Reklama

McDonald’s wprowadza konkurencję dla Starbucksa. Rozpoczęły się testy tej nowości

Różne

Reklama

McDonald’s zorientował się, że lato to idealna pora na testy nowego produktu. Ten ma konkurować z ofertą Starbucksa.


Już w 2018 roku McDonald’s próbował wejść w ten temat, ale finalnie nie doprowadzono do wprowadzenia tych napojów do normalnej oferty. Teraz podjęto kolejną próbę. Jest to wprost zaatakowanie segmentu zdominowanego przez Starbucksa.

Testy w tym momencie odbywają się w Kalifornii, ale według nieoficjalnych informacji niedługo zostanie to rozszerzone o kolejne stany w USA, a potem kraje, również te europejskie. O czym tak właściwie mowa?

Kawa parzona na zimno

Reklama

Mak testuje w tym momencie coś, co nosi nazwę Cold Brew Coffee. Jest to kawa parzona na zimno. Mak chce wprowadzić to w wielu różnych wersjach. Na ten moment testowane są różne polewy, w tym:

Reklama
  • Waniliowa,
  • Karmelowa
  • Czekoladowa,
  • Orzech laskowy.

Pytanie, czy to wyjdzie poza USA. Na reklamach wygląda całkiem spoko i widać, że McDonald’s mocno to promuje.

Czy to będzie spoko – to się dopiero okaże. Receptura od kwietnia ponoć już została zmieniona, więc ciężko powiedzieć, co czeka nas jako Europejczyków. Ciężko powiedzieć, czy ma to szansę dotrzeć do Polski w 2023 roku, ale jest taka opcja. W teorii McDonald’s w Polsce ma wszystkie maszyny odpowiednie do odtworzenia napoju.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej