Szczegółowy opis patcha 11.21 League of Legends. Szczegółowe nerfy i buffy postaci oraz przedmiotów
Którzy bohaterowie zostaną wzmocnieni, a którzy osłabieni w nadchodzącej do LoLa aktualizacji?
Aktualizacje w League of Legends są szczególnie wyczekiwane przez graczy ze względu na pojawiające się w nich zmiany w balansie bohaterów. Championi, którzy są zbyt silni, z reguły otrzymują osłabienia, a postacie, które potrzebują wzmocnień – są buffowane.
Twórcy ujawnili wcześniejszy opis nadchodzącej aktualizacji 11.21. Co dokładnie się zmieni?
Nerfy i buffy na patch 11.21
Wzmocnienia bohaterów
- Viego
- Blade of the Ruined King (Q):
- Całkowity mnożnik AD zwiększony z 60% do 70%
- Spectral Maw (W):
- Spowolnienie bohatera zmniejszone z 15% do 10%
- Heartbreaker (R):
- Mnożnik kryta zwiększony z 75% do 100%
- Blade of the Ruined King (Q):
- Teemo
- Blinding Dart (Q):
- Cooldown zmniejszony z 8 na 7s sekund
- Czas trwania oślepienia zwiększony z 1,5/1,75/2/2,25/2,5 sekundy do 2/2,25/2,5/2,75/3 sekundy
- Szybkość pocisku zwiększona z 1500 do 2500
- Blinding Dart (Q):
- Lux
- Zwiększenie prędkości ataku na poziom zwiększone z 1% na 2%
- Illumination (pasywka):
- wydłużenie czasu trwania oznaczenia: jeśli podstawowy atak jest w locie lub castowany jest ult
- Lucent Singularity (E):
- Obrażenia zwiększone z 60/110/160/210/260 (+65%) AP do 70/120/170/220/270 (+70% AP)
- Final Spark (R):
- Cooldown zmniejszony z 80/60/40 do 60/50/40 sekund
- Xayah
- Prędkość poruszania zwiększona z 325 do 330
- Double Daggers (Q):
- Cooldown zmniejszony z 10/9/8/7/6 na 10/8,5/7/5,5/4
- Jinx
- Get Excited! (pasywka):
- Całkowita prędkość ataku zwiększona z 15% do 25%
- Flame Chompers! (E):
- Zasięga castowania zwiększony z 900 na 925
- Super Mega Death Rocket! (R):
- Cooldown zmniejszony z 90/75/60 na 75/65/55 sekund
- Get Excited! (pasywka):
- Sion
- Soul Furnace (W):
- Mnożnik tarczy zwiększony z 8/9/10/11/12% Max HP do 11/12/13/14/15% Max HP
- Soul Furnace (W):
ZOBACZ – Riot całkowicie wyłącza czat ogólny w LoLu na rankedach i w zwykłych grach. Oficjalnie
Osłabienia bohaterów
- Quinn
- Blinding Assault (W):
- Bonusowa prędkość ataku zmniejszona z 20/35/50/75/80% do 20/30/40/50/60%
- Blinding Assault (W):
- Graves
- Quickdraw (E):
- Armor zmniejszony z 6/9/12/15/18 do 4/7/10/13/16
- Quickdraw (E):
- Akshan
- Heroic Swing (E):
- Obrażenia na strzał zmniejszone z 30/50/70/90/110 na 30/45/60/75/90.
- Heroic Swing (E):
- Karthus (dolna aleja):
- Defile (E):
- Zwrot many zmieniony z 20/27/34/41/48 na 15/25/35/45/55
- Defile (E):
- Miss Fortune
- Podstawowa mana zmniejszona z 325,84 do 300
- Make It Rain (W):
- Koszt many zwiększony z 30 do 45.
ZOBACZ – To oficjalny rozpad G2 Esports. Odchodzi w sumie 3 graczy LoLa, co dalej z Jankosem?
Buffy systemowe
- Ingenious Hunter
- Startowy item haste zapewniany przez runę zwiększony z 10 do 20
- Item haste na stack zwiększony z 5 do 6
- Runa defensywna, zapewniająca dodatkowe HP:
- Zdrowie zwiększone z 15-90 do 15-140
Nerfy systemowe
- Guardian
- Tarcza zmniejszona z 70-150 do 50-130
- Conqueror
- Siła adaptacyjna na ładunek zmniejszona z 2-5 do 2-4
- Czas trwania buffa zmniejszony z 6 do 4 sekundy
- Goredrinker
- Obrażenia po użyciu zmienione z 100% całkowitego AD na 175% bazowego AD
- Regeneracja HP co 5 sekund zmniejszona z 150% do 0
- [Nowe] 8% Wszechwampiryzmu
- [Usunięte] Zdolność pasywna Spite
- Ravenous Hunter
- Wszechwampiryzm na stack zmniejszony z 1,5% na 1,2%
ZOBACZ – Czy w League of Legends powinien istnieć system gildii? Taka funkcja trafi do Wild Rift
Poprawki systemowe
- Stridebreaker
- Obrażenia po użyciu zmienione z 100% całkowitego AD na 175% bazowego AD
- AD zwiększone z 45 na 50