Klientom UPC znika to z ich pakietów. Warto to sprawdzić
Nie wiadomo, czy to przez wzgląd na jakieś wewnętrzne zmiany, czy może ostatnie podwyżki pakietu, ale coś zaczyna się dziać.
Kilka osób pisało do nas, kilka osób wskazywało też o tym na zewnętrznych forach, że z ich pakietów znikają niektóre rzeczy. Warto to sprawdzić w zakładce „Moje UPC”, bo faktycznie można się zdziwić. Nie wynika to ze złej woli UPC, bo infolinia przywraca usługi.
Trudno ocenić, ile osób ma z tym problem, ale faktycznie zaczęło się to gdzieś w październiku. Początkowo jedna, dwie osoby, a potem coraz więcej. Jeżeli ktoś nie korzysta z tego na co dzień, a jedynie przy okazji jakichś rozgrywek, to nawet się o tym nie dowie.
Co znika klientom UPC?
Chodzi tutaj o pakiet C+, który z jakiegoś nieznanego powodu ma znikać mimo podpisanej umowy i aktywnych usług. W teorii ludzie się zgłaszają do UPC z reklamacją, bo u nich się wszystko zgadza, ale Canal+ zwyczajnie znika.
Trudno powiedzieć, gdzie tutaj jest problem i czy faktycznie występuje. Nie da się ocenić skali, ale rzeczywiście widać o tym kilka wpisów na forach i kilka tematów na facebookowych grupach klientów.
Niby wszystko działa, ale jednak C+ brak. UPC najprawdopodobniej o tym wie, tylko nie da się przy obecnej wiedzy powiedzieć, o co tu konkretnie chodzi. Może to wina konsultantów, a może niedoczytania czegoś po drodze.