w

Szczegółowy opis patcha 11.21 League of Legends. Szczegółowe nerfy i buffy postaci oraz przedmiotów

Którzy bohaterowie zostaną wzmocnieni, a którzy osłabieni w nadchodzącej do LoLa aktualizacji?


Aktualizacje w League of Legends są szczególnie wyczekiwane przez graczy ze względu na pojawiające się w nich zmiany w balansie bohaterów. Championi, którzy są zbyt silni, z reguły otrzymują osłabienia, a postacie, które potrzebują wzmocnień – są buffowane.

Twórcy ujawnili wcześniejszy opis nadchodzącej aktualizacji 11.21. Co dokładnie się zmieni?

Nerfy i buffy na patch 11.21

Wzmocnienia bohaterów

  • Viego
    • Blade of the Ruined King (Q):
      • Całkowity mnożnik AD zwiększony z 60% do 70%
    • Spectral Maw (W):
      • Spowolnienie bohatera zmniejszone z 15% do 10%
    • Heartbreaker (R):
      • Mnożnik kryta zwiększony z 75% do 100%
  • Teemo
    • Blinding Dart (Q):
      • Cooldown zmniejszony z 8 na 7s sekund
      • Czas trwania oślepienia zwiększony z 1,5/1,75/2/2,25/2,5 sekundy do  2/2,25/2,5/2,75/3 sekundy
      • Szybkość pocisku zwiększona z 1500 do 2500
  • Lux
    • Zwiększenie prędkości ataku na poziom zwiększone z 1% na 2%
    • Illumination (pasywka):
      • wydłużenie czasu trwania oznaczenia: jeśli podstawowy atak jest w locie lub castowany jest ult
    • Lucent Singularity (E):
      • Obrażenia zwiększone z 60/110/160/210/260 (+65%) AP do 70/120/170/220/270 (+70% AP)
    • Final Spark (R):
      • Cooldown zmniejszony z 80/60/40 do 60/50/40 sekund
  • Xayah
    • Prędkość poruszania zwiększona z 325 do 330
    • Double Daggers (Q):
      • Cooldown zmniejszony z 10/9/8/7/6 na 10/8,5/7/5,5/4
  • Jinx
    • Get Excited! (pasywka):
      • Całkowita prędkość ataku zwiększona z 15% do 25%
    • Flame Chompers! (E):
      • Zasięga castowania zwiększony z 900 na 925
    • Super Mega Death Rocket! (R):
      • Cooldown zmniejszony z 90/75/60 na 75/65/55 sekund
  • Sion
    • Soul Furnace (W):
      • Mnożnik tarczy zwiększony z 8/9/10/11/12% Max HP do 11/12/13/14/15% Max HP

ZOBACZ – Riot całkowicie wyłącza czat ogólny w LoLu na rankedach i w zwykłych grach. Oficjalnie

Osłabienia bohaterów

  • Quinn
    • Blinding Assault (W):
      • Bonusowa prędkość ataku zmniejszona z 20/35/50/75/80% do 20/30/40/50/60%
  • Graves
    • Quickdraw (E):
      • Armor zmniejszony z 6/9/12/15/18 do 4/7/10/13/16
  • Akshan
    • Heroic Swing (E):
      • Obrażenia na strzał zmniejszone z 30/50/70/90/110 na 30/45/60/75/90.
  • Karthus (dolna aleja):
    • Defile (E):
      • Zwrot many zmieniony z 20/27/34/41/48 na 15/25/35/45/55
  • Miss Fortune
    • Podstawowa mana zmniejszona z 325,84 do 300
    • Make It Rain (W):
      • Koszt many zwiększony z 30 do 45.

ZOBACZ – To oficjalny rozpad G2 Esports. Odchodzi w sumie 3 graczy LoLa, co dalej z Jankosem?

Buffy systemowe

  • Ingenious Hunter
    • Startowy item haste zapewniany przez runę zwiększony z 10 do 20
    • Item haste na stack zwiększony z 5 do 6
  • Runa defensywna, zapewniająca dodatkowe HP:
    • Zdrowie zwiększone z 15-90 do 15-140

Nerfy systemowe

  • Guardian
    • Tarcza zmniejszona z 70-150 do 50-130
  • Conqueror
    • Siła adaptacyjna na ładunek zmniejszona z 2-5 do 2-4
    • Czas trwania buffa zmniejszony z 6 do 4 sekundy
  • Goredrinker
    • Obrażenia po użyciu zmienione z 100% całkowitego AD na 175% bazowego AD
    • Regeneracja HP co 5 sekund zmniejszona z 150% do 0
    • [Nowe] 8% Wszechwampiryzmu
    • [Usunięte] Zdolność pasywna Spite
  • Ravenous Hunter
    • Wszechwampiryzm na stack zmniejszony z 1,5% na 1,2%

ZOBACZ – Czy w League of Legends powinien istnieć system gildii? Taka funkcja trafi do Wild Rift

Poprawki systemowe

  • Stridebreaker
    • Obrażenia po użyciu zmienione z 100% całkowitego AD na 175% bazowego AD
    • AD zwiększone z 45 na 50