w

Szczegółowy opis patcha 11.16 z League of Legends. Rozpiska wzmocnień i osłabień

Jak będzie wyglądała nadchodząca aktualizacja 11.16?


Aktualizacje w League of Legends są szczególnie wyczekiwane przez graczy ze względu na pojawiające się w nich poprawki bohaterów. Championi, którzy są zbyt silni, z reguły otrzymują osłabienia, a postacie, które potrzebują wzmocnień, są buffowane.

W patchach przeważnie trafiają do gry również poprawki błędów, które czasami mogą mieć spory wpływ na to, jak w danym momencie radzi sobie dany bohater, jak na przykład miało to miejsce w ostatniej aktualizacji 11.15, która usunęła istotny błąd u Shaco. Jak prezentuje się patch 11.16?

Zmiany w aktualizacji 11.16

Zmiany run

  • Fleet Footwork
    • Przelicznik AP zwiększony z 20% AP do 30% AP (cofnięto zmiany runy o 1 patch)

Osłabienia przedmiotów

  • Dark Seal
    • AP za stack zmniejszone z 5 do 4
    • Ilość stacków traconych przy śmierci zwiększona z 4 do 5

Wzmocnienia przedmiotów

  • Redemption
    • Leczenie zwiększone z 180-360 do 200-400
    • Czas odnowienia zmniejszony z 120 do 90 sekund

Osłabienia bohaterów

  • Diana
    • Moonsilver Blade (P)
      • Mnożnik obrażeń zadawanym potworom w jungli zmniejszony z 300% do 250%
  • Fiora
    • Bladework (E)
      • Czas odnowienia umiejętności zwiększony z 11-5 do 11-7 sekund
  • Lee Sin
    • Safeguard (W)
      • Omnivamp zmniejszony z 10-30% do 5-25%
  • Lulu
    • Whimsy (W)
      • Czas odnowienia umiejętności zwiększony z 15-11 do 16-12 sekund
    • Wild Growth (R)
      • Czas odnowienia umiejętności zwiększony z 110-80 do 120-80 sekund
  • Tahm Kench
    • An Acquired Taste (P)
      • Bazowe obrażenia zmniejszone z 12-60 do 8-60
    • Tongue Lash (Q)
      • Bazowa wartość leczenia zmniejszona z 15-35 do 10-30
  • Xin Zhao
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe ad zmniejszone z 66 do 63
  • Ziggs
    • Podstawowe statystyki
      • Ilość many zwiększona z 420 do 480 (cofnięcie aktualizacji 11.14)
    • Hexplosive Minefield (E)
      • Obrażenia zadawane przez każdą minę zmienione z 40-180 do 30-190
      • Spowolnienie zmniejszone z 30-50% do 10-50%

Wzmocnienia bohaterów

  • Jarvan IV
    • Martial Cadence (P)
      • Obrażenia od aktualnego zdrowia przeciwnika zwiększone z 8% do 10%
    • Cataclysm (R)
      • Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 150% do 180%
  • Jhin
    • Deadly Flourish (W)
      • Bazowe obrażenia zwiększone z 50-190 do 60-200
    • Curtain Call (R)
      • Minimalny przelicznik AD zwiększony z 20% do 25%
  • Maokai
    • Sap Magic (P)
      • Leczenie zwiększone z 5-13% do 7-15%
    • Sapling Toss (E)
      • Bazowe obrażenia zwiększone z 25-125 do 20-120
      • Przelicznik AP zmniejszony z 0,8% za 100 AP do 0,7% za 100 AP
  • Nunu
    • Podstawowe statystyki
      • Prędkość poruszania się zwiększona z 340 do 345
    • Snowball Barrage (E)
      • Całkowite obrażenia zwiększone z 54% AP do 90% AP
  • Shaco
    • Poprawki błędów i cofnięcie bugfixu z aktualizacji 11.15
  • Sivir
    • Ricochet (W)
      • Przelicznik AD zwiększony z 30-70% do 30-90%
  • Vladimir
    • Crimson Pact (P)
      • Każdy punkt AP daje teraz 1,6 HP zamiast 1,4
      • 1 AP przyznawane jest teraz za 40, a nie 30 bonusowego HP

Inne zmiany bohaterów

  • Sona
    • Power Chord (P)
      • [NOWOŚĆ] Accelerando: Podstawowe umiejętności Sony zapewniają jej stałe ładunki Accelerando. Bohaterka zyskuje + 0,5 Ability Haste na umiejętnościach niebędących superumiejętnością (maksymalnie do 60 Ability Haste). Gdy osiągnie 60 jednostek przyspieszenia umiejętności każdy kolejny stack Accelerando redukuje czas odnowienia superumiejętności o 1,5 sekundy.
    • Hymn of Valor (Q) 
      • Koszt many zmniejszony z 75-95 do 50-70
      • Daje ładunek Accelerando za każdy pocisk, który trafi wrogiego bohatera
      • [USUNIĘTO] Zwrot many
    • Aria of Perseverance (W) 
      • Koszt many zmniejszony z 105-125 do 80-100
      • Otrzymuje stack Accelerando, kiedy zdolność wyleczy rannego sojusznika i za każdym razem, kiedy tarcza osłoni innego gracza, pochłaniając 20-125 obrażeń.
      • [USUNIĘTO] Zwrot many
    • Song of Celerity (E) 
      • Koszt many zmniejszony z 90 do 65
      • Nie dodaje staców Accelerando
      • [USUNIĘTO] Zwrot many
    • Crescendo (R)
      • [USUNIĘTO] Skrócenie podstawowego czasu odnowienia umiejętności
      • Celem może być teraz bohater, minion i stwór
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends