Jak może wyglądać The Sims 5 przy użyciu Unreal Engine 5 z Ray Tracingiem? Prezentuje się świetnie
Simomaniacy coraz częściej wchodzą na tematy dotyczące następnej generacji serii The Sims.
Wiadomo, że fani serii The Sims bardzo lubią dyskutować na temat produkcji, krytykując ją za pewne braki lub chwaląc za różne ciekawe funkcje. Jakiś czas temu pojawił się nawet artykuł, który przedstawiał listę społeczności, które elementy z poprzednich wersji gry powinny znaleźć się również w piątej odsłonie tego tytułu.
Co wybrali Simomaniacy? Tego można dowiedzieć się w tym artykule – 10 rzeczy z poprzednich serii The Sims, które zdaniem graczy muszą znaleźć się również w The Sims 5. Teraz okazuje się, że pewna osoba postanowiła stworzyć swoją wizję tego, jak powinno wyglądać TS5 przy użyciu Unreal Engine 5 wraz z Ray Tracingiem.
Twórcy The Sims 4 potwierdzają, że nowa funkcja – “Lubię i Nie lubię” będzie rozwijana. O co chodzi?
The Sims 5 na Unreal Engine 5
Pewien użytkownik o nicku Priymak Elysium postanowił podzielić się w serwisie YouTube swoim pomysłem na wygląd The Sims 5 na silniku Unreal Engine 5. Aby to stworzyć, gracz postanowił wykorzystać darmowe zestawy, które są dostępne na Epic Store. Dodatkowo Priymak użył również Lumen w celu zaimplementowania potrzebnych efektów świetlnych w Ray Tracingu.
Warto przypomnieć, że jest to jedynie koncept jednego z graczy i jego wizja na przyszłą generację serii The Sims. Wielu Simomaniaków twierdzi, że jest to bardzo realistyczna wersja i z tego powodu gra jeszcze bardziej będzie przypominała prawdziwe życie.
- ZOBACZ – EA ujawniło szczegóły dotyczące najnowszej darmowej aktualizacji do The Sims 4. Gotujące dzieci?