Szczegółowy opis patcha 14.9 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę aktualizacji o numerze 14.9. Wśród zmian można znaleźć liczne buffy i nerfy, jak również zmiany hitboxu około 30 championów.
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 14.9
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
Amumu
- Podstawowe AD zwiększone o 4
- Podstawowy pancerz zwiększony o 3
Karma
Reklama
- Inner Flame (Q)
- Spowolnienie: 35% >>> 40%
- Inspire (E) + Mantra (R)
- Wartość grupowej tarczy: 90% >>> 100%
- Grupowe przyspieszenie: 12% >>> 15%
Kennen
- Slicing Maelstrom (R)
- Umiejętność ma nową animację.
- Teraz może być castowane podczas poruszania się.
- Lightning Rush (E)
- Ma teraz wskaźnik zasięgu po najechaniu na zdolność.
Malzahar
- Call of the Void (Q)
- Koszt many: 80 >>> 60-80
- Malefic Visions (E)
- Cooldown: 15-7 >>> 11-7
Sejuani
- Fury of the North (P)
- Pancerz i odporność na magię zwiększone z 10+50% bonusowego pancerza i odporności na magię do 10 +75% bonusowego pancerza i odporności na magię.
- Winter’s Wrath (W)
- Obrażenia zmienione: 30-210 + 8% max HP >>> 10-130 + 12% max HP
Seraphine
- High Note (Q)
- Przelicznik AP: 50% >>> 60%
Osłabienia bohaterów
Ahri
- Fox-Fire (W)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 50/75/100/125/150 >>> 45/70/95/120/145
- Spirit Rush (R)
- Cooldown zmniejszony: 130/105/80 >>> 130/115/100 sekund
Aurelion Sol
- Singularity (E)
- Przelicznik AP zmniejszony: 5% >>> 4% na tick (20% >>> 16% na sekundę)
Blitzcrank
- Mana Barrier (P)
- Czas trwania zmniejszony: 10 >>> 4 sekund
- Overdrive (W)
- Bonusowa prędkość poruszania zmniejszona: 70/75/80/85/90% >>> 60/65/70/75/80%
Evelynn
- Allure (W)
- Slow zmniejszony: 65% >>> 45%
- Last Caress (R)
- Przelicznik AP zmniejszony: 75% >>> 65% (180% >>> 156% dla celów poniżej 30% HP)
Jinx
- Super Mega Death Rocket! (R)
- Cooldown zmieniony: 70/60/50 >>> 85/65/45 sekund
Kassadin
- Force Pulse (E)
- Przelicznik AP zmniejszony: 80% >>> 70%
Master Yi
- Wuju Style (E)
- Obrażenia zmniejszone: 30/35/40/45/50 >>> 20/25/30/35/40
Olaf
- Undertow (Q)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 65/115/165/215/265 >>> 60/110/160/210/260
- Bonusowe obrażenia przeciwko potworom zwiększone: 5/15/25/35/45 >>> 10/20/30/40/50
- Ragnarok (R-P)
- Bonusowy pancerz i odporność na magię zmniejszone: 10/20/30 >>> 10/15/20
Pyke
- Ghostwater Dive (W)
- Cooldown zwiększony: 12/11/10/9/8 >>> 14/13/12/11/10 sekund
- Koszt many zwiększony: 50 >>> 65
Skarner
- Przyrost regeneracji many: 0,6 >>> 0,75
- Shattered Earth (Q)
- Obrażenia zwiększone: 10-70 >>> 10-50
- Seismic Bastion (W)
- Spowolnienie zmniejszone: 20-40% >>> 20%
- Tarcza zmniejszona 9% max HP >>> 8% max HP
Taliyah
- Threaded Volley (Q)
- Bonusowe obrażenia przeciwko potworom: 25 + 10% AP >>> 25 + 5% AP
- Koszt many zwiększony o 10 (koszt na wypracowanej ziemi niezmieniony z 20)
Twitch
- Zdrowie zmienione: 682 + 100 >>> 630 + 104 (682-2382 >>> 630-2398)
- Venom Cask (W)
- Spowolnienie zmienione: 30-50% + 6% AP >>> 30-50% + 5% AP
- Spray and Pray (R)
- Bonusowe AD zmniejszone: 40-70 >>> 30-60
Urgot
- Przyrost pancerza na poziom zmniejszony: 5,45 >>> 5
Zmiany bohaterów
Około 30 bohaterów będzie prostszych do kliknięcia, ponieważ dostosowano ich hitbox do rozmiaru modelu.
- Aurelion Sol, Briar, K’Sante, Naafiri i Warwick będą więksi, a Darius i Yuumi mniejsi.
Akshan
- Avengerang (Q)
- Prędkość poruszania się z Q zmniejszona z 20-40% do stałych 20%
- Obrażenia zadawane nie bohaterom zmniejszone: 40-90% >>> 40-80%
- Comeuppance (R)
- Minimalne obrażenia strzału zwiększone z 20-30 (+10% całkowitego AD) do 25-45 (+15% całkowitego AD)
- Maksymalne obrażenia strzału zwiększone z 80-120 (+40% całkowitego AD) do 75-135 (+45% całkowitego AD)
Bel’Veth
- Death in Lavender (P)
- Prędkość ataku zmniejszona z 0,28-1% (na poziomach 1-13) do 0,28-1% (na poziomach 1-17)
- Void Surge (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 10-30 (+110% całkowitego AD) do 10-30 (+100% całkowitego AD)
- Modyfikator obrażeń zadawanych stworom zmieniony z 140% całkowitych obrażeń na bonusowe 45-85% obrażeń (do około 136 całkowitego AD jest to buff)
Janna
- Zephyr (W)
- Obrażenia zmniejszone z 55-195 (+30% bonusowej prędkości poruszania się) (+60% AP) do 55-175 (+30% bonusowej prędkości poruszania się) (+50% AP)
- Eye of the Storm (E)
- Wartość tarczy zwiększona z 80-220 do 80-240
Nilah
- Formless Blade (Q)
- Obrażenia aktywacji zmniejszone z 5-25 (+90-120% całkowitego AD)*(1+120% szansy na trafienie krytyczne) do 5-25 (+90-110% całkowitego AD)*(1+100% szansy na trafienie krytyczne)
- Prędkość ataku po aktywacji zwiększona z 10-50% do 10-60% (skalujące się z poziomem)
- ZOBACZ – Miejsce, w którym nikt nie chciałby się znaleźć – gracz LoLa został uwięziony z 5 Cho’Gathami
Wzmocnienia systemowe
Deaths Dance
- AD zwiększone: 55 >>> 60
- Leczenie na zabójstwie zwiększone: 50% bonusowego AD >>> 75% bonusowego AD
- Ścieżka budowania zawiera teraz Pickaxe
Osłabienia systemowe
Eclipse
- Obrażenia dla postaci walczących w zwarciu od maksymalnego HP wroga: 8% >>> 6%
- Obrażenia dystansowe niezmienione.
Sundered Sky
- Cooldown zwiększony: 6 sekund >>> 8 sekund
- Leczenie zmienione: 140% bazowego AD + 6% brakującego HP >>> 120% bazowego AD + 6% brakującego HP
Steraks Gage
- Cena zwiększona: 3000 >>> 3200 golda
- Czas odnowienia zdolności Lifeline: 60 sekund >>> 90 sekund
Zmiany systemowe
Hexdrinker
- Odporność na magię: 35 >>> 30
- Ścieżka budowania zawiera teraz drugiego Long Sworda
Maw of Malmortius
- Ability haste: 0 >>> 15
- AD: 65 >>> 70
- Odporność na magię: 50 >>> 40
- Cena: 2800 >>> 3100
- Lifeline: Czas trwania tarczy zwiększony z 2,5 sekundy do 3 sekund
- Lifeline: Wzmocnienie zmienione z 12% lifestealu na 10% omnivampu
Reklama