Riot oficjalnie zapowiada nowe przedmioty oraz informuje o planach dotyczących run w LoLu
Jak prezentują się nowe przedmioty zapowiedziane przez Riot oraz jakie poprawki planuje Riot względem run?
Ostatni przedsezon sporo namieszał w środowisku League of Legends. Mityczne przedmioty sporo zmieniły to, jak wygląda rozgrywka na Summoner’s Rift. Twórcy przyznali, że mimo tego, że część klas i bohaterów ma wiele możliwości, niektórzy nie mają większego wyboru i czują się, jakby dalej nie powstał mityczny przedmiot, który im odpowiada.
Z tego powodu projektanci postanowili dodać nowe itemy oraz zmodyfikować część tych istniejących. Co wiadomo o planach Riotu?
Nowe przedmioty w LoLu
Główny producent ds. rozgrywki League of Legends – Jeremy “Brightmoon” Lee – w ostatnim filmie, w którym dwóch pracowników studia opowiada o planach na zbliżający się przedsezon 2022, poinformował między innymi o tym, że do gry wkrótce trafią dwa nowe przedmioty mityczne.
Pierwszy to przedmiot wsparcia dla obrońcy, który sprawdzi się w agresywnym i bezpośrednim starciu z wrogiem. Gdy unieruchomicie wrogiego bohatera, wszyscy pobliscy wrogowie będą otrzymywać większe obrażenia od waszej drużyny przez krótki czas.
- ZOBACZ – Ahri okazała się zbyt trudną postacią dla nowych graczy LoLa. Została zastąpiona w samouczku przez…
Drugi przedmiot, o którym mówi Rioter, jest przeznaczony dla magów i zapewnia krótką ochronę przed obrażeniami po ataku przeciwnika.
Drugi mityczny przedmiot powstał dla magów, którym trudno przetrwać w walce. Zapewnia zmniejszenie obrażeń, utrzymujące się na kilka sekund po trafieniu. W czasie trwania efektu otrzymacie też przyspieszenie umiejętności. Naszym zdaniem to doskonały przedmiot mityczny dla magów dystansowych, którym potrzeba większych szans na przeżycie, a nie dodatkowych obrażeń.
Riot planuje również sporo zmian w kontekście legendarnych przedmiotów. Rioter mówi, że nie widzi problemu w tym, że niektórzy bohaterowie decydują się na ten sam przedmiot w każdej rozgrywce, jeśli jest to dla nich dobre rozwiązanie. Chcą jednak zapewnić graczom więcej możliwości i dlatego Riot zdecydował się ulepszyć legendarne przedmioty magów, zabójców i obrońców.
Zabójcy dostaną legendarny przedmiot, dający przyspieszenie umiejętności oraz skracający czas odnowienia superumiejętności po udziale w zabójstwie wroga.
Obrońcy, którym nigdy nie dość many, z radością powitają legendarny przedmiot, zapewniający zdrowie na podstawie całkowitej many i zużywający jej część, do stworzenia tarczy przy każdym unieruchomieniu wroga.
Magowie zmęczeni odbieraniem im zabójstw mogą wreszcie odetchnąć. Nowy legendarny przedmiot zapewnia przebicie odporności na magię przeciw wrogom niedawno osłoniętym tarczami.
W przypadku przedmiotu dla obrońców stosunkowo niedawno można było dowiedzieć się o trafieniu do gry podobnego. Zarówno podany wcześniej, jak i teraz, opis przypomina item, który już teraz można znaleźć w Wild Rift. Mowa tu o Fimbulwinterze – więcej na jego temat można znaleźć w innym artykule (Do League of Legends trafi przedmiot z mobilnej wersji gry? Wszystko na to wskazuje).
Runy również nie zostaną pominięte w przedsezonowej aktualizacji i podobnie jak itemy doczekają się „kilku precyzyjnych zmian”.
Przede wszystkim ścieżka Inspiracji była do tej pory niezbyt klarowna, a runa kluczowa w jej przypadku mogłaby być bardziej wszechstronna. Dla przykładu planujemy podkręcić zdolność Lodowcowego Ulepszenia do spowalniania wrogów.
Zmiany czekają również Zabójcze Tempo, co ma na celu położenie nacisku na prędkość ataku oraz większą użyteczność na drzewku Precyzji.
Nadchodzący przedsezon kryje naprawdę sporo zmian. Do gry wprowadzone zostaną między innymi dwa nowe smoki, które znacząco wpłyną na to, jak przebiega rozgrywka (Dwa nowe broken smoki w LoLu. Będą miały teleporty, tryb zombie, przyspieszenia i nie tylko), a gracze otrzymają więcej możliwości na wyrażenie siebie i spersonalizowanie swojego profilu dzięki systemowi Wyzwań (Twórcy prezentują nowość w LoLu – Wyzwania. Na czym będą polegać i jak będą wyglądać w kliencie?).