunku.
ZOBACZ – Streamer nadepnął przeciwnika w COD Warzone i pobiegł dalej, kompletnie go nie zauważając
Nie wiadomo dokładnie, w jaki sposób można reprodukować błąd, ale istnieje spora szansa, że sprowadza się to do interakcji między geometrią mapy a pułapką. Część z niej mogła stać na jednym stopniu, a reszta na innym.
Z racji, że twórcy nie wyrazili swojego zdania na temat błędu, może minąć trochę czasu, zanim zostanie wprowadzona poprawka. Mimo wszystko błąd jest raczej zabawny niż szkodliwy, a przypadkowe natrafienie na niego nie jest wcale proste.