Bilgewater z League of Legends stworzone w Unreal Engine 4. Jak to wygląda?
Jeden z grafików postanowił odwzorować Bilgewater znane z League of Legends w UE 4.
Odwzorowywanie lokacji z gier staje się coraz popularniejsze. Gracze przenoszą znane miejsca lub mapy na zupełnie inne silniki lub do innych tytułów. Pojawiało się wiele artykułów o odwzorowaniu np. Summoner’s Rift w Simsach lub Minecrafcie. Tym razem jeden z grafików postanowił stworzyć port Bilgewater w Unreal Engine 4. Jak mu wyszło?
Jak wygląda Bilgewater stworzone w Unreal Engine 4?
Autorem projektu jest Kwon Hyoungrock, grafik zajmujący się modelowaniem 3D z Korei Południowej. Twórca prowadzi niewielki kanał na YouTube, gdzie publikuje swoje prace (w większości tworzenie różnych miejsc w Unreal Engine). Około 9 miesięcy temu zaprojektował również fanowski model PROJECT: Warwicka.
Bilgewater jest kolejnym miejscem z mapy Runeterry stworzonym przez fanów w ostatnim czasie. Niecały miesiąc temu pisaliśmy o innym odwzorowaniu również w Unreal Engine 4 – moście Howling Abyss (zobacz: Most Howling Abyss z League of Legends stworzony w Unreal Engine 4).
Oba miejsca z oczywistych względów znacząco się od siebie różnią, ale widać, że autorzy dołożyli wszelkich starań, by jak najbardziej oddać klimat danego regionu.
ZOBACZ – Niepełnosprawny gracz LoLa udowadnia, że Yasuo można grać jednym palcem