Biedronka sprzedaje po 99 groszy za sztukę. Klienci muszą uważnie czytać
Biedronka przebija samą siebie. Tym razem 99 groszy, ale podane w dość specyficzny sposób.
Wiadomo, że tego typu praktyki są bardzo wątpliwe. Tzn. już jest badane to, czy podawanie zawiłych cen na tych cenówkach Biedronki i innych sklepów jest w ogóle zgodne z prawem. Tutaj jednak Biedronka idzie o krok dalej.
Ludzie mogą obecnie zobaczyć, że Biedronka sprzedaje papier po 99 groszy. I niby wszystko się zgadza, wielki napis 0,99 zł na pewno kusi, zarówno w internecie, jak i na półkach. Ale dopiero po przyjrzeniu się widać, co się tutaj dzieje.
99 groszy za sztukę
Żeby poczuć się trochę jak starsza osoba, wystarczy podać tę promocję w mniejszym rozmiarze. Wiele osób zobaczy to w ten sposób:
99 groszy, papier, cena naprawdę bardzo dobra. Dopiero jednak po powiększeniu okazuje się, że cena dotyczy nie całego papieru, a jednej rolki.
I tak wychodzi taniej niż zwykle, ale tak naprawdę cena obowiązuje tylko przy zakupie 20 rolek. Promocja byłaby dobra i bez tego. To znaczy w miarę dobra, bo jeszcze trzeba sobie to wszystko przeliczać na całe opakowania, a nie rolki. I to nie jest jedyny przykład, gdy Biedronka tak robi. To wygląda na nową taktykę sklepu.
Podawanie ceny w ten sposób budzi wątpliwości chyba na wszystkich platformach, bo jednak jest to dość zawiłe i skomplikowane. Na pewno ktoś prędzej czy później rzeczywiście się tym zainteresuje.