w

Spadki na Youtube o ponad 80%. Tym polskim kanałom musi się robić gorąco na ten widok

Kanały skupiające się na wywiadach z zawodnikami freaków mocno lecą w dół i co ciekawe, dotyczy to tak samo mniejszych twórców, jak i tych większych.


Podczas ostatniego odcinka Pal Hajs z relacją z High League pojawił się fragment mówiący o przesycie w branży wywiadów.

Video

Klip: https://youtu.be/R7gc7xcgsnw

Nawet król Kanu ma mniej wyświetleń, niż kiedyś (…).

Jakoś nikt tego do tej pory nie sprawdzał, ale faktycznie w tej branży pojawiły się bardzo duże spadki, szczególnie na przestrzeni ostatnich 3-4 miesięcy. A według osób zajmujących się freakami będzie tylko gorzej.

Spadki w tej branży są nieuniknione?

Czy faktycznie jest to przesyt formułą? Bardzo możliwe, że to jest ten moment, którego wszyscy z branży się bali, czyli następuje przesyt tego typu treściami. Nawet taki gigant jak Mateusz Kaniowski zaliczył pod koniec zeszłego roku mocny spadek, z którego dopiero zaczyna się wygrzebywać.

Z 9.5 mln wyświetleń miesięcznie do 1.5 mln wyświetleń w zaledwie jeden miesiąc. To spadek o 84%. Ostatnie 30 dni to już wzrost, ale dalej względem poprzedniego roku nie wygląda to tak zadowalająco. Według SocialBlade w lutym wyświetlenia stanęły na 3.7 mln.

  • Luty 2022 rekordowy – 15 mln
  • Marzec 2022 – 6.7 mln
  • Kwiecień 2022 – 3.3 mln
  • Maj 2022 – 9.5 mln
  • Czerwiec 2022 – 8.2 mln
  • Lipiec 2022 – 5.3 mln
  • Sierpień 2022 – 6.7 mln
  • Wrzesień 2022 – 8.9 mln
  • Październik – 4.4 mln
  • Listopad – 9.5 mln

I tu następuje mocny spadek:

  • Grudzień 2022 – 1.5 mln
  • Styczeń 2023 – 1.8 mln
  • Luty 2023 – 3.7 mln

Gdyby porównać najlepszy miesiąc, czyli 15 mln, do najgorszego z 1.5 mln, to spadek wyniósłby 90%.

Kaniowski sobie poradzi, bo jednak ma on duże uznanie w branży, ale kanały pokroju TVReklama już mogą naprawdę się nieźle pocić, widząc, że z 4 mln wyświetleń spadli i cały czas spadają na pułap 750 tysięcy wyświetleń.

Tutaj mówimy o spadku o 81% i to w zaledwie kilka miesięcy. Kanał próbuje się jakoś ratować strzałkami, które już rok temu wyszły z mody, ale – jak widać – nie przynosi to wielkich efektów.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z Rozrywka