Szczegółowy opis patcha 13.20 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę nadchodzącej aktualizacji, w której zmieni się naprawdę sporo – poza osłabieniami i wzocnieniami bohaterów, Riot przygotował też dużo zmian w jungli, runach, przedmiotach i nie tylko.
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 13.20
Reklama
Buffy bohaterów
Galio
- Shield of Durand (W)
- Cooldown zmniejszony z 18-16 do 18-14 sekund
- czas odnowienia tarczy zmniejszony z 12 do 12-8 sekund.
Jinx
Reklama
- Zdrowie na poziom zwiększone z 100 do 105.
- Get Excited! (P)
- 25% bonusowej prędkości ataku na zabójstwo znowu może się stackować.
- Super Mega Death Rocket! (R)
- Cooldown zmniejszony z 75-55 do 70-50.
- Minimalne obrażenia zwiększone z 30-60 (+15% bazowego AD) do 32,5-62,5 (+16.5% bazowego AD).
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 300-600 (+150% bazowego AD) do 325-625 (+165% bazowego AD).
Milio
- Fired Up! (P)
- Spalenie jest teraz zawsze uważane za obrażenia Milio
- Nie kradnie killa po zabiciu.
- Umożliwia użycie Chemtech Putrifiera przez sojuszników.
- Warm Hugs (E)
- Tarcza zwiększona z 60-160 + 30% AP do 60-180 + 30% AP.
- Cooldown zmniejszony z 18-14 do 17-13.
- Breath of Life (R)
- Leczenie zwiększone z 150-350 + 30% AP do 150-350 +50% AP.
Morgana
- Tormented Shadow (W)
- Przelicznik AP zwiększony z 14% do 17%.
- Obrażenia zadawane stworom zwiększone z 155% do 165%.
- Black Shield (E)
- Cooldown zwiększony z 24-16 do 26-16
- Soul Shackles (R)
- Prędkość poruszania zmieniona z 5-55% w kierunku wrogów na 10-60% w każdym kierunku.
- Czas trwania stuna zwiększony z 1,5 do 1,5/1,75/2
- Obrażenia zwiększone z 150-300 (0,7 AP) do 175-325(0,8 AP).
Ziggs
- Bouncing Bomb (Q)
- Promień zwiększony z 150 do 180.
Nerfy bohaterów
Akshan
- Avengerang (Q)
- Bonusowa prędkość poruszania zmniejszona z 40% do 20-40%.
Bel’Veth
- Death in Lavender (P)
- Prędkość ataku po wycastowaniu umiejętności zmniejszona z 25-50% (skalowane liniowo) do 20-40% (skaluje się zgodnie z mnożnikiem statystyki).
- Royal Maelstrom (E)
- Redukcja obrażeń zmniejszona z 70% do 42-70%.
- Obrażenia mogą teraz trafić krytycznie.
- Obrażenia zmniejszone z 8-16(+6% AD) do 6-10(+8% AD).
- Obrażenia on hit zwiększone z 6% do 8%.
- Endless Banquet (R)
- Zdrowie remory zmienione z 40-60% na 20-70%
- Prędkość poruszania prawdziwej formy poza walką zmieniona z 25-75 na 10-80.
Kai’Sa
- Pancerz zmniejszony z 28 do 25.
Quinn
- Zdrowie zmniejszone z 603 do 565,
- Prędkość poruszania zmniejszona z 335 do 330,
- Przyrost obrażeń od ataku zwiększony z 2,4 do 2,7
Zed
- Living Shadow (W)
- Cooldown zwiększony z 20-14 do 20-17.
Zmiany bohaterów
- Zdrowie zmienione z 610 + 108 na 570 + 115.
- Przyrost pancerza zwiększony z 4,7 na 5,2
- Ntofo Strikes (Q)
- Obrażenia zmienione z 50-150 na 30-150 (całkowite AD, bonusowy przelicznik pancerza i odporności na magię nie zmieniony).
- Wyłączono flasha w trakcie Q3.
- Nowość: Tooltip z shiftem pokazuje teraz aktualny i maksymalny bonus odporności i HP na czas trwania oraz CD.
- Nowość: Minimalny czas ładowania W wynosi teraz 0,65 sekundy. Maksymalny czas niezmieniony. Zawsze zachowa się jak przy maksymalnym czasie ładowania.
- Path Maker (W)
- Koszt many zmieniony z 75-95 na 60-80.
- Czas trwania stuna zmieniony z 0,3-0.5 do 0,85-1.25 na 1,25
- Redukcja obrażeń zmieniona z 25% +10%% bonusowego armora/MR +1%% bonus HP na 40-65% na poziom.
- Obrażenia zmienione z 2-3% do 7-8% maksymalnego zdrowia celu na 20-100 + 50% całkowitego AD + 30% bonusowego armora/MR + 6-10% maksymalnego zdrowia celu.
- All Out (R)
- Obrażenia zmienione z 35-105 + 20% total AD physical na 70-150 + 65% AP magic.
- Odrzucenie zmniejszone z 350 do 300.
- Obrażenia przy uderzeniu w ścianę zmienione z 150-350 obrażeń fizycznych na 70-150 (+65% AP) magicznych.
- Bonusowe AD zmienione z 5 + 32,5% bonusowego pancerza i odporności na magię na 15/30/45 +25% bonusowego pancerza i odporności na magię.
- Nowość: Bonusowa prędkość ataku 25/35/45%.
- Leczenie 10 + 0,75% bonusowego HP Omnivampu zmienione na leczenie za 10/15/20% obrażeń zadawanych championom.
- Limit HP zmieniony z 55% na 65%
- Bonusowe obrażenia R+P zmienione z 35% +20% % bonusowego armora/MR na 35%.
- Nowość: R resetuje cooldown Q oraz stacki.
- Nowość: kombinacja R+Q spowalnia.
- Nowość: R+W Minimalny czas ładowania: 0,5 sekundy. Maksymalny czas niezmieniony. Zawsze zachowa się jak przy maksymalnym czasie ładowania.
- Redukcja obrażeń R+W zmieniona z 30% +12%% bonusowego armora/MR +1.2% % bonusowego HP na 50-75% na poziom.
- Obrażenia R+W zmienione z 25-65 do 110-350 + 50% całkowitego AD + 2-3% do 7-8% maksymalnego zdrowia celu na 20-100 + 50% całkowitego AD + 30% bonusowego armora/MR + 6-10% maksymalnego zdrowia celu.
- Cooldown R+W zmieniony z 24-16 na 18-12.
Wzmocnienia systemowe
- Blighting Jewel
- Cena zmniejszona z 1250 do 1100
- Całkowita cena Void Staff nie uległa zmianie.
- Youmuu’s Ghostblade
- Haunt: Lethality zmniejszone z 3-12 do 7-18.
Osłabienia systemowe
- Duskblade of Draktharr
- Ability Haste zmniejszone z 20 do 15.
- Maksymalne obrażenia zdolności Nightstalker zmniejszone z 18% do 16%
Poprawki systemowe
- Lord Dominik’s Regards
- Bugfix: Teraz prawidłowo zwiększa obrażenia zadawane tarczom.
- Maksymalne wzmocnienie obrażeń zmniejszone z 25% do 22%.
Zmiany jungli
- Smite
- Obrażenia bohatera zmienione z 20-160 na stałe 40.
- Obrażenia AoE stworka na Tier 3 zmienione z 50% na 100%.
- Nowość: 350 jednostek zasięgu forgiveness przeciwko epickim potworom, jeśli kursor nie jest na innym prawidłowym celu.
- Rodzaj obrażeń zmieniony ze Spell na Proc (nie nałoży już Liandry’s).
- aktualizacja avatarów
- Gustwalker Brush
- Prędkość poruszania się od zmniejszona z 45% do 30% (Zmniejszone z 60% do 45% przy zabiciu stwora).
- Mosstomper
- Usunięto Tenacity/Slow Resist.
- Tarcza zwiększona z 60-281 (na poziomach 1-18) do 180-300 (na poziomach 10-18) (tarcza silniejsza o 2-7%).
- Scorchclaw
- Burn nakładany teraz jest przez atak lub zaklęcie, a nie dowolne obrażenia (Smite teraz go nie nałoży).
- Usunięto: 20% mniej obrażeń od epickich stworów przy 2 lub większej ilości sojuszników.
- zmiana życia capmów
- zwyczajne campy
- Zdrowie zwiększone z 100-200% (na poziomach 1-11) do 100-235% (na poziomach 1-18).
- Blue i Red Buff
- Zdrowie zwiększone z 100-200% (na poziomach 1-11) do 100-270% (na poziomach 1-18).
- Duży Raptor
- Zdrowie na pierwszym poziomie zwiększone z 1100 do 1200.
- Zdrowie zwiększone z 100-235% (na poziomach 1-11) do 100-235% (na poziomach 1-18).
- Mały i średni Krug
- Doświadczenie Kruga zwiększone z 100-135% (na poziomach 1-9) do 100-145% (na poziomach 1-9).
- Zmiany DPS u petów: -10% bonusowego AD, -2% AP, +10% bonusowego pancerza, +10% bonusowej odporności na magię
- Scuttle Crab
- Zdrowie zwiększone z 100-213% do 100-360%
- Złoto/XP zwiększony z 100-180% (na poziomach 1-9) do 100-230% (na poziomach 1-18)
- Jungler Healing
- Heal na zabójstwie zmieniony z 30-166 na 225% zależne od brakującego zdrowia na 12% brakującego zdrowia.
- Mana na zabójstwie zmieniona z 19-87 na 225% zależne od brakującej many na 20% brakującej many.
- Leczenie peta wynosi 70% jego DPS (brak zmian).
- Nowość: Maksymalne leczenie wynosi 12-45 (na poziomach 1-12).
- Anti-Poaching
- Pancerz i odporność na magię dużego stwora zwiększone z 20 do 42.
- Pancerz i odporność na magię małego stwora zwiększone z 0 do 20.
- Bonusowe obrażenia nieepickim stworom z przedmiotu junglowego zwiększone z 20% do 42%.
- Minion XP Penalty
- Minion XP Penalty zmienione z 60-25% (w minutach 0-14) na 70-0% (w minutach 0-20).
- Nie blokuje już kary na ukończeniu avatara.
- Próg Comeback XP zwiększony 1,1 poziomu niżej na 1,5.
- Doran’s / Support Starting Items
- Itemy Dorana są teraz unikalne (nie można kupić więcej niż 1 przedmiotu Dorana).
- Doran’s Blade
- HP zwiększone z 80 do 100
- AD zwiększone z 8 do 10
- Doran’s Ring
- HP zwiększone z 70 do 90
- AP zwiększone z 15 do 18
- Doran’s Shield
- HP zwiększone z 80 do 110
- Regeneracja HP zwiększona z 0-40 do 0-45
- Dark Seal
- HP zwiększone z 40 do 50
- Przedmioty dla supportów AP zwiększone o 2
- Przedmioty dla supportów AD zwiększone o 1
- Spellthiefs i Sickle
- HP zwiększone o 15
- Relic i Shoulderguards
- HP zwiększone o 20
- Waterwalking
- Prędkość poruszania się zmniejszona z 25 do 10
- Moc adaptacyjna zmieniona z 5-30 na 13-30
Zmiany snowballu
- Baron Nashor
- Zdrowie zmienione z 12,600 (+ 180 na minutę) na 15,000 (+180 na minutę)
- Rift Herald
- Złoto zmniejszone z 200 do 100.
- Death Timers
- Poziomy 2-3: zmniejszone o 2 sekundy,
- Poziomy 4-6: zmniejszone o 4 sekundy,
- Poziom 7: zmniejszony o 5 sekund,
- Poziom 8: zmniejszony o 6,5 sekundy
- Poziom 9: zmniejszony o 4 sekundy.
- Turret Plates
- Złoto za plate’a zmniejszone z 175 do 125.
- Runes
- Electrocute
- Obrażenia zmienione z 30-180 (40% bazowego AD) (25% AP) na 30-220 (10% bazowego AD) (5% AP),
- Dark Harvest
- Obrażenia zmienione z 20-60 (25% bazowego AD) (15% AP) na 20-80 (10% bazowego AD) (5% AP),
- Arcane Comet
- Obrażenia zmienione z 30-100 (35% bazowego AD) (20% AP) na 30-130 (10% bazowego AD) (5% AP),
- Summon Aery
- Obrażenia zmienione z 10-40 (15% bazowego AD) (10% AP) >>> 10-50 (10% bazowego AD) (5% AP),
- Summon Aery
- Tarcza zmieniona z 30-75 (35% bazowego AD) (22.5% AP) na 30-100 (10% bazowego AD) (5% AP),
- Fleet Footwork
- Leczenie zmienione z 10-100 (30% bazowego AD) (20% AP) na 10-125 (10% bazowego AD) (5% AP),
- Press the Attack
- Wrażliwość na ataki zmieniona z 8-12% na 8%.
- First Strike
- Bonusowe obrażenia zmniejszone z 9% do 8%.
- Taste of Blood
- Leczenie zmienione z 16-30 (15% bazowego AD) (8% AP) na 16-40 (10% bazowego AD) (5% AP),
- Conqueror
- Moc adaptacyjna na stack: 2-4,5 do 1,8-4.
- Lethal Tempo
- Zmiana prędkość ataku na stack:
- Melee z 10-15% na 9-13,5%,
- Ranged z 4-9% na 3,6-8%.
- Zmiana prędkość ataku na stack:
- Electrocute
- Individual Dragon Rewards
- Cloud
- 7% odporności na spowolnienie i szybkości poruszania poza walką zmienione na 5% odporności na spowolnienie i szybkości poruszania poza walką
- Hextech
- 7,5% Ability Haste oraz 7,5% bonusowego AS zmienione na 5% Ability Haste oraz 5% bonusowego AS.
- Infernal
- 5% AD i AP zmniejszone na 3% AD i AP.
- Mountain
- Bonusowe AR i MR zmniejszone z 8% do 5%.
- Ocean
- 2,5% brakującego zdrowia na 5 sekund zmienione na 2% brakującego zdrowia na 5 sekund.
- Cloud
- Dragon Soul
- Cloud
- Bonusowa prędkość poruszania zwiększona z 15% do 20%.
- Hextech
- Spowolnienie zwiększone z 40% (30% dystansowo) do 45% (35% dystansowo).
- Infernal
- Podstawowe obrażenia zwiększone z 80 do 100.
- Mountain
- Tarcza zwiększona z 180 do 220.
- Ocean
- Leczenie zwiększone z 130 do 150.
- Mana zwiększona z 80 do 100.
- Cloud
Reklama