Reklama

Szczegółowy opis patcha 13.20 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends

League of Legends

Reklama

Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?


Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę nadchodzącej aktualizacji, w której zmieni się naprawdę sporo – poza osłabieniami i wzocnieniami bohaterów, Riot przygotował też dużo zmian w jungli, runach, przedmiotach i nie tylko.

Wzmocnienia i osłabienia w patchu 13.20

Reklama

Buffy bohaterów

Galio

  • Shield of Durand (W)
    • Cooldown zmniejszony z 18-16 do 18-14 sekund
    • czas odnowienia tarczy zmniejszony z 12 do 12-8 sekund.

Jinx

Reklama
  • Zdrowie na poziom zwiększone z 100 do 105.
  • Get Excited! (P)
    • 25% bonusowej prędkości ataku na zabójstwo znowu może się stackować.
  • Super Mega Death Rocket! (R)
    • Cooldown zmniejszony z 75-55 do 70-50.
    • Minimalne obrażenia zwiększone z 30-60 (+15% bazowego AD) do 32,5-62,5 (+16.5% bazowego AD).
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 300-600 (+150% bazowego AD) do 325-625 (+165% bazowego AD).

Milio

  • Fired Up! (P)
    • Spalenie jest teraz zawsze uważane za obrażenia Milio
    • Nie kradnie killa po zabiciu.
    • Umożliwia użycie Chemtech Putrifiera przez sojuszników.
  • Warm Hugs (E)
    • Tarcza zwiększona z 60-160 + 30% AP do 60-180 + 30% AP.
    • Cooldown zmniejszony z 18-14 do 17-13.
  • Breath of Life (R)
    • Leczenie zwiększone z 150-350 + 30% AP do 150-350 +50% AP.

Morgana

  • Tormented Shadow (W)
    • Przelicznik AP zwiększony z 14% do 17%.
    • Obrażenia zadawane stworom zwiększone z 155% do 165%.
  • Black Shield (E)
    • Cooldown zwiększony z 24-16 do 26-16
  • Soul Shackles (R)
    • Prędkość poruszania zmieniona z 5-55% w kierunku wrogów na 10-60% w każdym kierunku.
    • Czas trwania stuna zwiększony z 1,5 do 1,5/1,75/2
    • Obrażenia zwiększone z 150-300 (0,7 AP) do 175-325(0,8 AP).

Ziggs

  • Bouncing Bomb (Q)
    • Promień zwiększony z 150 do 180.

Nerfy bohaterów

Akshan

  • Avengerang (Q)
    • Bonusowa prędkość poruszania zmniejszona z 40% do 20-40%.

Bel’Veth

  • Death in Lavender (P)
    • Prędkość ataku po wycastowaniu umiejętności zmniejszona z 25-50% (skalowane liniowo) do 20-40% (skaluje się zgodnie z mnożnikiem statystyki).
  • Royal Maelstrom (E)
    • Redukcja obrażeń zmniejszona z 70% do 42-70%.
    • Obrażenia mogą teraz trafić krytycznie.
    • Obrażenia zmniejszone z 8-16(+6% AD) do 6-10(+8% AD).
    • Obrażenia on hit zwiększone z 6% do 8%.
  • Endless Banquet (R)
    • Zdrowie remory zmienione z 40-60% na 20-70%
    • Prędkość poruszania prawdziwej formy poza walką zmieniona z 25-75 na 10-80.

Kai’Sa

  • Pancerz zmniejszony z 28 do 25.

Quinn

  • Zdrowie zmniejszone z 603 do 565,
  • Prędkość poruszania zmniejszona z 335 do 330,
  • Przyrost obrażeń od ataku zwiększony z 2,4 do 2,7

Zed

  • Living Shadow (W)
    • Cooldown zwiększony z 20-14 do 20-17.

Zmiany bohaterów

  • Zdrowie zmienione z 610 + 108 na 570 + 115.
  • Przyrost pancerza zwiększony z 4,7 na 5,2
  • Ntofo Strikes (Q)
    • Obrażenia zmienione z 50-150 na 30-150 (całkowite AD, bonusowy przelicznik pancerza i odporności na magię nie zmieniony).
    • Wyłączono flasha w trakcie Q3.
    • Nowość: Tooltip z shiftem pokazuje teraz aktualny i maksymalny bonus odporności i HP na czas trwania oraz CD.
    • Nowość: Minimalny czas ładowania W wynosi teraz 0,65 sekundy. Maksymalny czas niezmieniony. Zawsze zachowa się jak przy maksymalnym czasie ładowania.
  • Path Maker (W)
    • Koszt many zmieniony z 75-95 na 60-80.
    • Czas trwania stuna zmieniony z 0,3-0.5 do 0,85-1.25 na 1,25
    • Redukcja obrażeń zmieniona z 25% +10%% bonusowego armora/MR +1%% bonus HP na 40-65% na poziom.
    • Obrażenia zmienione z 2-3% do 7-8% maksymalnego zdrowia celu na 20-100 + 50% całkowitego AD + 30% bonusowego armora/MR + 6-10% maksymalnego zdrowia celu.
  • All Out (R)
    • Obrażenia zmienione z 35-105 + 20% total AD physical na 70-150 + 65% AP magic.
    • Odrzucenie zmniejszone z 350 do 300.
    • Obrażenia przy uderzeniu w ścianę zmienione z 150-350 obrażeń fizycznych na 70-150 (+65% AP) magicznych.
    • Bonusowe AD zmienione z 5 + 32,5% bonusowego pancerza i odporności na magię na 15/30/45 +25% bonusowego pancerza i odporności na magię.
    • Nowość: Bonusowa prędkość ataku 25/35/45%.
    • Leczenie 10 + 0,75% bonusowego HP Omnivampu zmienione na leczenie za 10/15/20% obrażeń zadawanych championom.
    • Limit HP zmieniony z 55% na 65%
    • Bonusowe obrażenia R+P zmienione z 35% +20% % bonusowego armora/MR na 35%.
    • Nowość: R resetuje cooldown Q oraz stacki.
    • Nowość: kombinacja R+Q spowalnia.
    • Nowość: R+W Minimalny czas ładowania: 0,5 sekundy. Maksymalny czas niezmieniony. Zawsze zachowa się jak przy maksymalnym czasie ładowania.
    • Redukcja obrażeń R+W zmieniona z 30% +12%% bonusowego armora/MR +1.2% % bonusowego HP na 50-75% na poziom.
    • Obrażenia R+W zmienione z 25-65 do 110-350 + 50% całkowitego AD + 2-3% do 7-8% maksymalnego zdrowia celu na 20-100 + 50% całkowitego AD + 30% bonusowego armora/MR + 6-10% maksymalnego zdrowia celu.
    • Cooldown R+W zmieniony z 24-16 na 18-12.

Wzmocnienia systemowe

  • Blighting Jewel
    • Cena zmniejszona z 1250 do 1100
    • Całkowita cena Void Staff nie uległa zmianie.
  • Youmuu’s Ghostblade
    • Haunt: Lethality zmniejszone z 3-12 do 7-18.

Osłabienia systemowe

  • Duskblade of Draktharr
    • Ability Haste zmniejszone z 20 do 15.
    • Maksymalne obrażenia zdolności Nightstalker zmniejszone z 18% do 16%

Poprawki systemowe

  • Lord Dominik’s Regards
    • Bugfix: Teraz prawidłowo zwiększa obrażenia zadawane tarczom.
    • Maksymalne wzmocnienie obrażeń zmniejszone z 25% do 22%.

Zmiany jungli

  • Smite
    • Obrażenia bohatera zmienione z 20-160 na stałe 40.
    • Obrażenia AoE stworka na Tier 3 zmienione z 50% na 100%.
    • Nowość: 350 jednostek zasięgu forgiveness przeciwko epickim potworom, jeśli kursor nie jest na innym prawidłowym celu.
    • Rodzaj obrażeń zmieniony ze Spell na Proc (nie nałoży już Liandry’s).
  • aktualizacja avatarów
    • Gustwalker Brush
      • Prędkość poruszania się od zmniejszona z 45% do 30% (Zmniejszone z 60% do 45% przy zabiciu stwora).
    • Mosstomper
      • Usunięto Tenacity/Slow Resist.
      • Tarcza zwiększona z 60-281 (na poziomach 1-18) do 180-300 (na poziomach 10-18) (tarcza silniejsza o 2-7%).
    • Scorchclaw 
      • Burn nakładany teraz jest przez atak lub zaklęcie, a nie dowolne obrażenia (Smite teraz go nie nałoży).
      • Usunięto: 20% mniej obrażeń od epickich stworów przy 2 lub większej ilości sojuszników.
  • zmiana życia capmów
    • zwyczajne campy
      • Zdrowie zwiększone z 100-200% (na poziomach 1-11) do 100-235% (na poziomach 1-18).
    • Blue i Red Buff
      • Zdrowie zwiększone z 100-200% (na poziomach 1-11) do 100-270% (na poziomach 1-18).
    • Duży Raptor
      • Zdrowie na pierwszym poziomie zwiększone z 1100 do 1200.
      • Zdrowie zwiększone z 100-235% (na poziomach 1-11) do 100-235% (na poziomach 1-18).
    • Mały i średni Krug
      • Doświadczenie Kruga zwiększone z 100-135% (na poziomach 1-9) do 100-145% (na poziomach 1-9).
    • Zmiany DPS u petów: -10% bonusowego AD, -2% AP, +10% bonusowego pancerza, +10% bonusowej odporności na magię
  • Scuttle Crab
    • Zdrowie zwiększone z 100-213% do 100-360%
    • Złoto/XP zwiększony z 100-180% (na poziomach 1-9) do 100-230% (na poziomach 1-18)
  • Jungler Healing
    • Heal na zabójstwie zmieniony z 30-166 na 225% zależne od brakującego zdrowia na 12% brakującego zdrowia.
    • Mana na zabójstwie zmieniona z 19-87 na 225% zależne od brakującej many na 20% brakującej many.
    • Leczenie peta wynosi 70% jego DPS (brak zmian).
    • Nowość: Maksymalne leczenie wynosi 12-45 (na poziomach 1-12).
  • Anti-Poaching
    • Pancerz i odporność na magię dużego stwora zwiększone z 20 do 42.
    • Pancerz i odporność na magię małego stwora zwiększone z 0 do 20.
    • Bonusowe obrażenia nieepickim stworom z przedmiotu junglowego zwiększone z 20% do 42%.
  • Minion XP Penalty
    • Minion XP Penalty zmienione z 60-25% (w minutach 0-14) na 70-0% (w minutach 0-20).
    • Nie blokuje już kary na ukończeniu avatara.
    • Próg Comeback XP zwiększony 1,1 poziomu niżej na 1,5.
  • Doran’s / Support Starting Items
    • Itemy Dorana są teraz unikalne (nie można kupić więcej niż 1 przedmiotu Dorana).
    • Doran’s Blade
      • HP zwiększone z 80 do 100
      • AD zwiększone z 8 do 10
    • Doran’s Ring
      • HP zwiększone z 70 do 90
      • AP zwiększone z 15 do 18
    • Doran’s Shield
      • HP zwiększone z 80 do 110
      • Regeneracja HP zwiększona z 0-40 do 0-45
    • Dark Seal
      • HP zwiększone z 40 do 50
      • Przedmioty dla supportów AP zwiększone o 2
      • Przedmioty dla supportów AD zwiększone o 1
    • Spellthiefs i Sickle
      • HP zwiększone o 15
    • Relic i Shoulderguards
      • HP zwiększone o 20
  • Waterwalking
    • Prędkość poruszania się zmniejszona z 25 do 10
    • Moc adaptacyjna zmieniona z 5-30 na 13-30

Zmiany snowballu

  • Baron Nashor
    • Zdrowie zmienione z 12,600 (+ 180 na minutę) na 15,000 (+180 na minutę)
  • Rift Herald
    • Złoto zmniejszone z 200 do 100.
  • Death Timers
    • Poziomy 2-3: zmniejszone o 2 sekundy,
    • Poziomy 4-6: zmniejszone o 4 sekundy,
    • Poziom 7: zmniejszony o 5 sekund,
    • Poziom 8: zmniejszony o 6,5 sekundy
    • Poziom 9: zmniejszony o 4 sekundy.
  • Turret Plates
    • Złoto za plate’a zmniejszone z 175 do 125.
  • Runes
    • Electrocute
      • Obrażenia zmienione z 30-180 (40% bazowego AD) (25% AP) na 30-220 (10% bazowego AD) (5% AP),
    • Dark Harvest
      • Obrażenia zmienione z 20-60 (25% bazowego AD) (15% AP) na 20-80 (10% bazowego AD) (5% AP),
    • Arcane Comet
      • Obrażenia zmienione z 30-100 (35% bazowego AD) (20% AP) na 30-130 (10% bazowego AD) (5% AP),
    • Summon Aery
      • Obrażenia zmienione z 10-40 (15% bazowego AD) (10% AP) >>> 10-50 (10% bazowego AD) (5% AP),
    • Summon Aery
      • Tarcza zmieniona z 30-75 (35% bazowego AD) (22.5% AP) na 30-100 (10% bazowego AD) (5% AP),
    • Fleet Footwork
      • Leczenie zmienione z 10-100 (30% bazowego AD) (20% AP) na 10-125 (10% bazowego AD) (5% AP),
    • Press the Attack
      • Wrażliwość na ataki zmieniona z 8-12% na 8%.
    • First Strike
      • Bonusowe obrażenia zmniejszone z 9% do 8%.
    • Taste of Blood
      • Leczenie zmienione z 16-30 (15% bazowego AD) (8% AP) na 16-40 (10% bazowego AD) (5% AP),
    • Conqueror
      • Moc adaptacyjna na stack: 2-4,5 do 1,8-4.
    • Lethal Tempo
      • Zmiana prędkość ataku na stack:
        • Melee z 10-15% na 9-13,5%,
        • Ranged z 4-9% na 3,6-8%.
  • Individual Dragon Rewards
    • Cloud
      • 7% odporności na spowolnienie i szybkości poruszania poza walką zmienione na 5% odporności na spowolnienie i szybkości poruszania poza walką
    • Hextech
      • 7,5% Ability Haste oraz 7,5% bonusowego AS zmienione na 5% Ability Haste oraz 5% bonusowego AS.
    • Infernal
      • 5% AD i AP zmniejszone na 3% AD i AP.
    • Mountain
      • Bonusowe AR i MR zmniejszone z 8% do 5%.
    • Ocean
      • 2,5% brakującego zdrowia na 5 sekund zmienione na 2% brakującego zdrowia na 5 sekund.
  • Dragon Soul
    • Cloud
      • Bonusowa prędkość poruszania zwiększona z 15% do 20%.
    • Hextech
      • Spowolnienie zwiększone z 40% (30% dystansowo) do 45% (35% dystansowo).
    • Infernal
      • Podstawowe obrażenia zwiększone z 80 do 100.
    • Mountain
      • Tarcza zwiększona z 180 do 220.
    • Ocean
      • Leczenie zwiększone z 130 do 150.
      • Mana zwiększona z 80 do 100.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej