Reklama

Spotify chyba zrozumiało, że ten opis po polsku to cringe

Rozrywka

Reklama

Spotify chyba samo skumało, że ten opis niekoniecznie jest czymś, co bawi.


Spotify próbuje być młodzieżowe, natomiast niektóre pomysły kierowane są dosłownie do pokolenia TikToka. I to nawet nie jakiegoś bardziej ogarniętego. W każdym razie platforma zauważyła, że trochę przesadziła i opis został finalnie zmieniony.

Opis czego? Jednej z popularnych playlist. Na pewno każdy doskonale wie o tym, że playlisty na Spotify są bardzo różne, część ma sens, inne niekoniecznie. Jedną z najpopularniejszych jest „Top Viral Polska”.

Dziwny opis

Reklama

Sami użytkownicy zauważyli, że ustawiono tam „śmieszny podpis”.

Reklama

Skręca nieźle, więc po tym, jak ludzie zaczęli o tym mocniej pisać, zostało to zmienione, a nawet usunięte. Można się było spodziewać takiej, a nie innej decyzji.

Dlaczego jest tam DressCode? Dobre pytanie. Są oni promowani w wielu miejscach, choć poza ich bańką trudno znaleźć na ich temat jakieś bardziej pozytywne informacje.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej