Jak mógł wyglądać ult Ekko z LoLa? Riot na samym początku testował przenoszenie w czasie innych bohaterów
Jeden z Rioterów zdradził, jak wyglądały prace nad superumiejętnością Ekko.
Ekko pojawił się na Summoner’s Rift 28 maja 2015 roku. Każdy, kto pamięta jego zapowiedzi wie, że wielu graczy zastanawiało się, jak twórcy zaimplementują pomysł, który polegał na cofaniu się w czasie. Koncept championa był naprawdę wyjątkowy i ciekawy, więc nic dziwnego, że zwrócił uwagę fanów.
Nie od dziś wiadomo, że na wczesnych etapach produkcji bohaterowie często wyglądają zupełnie inaczej. Nie chodzi tutaj o wygląd zewnętrzny, choć sam projekt postaci również przechodzi różne zmiany. Warto skupić się na tym, jak prezentowały się wczesne umiejętności, ponieważ twórcy nierzadko testowali coś szalonego. Niektóre z testów pokazywały, że skille są zbyt skomplikowane lub wywołują liczne błędy, więc ostatecznie z nich rezygnowano lub je upraszczano.
W przypadku Ekko jest o tyle ciekawie, że już wcześniej ujawniono ciekawostki z etapów projektowania. Teraz zrobiono to ponownie i zdradzono, jak miał działać jego ult – Chronostrzaskanie.
Wczesne prace nad ultem Ekko
Mniej więcej rok temu pojawiła się informacja, że na wczesnych etapach projektowania pasywka Ekko prezentowała się inaczej niż ta, którą można zobaczyć w grze. Na ten temat powstał oddzielny artykuł: Jak mogła działać zdolność pasywna Ekko z League of Legends? Praktycznie nieograniczone blinki do bohaterów.
Najnowsza ciekawostka związana z championem skupia się na jego charakterystycznym ulcie, którego kojarzy większość graczy League of Legends.
Według Riotera Augusta Browninga (RiotAugust) na wczesnych etapach projektowania bohater mógł przenieść ze sobą inną postać.
Stara R Ekko pozwalała mu złapać kogoś i przenieść go w czasie razem ze sobą.
- ZOBACZ – Nietypowe kształty wardów wpływają na czytelność rozgrywki. Gracze czują się wprowadzani w błąd
W dalszej wypowiedzi Rioter dodał, że możliwość „łapania innych postaci” tyczyła się zarówno wrogów, jak i sojuszników.
Temat starych umiejętności bohaterów League of Legends jest naprawdę ciekawy. Niektóre z historii mogą nieźle zaskoczyć. Dobrym przykładem są opowieści o tym, że dawny Shaco miał zmieniać się w pocisk, a Xayah i Rakan mieli być parą wampirów (zobacz: Xayah i Rakan mieli być parą wampirów. Riot ujawnia, jakie miał plany na te postacie).