Trudno uwierzyć w to, jak niskie jest win ratio tej postaci z League of Legends. Spadło poniżej…
Współczynnik wygranych tego bohatera drastycznie spada. W pewnym momencie był niższy od 39%.
W ostatnim czasie Riot wydał wyczekiwane VGU Skarnera, na które czekały tysiące graczy. Społeczność już nie mogła doczekać się wyglądu i umiejętności tego w pewnym sensie zapomnianego championa. Rework to zawsze ogromna szansa, że postać zostanie ożywiona i na długo wróci do mety.
O ile opinie o aktualizacji nie były złe, dużo graczy chwaliło Skarnera, żartowano nawet, że jest aż za potężny i wielki (zobacz: Okazuje się, że zdaniem graczy League of Legends Skarner po reworku jest za…), tak jego win ratio nie wygląda za dobrze. W pewnym momencie spadło drastycznie nisko.
Win ratio nowego Skarnera
Pełna aktualizacja bohatera, która była odkładana od miesięcy, w końcu trafiła w ręce graczy. Wiele osób rzuciło się do grania odświeżonym Skarnerem, by przekonać się, czy jego VGU jest udane.
W takich sytuacjach trudno w 100% ocenić siłę bohatera, ponieważ grają nim osoby, które niekoniecznie znają się na danej roli czy w ogóle na samym championie. Dopiero po jakimś czasie społeczność zaczyna ogarniać, jak powinno się budować odświeżonego bohatera, jak maksować umiejętności i w jaki sposób robić combo.
Warto tutaj wspomnieć, że Riot już ogłosił pewne zmiany, które dotkną Skarnera, by go lepiej zbalansować. Nie zmienia to jednak faktu, że w pewnej chwili win ratio championa wynosiło ledwo 38%.
Trzeba przyznać, że taki współczynnik wygranych jest naprawdę niski. Liczby szybko się zmieniają i prawdopodobnie w chwili publikacji artykułu jest nieco lepiej. Dużo zależy też od strony, która podaje statystyki – na u.gg Skarner nie wygrywa nawet 40% gier, a według lolalytics.com win rato waha się w okolicach 41%.
Niezależnie od tego, czy jest to 39% czy 41%, dalej jest to najsłabszy współczynnik wygranych w całej grze. Na drugim miejscu pod tym względem jest K’Sante, który wygrywa 48,33% meczów.