w

10 najpopularniejszych skinów wśród chińskich graczy LoLa. Dlaczego właśnie one?

Które skiny mają najwięcej fanów w Chinach? Niektóre pozycje mogą zaskoczyć.


Chiny to najludniejsze państwo świata, które stanowi prawie 20% populacji Ziemi. Nikogo nie dziwi, że jednocześnie chińska społeczność League of Legends jest przeogromna i w tym kraju gra od Riotu jest niesamowicie istotnym tytułem, nie tylko dla zwykłych obywateli, ale także dla profesjonalnych graczy, jak i twórców.

Tak duża baza graczy wpływa także na wydawane elementy kosmetyczne, bo to właśnie z Chin zarobki są najwyższe. Które skiny sprzedały się najlepiej? Jaki styl skórek chińscy gracze lubią najbardziej?

Najpopularniejsze skórki w Chinach

Reklama

Dane pochodzą ze wszystkich chińskich serwerów i pokazują popularność na listopad 2020. Prawdopodobnie wynik na koniec roku może się zmienić.

10. Spirit Blossom Ahri

Ahri Duchowego Rozkwitu to dla wielu najładniejszy i najlepszy skin do tej bohaterki. Cieszy się ogromną popularnością nie tylko w Chinach, ale i na całym świecie, co niewątpliwie oznacza wielki sukces firmy.

Reklama

Według niektórych skórka przyćmiła choćby edycje K/DA, które w przeciwieństwie do Spirit Blossom nie są legendarnymi skinami, a co za tym idzie – wprowadzają mniej zmian w samej grze.

9. Spirit Blossom Yone

Następną pozycją na liście jest skin do Yone, czyli kolejny z serii Duchowego Rozkwitu. Wśród chińskich graczy cały ten motyw cieszy się sporym zainteresowaniem, a więc Ahri i Yone to nie jedyne najpopularniejsze skiny w tym klimacie.

Sam brat Yasuo może pochwalić się ogromną rzeszą fanów, także przez to, że jego promocja była głośna i udana. Co za tym idzie – przyniosła duży zysk. Wielu graczy zdecydowało się zakupić bohatera wraz z jego pierwszym skinem, a tym właśnie jest Spirit Blossom.

ZOBACZ – Jak wyglądało i co zawierało League of Legends w pudełku, gdy było sprzedawane w 2009 roku?

Reklama

8. Spirit Blossom Vayne

Ponownie Duchowy Rozkwit, ale tym razem do Vayne. Każdy, kto kojarzy Jiana Zi-Hao, który jest znany jako Uzi, wie, że to właśnie dzięki niemu ta bohaterka jest tak popularna w Chinach. Ogromna grupa miłośników Vayne sprawia, że wszystkie jej skiny sprzedają się dobrze, więc popularność skina Spirit Blossom nie jest żadnym zaskoczeniem.

7. K/DA ALL OUT Seraphine

Mimo że Seraphine nie cieszy się najlepszą reputacją, a gracze prześcigają się w pisaniu obrażających ją postów (czy też pobijaniu rekordu dislajków pod filmami o niej), to bohaterka w Chinach cieszy się ogromną popularnością. Niektórzy twierdzą, że jest uwielbiana przez Chinki czy społeczność LGBT w tym kraju. Tak wielka sprzedaż skórki Ultimate do najnowszej postaci sprawia, że część osób spodziewa się K/DA ALL OUT Seraphine w topce rankingu pod koniec 2020 roku.

ZOBACZ – To obecnie najmocniejsza rola w League of Legends. Jacy bohaterowie królują w Przedsezonie?

6. Mecha Kingdom Jax

Rok 2020 był nieco dziwny pod względem skinów noworocznych, szczególnie promujących chiński nowy rok. Ze względu na to, że Riot nieco zmienił postępowanie i wydał w styczniu serię Mecha Kingdom, wielu chińskich graczy potraktowało to jako motyw noworoczny.

Mówi się, że seria skinów okazała się porażką, ponieważ w Chinach sprzedaje się ją jako skórki noworoczne, pobierając przy okazji więcej RP. Gdyby nie ten fakt, zapewne popularność Mecha Kingdom Jaxa byłaby znacznie większa.

5. Heartseeker Yuumi

Normalnie walentynkowe skiny są dostępnie tylko przez określony czas w okolicach 14 lutego, jednak skórka Yuumi dostępna jest cały rok. Wpływa to w znaczącym stopniu na jej sprzedaż i popularność, a trzeba przyznać, że jej wersja Heartseeker sprzedaje się zaskakująco dobrze. Taki motyw bardziej przemówił do graczy niż Battle Academy, a nie można zapominać, że te dwie skórki są na razie jedynymi do tej postaci.

4. i 3. Dark Cosmic Lux i Cosmic Lux

Te pozycje na liście raczej nie zaskoczą nikogo. Lux jest ogólnie bardzo popularną bohaterką, a jej legendarne skórki zostały wykonane naprawdę starannie, dodatkowo jest to jej, jak dotąd, najnowsza seria skinów. Jakość i świeżość ich obu przełożyła się na ogromną sprzedaż.

ZOBACZ – Dlaczego społeczność LGBT cieszy się z nowego opowiadania w LoLu? “Noxus jest PRO-LGBT”

 2. Spirit Blossom Yasuo

Czas na powrót do serii Duchowego Rozkwitu i do jednego z najbardziej znanych i budzących skrajne emocje bohatera – Yasuo. Mimo że wielu graczy nie cierpi tej postaci, to w Chinach społeczność darzy go ogromną sympatią. Tak duża popularność w połączeniu z serią wpisującą się w gust azjatyckich graczy musiała okazać się sukcesem.

1. Storm Dragon Lee Sin

Legendarny, najpopularniejszy bohater jungli. Lee Sin to zdecydowany ulubieniec Chińczyków ze względu na swoją otoczkę, wygląd czy nawiązywanie do darzonego ogromnym szacunkiem Bruce’a Lee.

Mimo że skórka Storm Dragon niedawno pojawiła się w grze (1 października), to już pobiła rekordy sprzedaży, co pozwoliło jej osiągnąć pierwsze miejsce w tym rankingu.

Które skórki również sprzedają się naprawdę dobrze?

Nie każdemu udało się zająć jedno z 10. miejsc rankingu, ale są skiny, które również mogą pochwalić się wielką popularnością. Wśród nich jest Spirit Blossom Thresh, Cassiopeia, Kindred, Riven, Lillia, Teemo – czyli śmiało można stwierdzić, że cała seria okazała się biznesowym sukcesem.

Niedużo gorzej radzą sobie dziewczyny z zespołu K/DA.

Innymi skinami popularnymi w Chinach są: Urgot, Veigar, Tristana z serii na Prima Aprilis czy Coven Morgana, LeBlanc i Zyra.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends