w

Szczegółowy opis patcha 11.3 w LoLu. Nerfy i buffy wielu przedmiotów oraz bohaterów

Riot Games

Lista zmian, które wejdą do League of Legends w aktualizacji 11.3.


Już niedługo na oficjalne serwery największej gry MOBA na świecie wejdzie 3 aktualizacja sezonu 2021. Aktualizacja zostanie wprowadzona już w najbliższą środę 3 lutego.

Na liście Riotu jest osłabienie 7 przedmiotów i 10 postaci oraz wzmocnienie 10 itemów i 9 bohaterów. Co zamierza zmienić Riot?

Osłabienie przedmiotów i run

  • Deadman’s Plate
    • Punkty zdrowia: 475 >>> 400
  • Staff of Flowing Water
    • AP: 60 >>> 50
  • Zhonias Hourglass
    • Koszt Seeker’s Armguard: 900 >>> 1000
    • Całkowity koszt: 2500 >>> 2600
  • Ironspike Whip
    • Usunięto: miniony i potwory otrzymują podwójne obrażenia poniżej 50% HP
  • Goredrinker
    • Aktywne leczenie: 12% >>> 8% brakujących Punktów Zdrowia
  • Ravenous Hydra
    • Omnivamp: 15% >>> 10% w zależności od poziomu bohatera
  • Sterak’s Gage
    • Bazowa tarcza: 200% >>> 100
    • Czas trwania tarczy: 5s >>> 4s

ZOBACZ – Dlaczego ten dobry przedmiot w LoLu został nagle zapomniany? Co go wyparło?

Buffy przedmiotów

  • Froce of Nature
    • Prędkość ruchu na stack: 6 (maksymalnie 30) >>> 8 (maksymalnie 40)
  • Frozen Heart
    • Koszt: 2700 >>> 2500
    • Armor: 80 >>> 70
  • Chemtech Putrifier
    • Przyśpieszenie umiejętności: 15 >>> 20
    • NOWOŚĆ: Leczenie lub nałożenie tarczy na sojusznika sprawi, że nałoży on Głębokie Rany na zaatakowanego przeciwnika o wartości 60%
  • Immortal Shieldbow
    • AD: 50 >>> 55
    • Prędkość ataku: 15% >>> 20%
  • Phantom Dancer
    • AD: 0 >>> 20
    • Prędkość ataku: 45% >>> 25%
    • Long Sword zastąpiony Daggerem w przepisie
    • Maksymalnie stacki, aby otrzymać bonus do prędkości ataku: 5 >>> 4
    • Bonus do prędkości ataku na maksymalnych stackach: 40% >>> 30%
  • Lord Dominik’s Regards
    • Penetracja pancerza: 25% >>> 35%
  • Verdant Barrier
    • Rework umiejętności biernej: zlikwidowanie jednostki generuje 1 MR (maksymalnie 15)
    • Koszt: 1200 >>> 1000
  • Banshee Veil
    • AP: 65 >>> 80
    • Koszt: 2500 >>> 2600
  • Horizon Focus
    • AP: 100 >>> 115
    • Minimalny zasięg Hiperstrzału: 750 >>> 700
  • Silvermere Dawn
    • AD: 35 >>> 40
    • Punkty zdrowia: 200 >>> 300

ZOBACZ – Czy Riot ma problem ze zbalansowaniem League of Legends? Dlaczego zespół zdaje się nie reagować?

Korekta przedmiotów

  • Leeching Leer
    • Omnivamp: 10% >>> 5%
    • Punkty zdrowia: 150 >>> 250
  • Riftmaker
    • Omnivamp: 15% >>> 8%
    • Punkty zdrowia: 150 >>> 300
    • Mityczna pasywka: 5% magicznej penetracji >>> 8 AP oraz 2% omnivamp
  • Eclipse
    • Tarcza: 150 (75 dla postaci atakujących z dystansu) >>> 180 (90 dla postaci atakujących z dystansu)
    • Omnivamp: 10% >>> 5-10% w zależności od poziomu bohatera


ZOBACZ – Gracze zauważyli Easter Egga z bielizną Morgany w skinie Coven. Ktoś poświęcił na to sporo czasu

Nerfy postaci

  • Olaf
    • Bazowe zdrowie: 597 >>> 575
    • Pasywka:
      • Bonusowa prędkość ataku: 0-100 >>> 0-70% w zależności od wartości brakującego zdrowia
  • Cho’Gath
    • E:
      • Obrażenia: 22-82 >>> 22-70
  • Pantheon
    • Q:
      • Zadaje 70% obrażeń minionom >>> zadaje 70% obrażeń minionom i potworom
      • Czas odnowienia: 10-8 >>> 13-8
  • Rammus
    • E:
      • Czas odnowienia: 12-10 >>> 12
  • Anivia
    • Q:
      • Obrażenia: 70-210 (+50% AP) >>> 60-200 (+45% AP)
    • R:
      • Czas odnowienia 4-1 >>>> 4-2
  • Elise
    • Q (człowiek):
      • Obrażenia: 40-180 >>> 40-160
    • W (pająk):
      • Prędkość ataku: 60-140% >>> 60-100%
  • Ivern
    • Zdrowie na poziom: 95 >>> 85
    • E:
      • Tarcza: 80-220 >>> 80-200
  • Seraphine
    • Pasywka:
      • Obrażenia od nuty: 5-20 >>> 4-16
    • W:
      • Bazowa tarcza: 60-120 >>> 50-100
      • Tarcza Seraphine: 90-180 >>> 75-150
  • Udyr
    • R:
      • Obrażenia fali ognia: 50-300 >>> 50-275 (po 4 sekundach)
  • Taliyah
    • Pasywka:
      • Prędkość ruchu: 12-40% >>> 20-45%
    • Q:
      • Obrażenia od następnych kamieni przeciwko potworom: 100 >>> 80%

Buffy postaci

  • Karma
    • Regeneracja many: 11.5 >>> 13
    • Q:
      • Koszt many: 65 >>> 55
  • Sylas
    • Q:
      • Koszt many: 50-75 >>>
    • W:
      • Obrażenia: 65-205 (+85% AP) >>> 70-210 (+90% AP)
  • SInged
    • Q:
      • Przeliczniki od AP: 80% >>> 90% (po 2 sekundach)
  • Riven
    • E:
      • Czas odnowienia: 12-8 >>> 10-6
  • Jinx
    • Q:
      • Zwiększony zasięg: 75-175 >>> 10-200
  • Ezreal
    • Q:
      • Przeliczni od AD: 120 >>> 130%
  • Mordekaiser
    • E:
      • Czas odnowienia: 24-12 >>> 22-10
  • Vladimir
    • R:
      • Czas odnowienia: 150-120 >>> 120
  • Shyvana
    • Q:
      • Przeliczniki od AP: 0 >>> 40%
    • W:
      • Bonus do prędkości ruchu zależy od AP: 0 >>> 8% za każde 100 AP

Korekta postaci

  • Rell
    • E:
      • Czas odnowienia użycia na sobie: 3s >>> 1s
      • Naprawiono błąd: Teraz powinno poprawnie wzmacniać, jeżeli zostało nałożone na sojusznika po zewnętrznej stronie zasięgu

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends