Ten błąd jest w grze od ponad 7 lat. Problemy Rek’Sai z LoLa są kompletnie zapomniane?
Jeden ze znanych YouTuberów przypomniał fanom, że w League of Legends znaleźć można pewien błąd, który nie został naprawiony od 7 lat.
Pomimo tego, że Rek’Sai pojawiła się na Summoner’s Rift już ponad 7 lat temu, wciąż ma wiele irytujących błędów. Bohaterka miała premierę 11 grudnia 2014 roku, czyli prawie 8 lat temu. Pierwotnie została stworzona jako kombinacja zabójcy i bruisera. Wprowadziła do Ligi sporo świeżości, zarówno pod względem gameplay’u, jak i projektu postaci – do dziś jest jedną z najbardziej nietypowych żeńskich postaci.
Jej early game był niesamowicie dominujący, ale stawała się niegroźna w późnych fazach gry, jeśli nie rozpędziła się odpowiednio na początku rozgrywki. Kiedyś była naprawdę dobrym wyborem na scenie profesjonalnej, w czasach, gdy efekt snowballu był naprawdę pożądany i lubiany przez graczy.
Dziś sporo się zmieniło i Rek’Sai nie jest już tak popularna. Według niektórych jest wręcz zapomnianą bohaterką. Zarówno przez graczy, jak i przez sam Riot. A dowodem na to ma być fakt, że jeden z jej błędów nie został naprawiony przez 7 lat.
Rek’Sai i jej 7-letni błąd
Oczywiście nie można powiedzieć, że Riot nie naprawia żadnych błędów związanych z Rek’Sai. Około pół roku temu w grze pojawił się naprawdę groźny bug, który pozwalał na natychmiastowe zabijanie smoka czy Barona Nashora. Rek’Sai siała postrach na Summoner’s Rift, więc twórcy musieli zareagować bardzo szybko (zobacz: Riot w końcu poprawił odkryty przez graczy w ostatnim czasie krytyczny błąd z LoLa).
Okazuje się, że to wcale nie koniec błędów związanych z bohaterką. Ci, którzy nią grają lub śledzą osoby nagłaśniające bugi z League of Legends wiedzą, że postać ma jeszcze inny problem.
Znany YouTuber Vandiril, który przez niektórych nazywany jest „bogiem bugów”, nagrał filmik o Rek’Sai, w którym informuje, że w grze wciąż obecny jest błąd, którego odkryto już 7 lat temu.
Problemem jest E bohaterki, które nie pozwala jej przejść przez grube mury na Summoner’s Rift, mimo że stworzone zostają charakterystyczne tunele, którymi postać się porusza. Jak widać na filmie, Rek’Sai przechodzi przez kawałek ściany, po czym cofa się, jakby nigdy nic się nie wydarzyło.
Żeby tego było mało, błąd ten pojawił się także na profesjonalnej scenie, co poskutkowało… wyrzuceniem z meczu jednego z graczy. Co ciekawsze, nie była to osoba grająca Rek’Sai.
Część fanów twierdzi, że zgłaszała opisywanego buga wielokrotnie, ale Riot dalej nic z tym nie zrobił. Niektórzy twierdzą, że twórcy nie chcą tego naprawić, ponieważ ich zdaniem nie jest to błąd, a celowe rozwiązanie, które zapobiega przekraczaniu zbyt grubych ścian.
Z komentarzy miłośników bohaterki wynika, że usterka jest mocno irytująca i gracze denerwują się za każdym razem, gdy na nią trafią.
To się dzieje za każdym razem, gdy gram Rek’Sai. Niesamowicie denerwuje i zdarza się przynajmniej raz w każdym meczu, w którym nią gram.
Mainowałem ją od czasu jej premiery. Mogę przysiąc, że ten bug w takiej czy innej formie istnieje w grze od czasu jej wydania.