Szczegółowy opis patcha 14.4 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę aktualizacji o numerze 14.4, w której sporo się zmieni. Poza standardowymi buffami i nerfami, twórcy przyjrzeli się itemom oraz niektórym aspektom rozgrywki. Spore modyfikacje trafią także do trójki bohaterów: Rek’Sai, K’Sante i Smoldera.
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 14.4
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
Ahri
- HP na poziom zwiększone: 96 >>> 104
- Orb of Deception (Q)
- Przelicznik AP zwiększony: 45% >>> 50%
Jayce
Reklama
- Bazowe AD zwiększone: 57 >>> 59
- Lightning Field [Hammer-W]
- Zwrot many zwiększony: 10/12/14/16/18/20 >>> 15/17/20/21/23/25
- Podstawowe obrażenia na tick zwiększone: 35/50/65/80/95/110 >>> 40/55/70/85/100/115
- Thundering Blow [Hammer-E]
- Teraz rootuje cel na czas castowania, podobnie jak R Lee Sina.
Kai’Sa
- Killer Instinct (R)
- Zasięg zwiększony: 1500/2250/3000 >>> 2000/2500/3000
Lulu
- Glitterlance (Q)
- Obrażenia drugiego pocisku zwiększone: 25% >>> 50%
- Help, Pix! (E)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 80/120/160/200/240 >>> 80/125/170/215/260
- Podstawowa tarcza zwiększona: 75/115/155/195/235 >>> 80/125/170/215/260
Renekton
- Cull the Meek (Q)
- Leczenie zwiększone: 12/18/24/30/36 (+15% bazowego AD) >>> 12/20/28/36/44 (+17% bazowego AD)
- Slice and Dice (E)
- Cooldown zmniejszony: 16/15/14/13/12 >>> 16/14,5/13/11,5/10 sekund
- Dominus (R)
- Bonusowe HP zwiększone: 250/400/550 >>> 300/500/700
Soraka
- Salvation (P)
- Bonusowa prędkość podsuszania zwiększona: 70% >>> 90%
- Starcall (Q)
- Leczenie zwiększone: 50/65/80/95/110 >>> 60/75/90/105/120
- Wish (R)
- Cooldown zmniejszony: 160/145/130 >>> 150/135/120 sekund
Thresh
- Podstawowy armor zwiększony: 28 >>> 31
- Flay (E)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 75/115/155/195/235 >>> 75/120/165/210/255
- The Box (R)
- Cooldown zmniejszony: 40/120/100 >>> 120/100/80 sekund
Volibear
- Thundering Smash (Q)
- Bonusowa prędkość poruszania zwiększona: 8/12/16/20/24% >>> 12/17/22/27/32%
- Sky Splitter (E)
- Cooldown zmniejszony: 13 >>> 12 sekund
- Stormbringer (R)
- Cooldown zmniejszony: 160/140/120 >>> 130/115/100 sekund
- Czas wyłączenia wież zmniejszony: 3/4/5 >>> 2/3/4 sekund
- Dalej zapewnia niepowstrzymalność, ale nie daje już odporności na efekty kontroli tłumu (CC).
Osłabienia bohaterów
Aurelion Sol
- Breath of Light (Q)
- Bonusowe obrażenia magiczne zmniejszone: 60/70/80/90/100 (+35% AP) >>> 55/65/75/85/95 (+30% AP)
Bard
- Przyrost pancerza na poziom zmniejszony: 5,2 >>> 5
- Podstawowa prędkość ataku zwiększona: 0,625 >>> 0,658
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony: 0,625 >>> 0,658
- Traveler’s Call – Meeps
- Obrażenia zmienione: 35 (+14 na 5 dzwonków) (+30% AP) >>> 35 (+10 na 5 dzwonków) (+40% AP)
- Cosmic Binding (Q)
- Obrażenia zmienione: 80/125/170/215/260 (+65% AP) >>> 80/120/160/200/240 (+80% AP)
Fiora
- Riposte (W)
- Spowalnia prędkości ruchu i ataku pierwszego trafionego wrogiego bohatera zmniejszone: 50% >>> 25%
Illaoi
- Prophet of an Elder God (P)
- Obrażenia zmienione: 9-162 (+115% AD) >>> 9-182 (na poziomach 1-18) (+100% AD)
Kalista
- Martial Poise (P)
- [Bugfix] Boots of Speed teraz prawidłowo wpływa na pasywny dystans skoku.
- Rend (E)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 20/30/40/50/60 >>> 10/20/30/40/50 (obrażenia na stack niezmienione)
Maokai
- Podstawowy pancerz zmniejszony: 39 >>> 35
- Bramble Smash (Q)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 70/120/170/220/270 >>> 65/115/165/215/265
- Nature’s Grasp (R)
- Czas trwania root zmieniony: 0,8-2.6 >>> 0,75-2,25 (bazowany na przebytym dystansie 0-1000 jednostek)
Urgot
- Hullbreaker
- Skipper Stacki są teraz przyznawane przez on-hit, a nie jako on-attack.
- Purge (W)
- Nie zapewnia już stacków zdolności Hullbreakera.
Varus
- Podstawowe AD zmniejszone: 62 >>> 60
Zyra
- Deadly Spines – Thorn Spitter i Grasping Roots – Vine Lasher (P-Q i P-E)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 20-88 >>> 16-84 (w zależności od poziomu 1-18)
- Bonusowe obrażenia przeciw potworom zwiększone: 40-100 >>> 60-100 (w zależności od poziomu 1-18)
Zmiany bohaterów
K’Sante
- Podstawowe HP zwiększone: 570 >>> 625
- Podstawowa mana zwiększona: 290 >>> 320
- Ntofo Strikes All Out (R-Q)
- Slow usunięty: 80% >>> 0%
- Path Maker (W)
- Przelicznik obrażeń, pancerza i odporności na magię zwiększony: 50% >>> 85%
- All Out (R-W)
- Minimalny czas ładowania zwiększony: 0,5 >>> 0,75 sekund
- Cooldown zwiększony: 18/16.5/15/13.5/12 >>> 24/22/20/18/16 sekund
- Footwork (E)
- Untargeted dash speed reduced 1500 >>> 900
- Ally target dash speed reduced 1800 >>> 1500
- [R-E] All Out untargeted dash speed reduced 2100 >>> 1450
Rek’Sai
- Podstawowa regeneracja zdrowia zmniejszona: 7,5 >>> 2,5
- Regeneracja zdrowia na poziom zmniejszona: 0,65 >>> 0,5
- Podstawowa prędkość poruszania zwiększona: 335 >>> 340
- Fury of the Xer’Sai (P)
- Teraz generuje 50% furii z minionów
- Maksymalne leczenie zmienione: 10 (+2-10% maksymalnego HP (w zależności od poziomu 1-16 co 3 poziomy)) >>> 0 (+12-20% max HP (w zależności od poziomu 1-16 co 3 poziomy))
- Queen’s Wrath (Wynurzona-Q)
- Teraz określane jako atak, a nie zaklęcie zastępujące atak (zapewnia 45% prędkości ataku, aby skill był podobny w użyciu).
- Prey Seeker (Zanurzona-Q)
- Obrażenia zmienione: 60/95/130/165/200 (+50% bazowego AD) (+70% AP) fizycznych >>> 50/80/110/140/170 (+25% bazowego AD) (+70% AP) magicznych
- Cooldown zmniejszony: 12/11,5/11/10,5/10 >>> stałe 10 sekund
- Burrow (Wynurzona-W)
- Bonusowa prędkość poruszania zmieniona: 5/10/15 (w zależności od poziomu 1/6/11) >>> 5/10/15/20/25 (w zależności od poziomu umiejętności)
- Wizja zwiększona: 25% >>> 35%
- Nie redukuje już zasięgu ataku: 75 >>> 0
- Unburrow (Zanurzona-W)
- Obrażenia zmienione: 50/85/120/155/190 (+80% bazowego AD) (+0% AP) fizycznych >>> 50/75/100/125/150 (+0% bazowego AD) (+80% AP) magicznych
- Podrzuca pierwszy cel na 1 sekundę i odrzuca pozostałe cele, spowalniając je na 0,5 sekundy >>> podrzuca wszystkie cele na 1 sekundę
- Furious Bite (Wynurzona-E)
- Obrażenia zmienione: 5/10/15/20/25 (+70% AD) >>> 0 (+100% AD)
- Maksymalny poziom Fury nie zapewnia już podwójnych obrażeń zadawanych w formie true damage >>> Maksymalny poziom sprawia, że zdolność zadaje dodatkowe +6/8/10/12/14% maksymalnego zdrowia celu obrażeń fizycznych (ograniczone przeciwko potworom 60-400 (w zależności od poziomu))
- Cooldown zmniejszony: 12 >>> 10 sekund
- Tunnel (Zanurzona-E)
- Cooldown zmniejszony: 26/23.5/21/18.5/16 >>> 18/17/16/15/14 sekund
- Czas ładowania zmniejszony: 10/8/6/4/2 >>> 6/5/4/3/2 sekund
- Dashowanie przez tunele jest szybsze.
- Void Rush (R)
- Przelicznik bazowego AD zmniejszony: 175% >>> 100%
Smolder
- Super Scorcher Breath (Q)
- Liczba pocisków zmieniona: 2 (+1% [P] Dragon Practice stacków) >>> 1 (+1.5% [P] Dragon Practice stacków) (zaokrąglone w górę)
- Nadal zapewnia [P] Dragon Practice stack, jeśli cel zginie gdy pocisk jest w locie.
- Achooo! (W)
- Cooldown zmieniony: 13/12,5/12/11,5/11 >>> 14/13/12/11/10 sekund
- Obrażenia ognistej kuli zmienione: 70/90/110/130/150 (+25% całkowitego AD) (+35% AP) >>> 50/80/110/140/170 (+25% bonusowego AD) (+20% AP)
- Przelicznik eksplozji od bazowego AD zmieniony: 0% >>> 25%
- Przelicznik AP eksplozji zwiększony: 65% >>> 80%
- MMOOOMMMM! (R)
- Nie gaśnie po śmierci.
Wzmocnienia systemowe
Black Cleaver
- Carve
- Redukcja pancerza na stack zwiększona: 4% >>> 5%
- Liczba maksymalnych stacków zmniejszona: 6 >>> 5
- Fervor
- Bonusowa prędkość poruszania się z Fervoru jest teraz przyznawana nawet jeśli obrażenia zostaną uniknięte.
- Teraz zapewnia pełną moc dla postaci walczących z dystansu (przez bug zapewniało zaledwie 10 ze starej zdolności pasywnej Rage).
- Ścieżka budowania zmieniona: Phage + Kindlegem + Longsword + 750 złota >>> Phage + Caufield’s Warhammer + Ruby Crystal + 400 złota
Regeneracja z fontanny
- Leczenie zwiększone: 2,1% >>> 2,6% na tick (8.4% >>> 10.4% na sekundę)
Przedmioty dla magów związane z maną
- Archangel’s Staff i Seraph’s Embrace
- Ability Haste zwiększony: 20 >>> 25
- Luden’s Companion
- Ability Haste zwiększony: 20 >>> 25
- Force of Arms
- Ability Haste zwiększony: 30 >>> 35
- Malignance
- Ability Haste zwiększony: 20 >>> 25
- Enmity of the Masses
- Ability Haste zwiększony: 30 >>> 35
Ravenous Hydra
- Ravenous Crescent korzysta teraz ze 150% Life Steala
Stridebreaker
- Breaking Shockwave
- Zwiększono czas zanikania premii do prędkości ruchu: 1,5 >>> 3 sekund
- Teraz posiada ikonę wzmocnienia.
- Temper
- Premia do szybkości ruchu jest teraz przyznawana nawet po uniknięciu obrażeń.
Terminus
- Juxtaposition
- Maksymalna liczba staków Light and Dark zmniejszona 5 >>> 3
- Pancerz i odporność na magię na Light stack zmienione: 3/4/5 (w zależności od poziomu 1/11/14) >>> 6-8 (w zależności od poziomu 8-18)
- Pancerz i odporność na magię na Dark stack zwiększone: 6% >>> 10%
- Ścieżka budowania zmieniona: Recurve Bow + B.F. Sword + Dagger + 700 złota >>> Recurve Bow + B.F. Sword + Recurve Bow + 300 złota
Osłabienia systemowe
Lethal Tempo
- (Melee) Prędkość ataku na stack zmniejszona: 9-13.5% >>> 5-16% (w zależności od poziomu 1-18)
Zmiany systemowe
Przesunięcie kamery dla czerwonej drużyny
- Zwiększona widoczność w dolnej części ekranu dla opcji kamery z przesunięciem bocznym
Przedmioty dla supportów
- World Atlas – Quest
- Czas odnowienia ładunku zwiększony: 18 >>> 20 sekund
- Czas ładowania pierwszego ładunku: 2:08 >>> 1:50
- Runic Compass – Quest
- Czas odnowienia ładunku zwiększony: 18 >>> 20 sekund
- Bounty of Worlds
- HP zwiększone: 100 >>> 200
- Regeneracja zdrowia zwiększona: 50% >>> 75%
- Regeneracja many zwiększona: 50% >>> 75%
- Bloodsong – Spellblade
- Zmniejszono zwiększenie obrażeń z 10/6% do 10/5% (w zwarciu/z dystansu)
- Solstice Sleigh – Going Sledding
- Bonusowa prędkość poruszania się zmieniona ze stałych 90 na 4 sekundy na 30% opadające przez 3 sekundy.
- Leczenie zmienione: stałe 120 >>> 7% maksymalnego HP
- Zaz’Zak’s Realmspike – Void Explosion
- Obrażenia zmienione: 50 (+15% AP) (+3% maksymalnego zdrowia celu) >>> 20 (+20% AP) (+3% maksymalnego zdrowia celu)
- Cooldown zmieniony: 9-6 (w zależności od poziomu 1-18) >>> 8/7/6 (w zależności od poziomu 1/11/16) sekund
Tether
- Spętanie (połączenie z celem umiejętności) na następujących bohaterach będzie teraz natychmiast zrywane po przekroczeniu maksymalnego zasięgu (zamiast być rozmyte w zależności od tego, kiedy gra sprawdzi, czy jesteś w zasięgu).
- Aatrox [W] Infernal Chains
- Fiddlesticks [W] Bountiful Harvest
- Zasięg spętania zwiększony: 700 >>> 725
- Illaoi [E] Test of Spirit
- Karma [W] Focused Resolve
- Kled [Q] Bear Trap on a Rope
- LeBlanc [E] Ethereal Chains
- Nocturne [E] Unspeakable Horror
- Morgana [R] Soul Shackles
- Renata [Q] Handshake
- Zac [Q] Stretching Strikes
Reklama