Opis nowego patcha Valorant 5.03. Wszystkie zmiany agentów, aktualizacja Unreal Engine
Chcecie się zabawić? Pobawmy się z wyważeniem Chambera.
ZMIANY OGÓLNE
- Aktualizacja silnika do Unreal Engine 4.26
- Ta aktualizacja usprawnia zestaw narzędzi dostępny dla naszych deweloperów na różne sposoby, jednak dla graczy zmiana ta będzie pewnie niezauważalna, gdyż to jest właśnie jednym z jej celów.
- Tym razem występują pewne problemy z interfejsem. Naprawiamy je najszybciej, jak to możliwe. Spodziewajcie się jednak dziwnych sytuacji w grze i menu głównym. Jeśli coś przerwie waszą rozgrywkę, wyślijcie zgłoszenie.
- Odświeżenie wizualne przeglądarki agentów
- Stwierdziliśmy, że czas zaprezentować nasze czadowe grafiki agentów i zmienić nieco styl.
AKTUALIZACJE AGENTÓW
CHAMBER
Gracze w rozgrywkach rankingowych i profesjonalnych świetnie grają Chamberem, dlatego jego mocne strony przyćmiewają jego słabości. Kontrowanie Schadzki i pozostałych umiejętności jest teraz znacznie trudniejsze. Chamber ogólnie jest zbyt silny i stwierdziliśmy, że należy osłabić jego zestaw umiejętności. Powinien on jednak wciąż dobrze wypadać na tle pozostałych agentów.
Schadzka (E) Reklama
|
Znak Rozpoznawczy (C)
|
Majstersztyk (X)
|
Łowca Głów (Q)
|
OBRAŻENIA STREFOWE UMIEJĘTNOŚCI
Aktualizujemy ulty następujących agentów, by działały na tej samej zasadzie obrażeń strefowych, co bronie – trafienie głowy i nóg wroga będzie nakładało różne mnożniki obrażeń. Celem jest nagradzanie precyzji i stworzenie intuicyjnej spójności obrażeń w VALORANT.
W przypadku Neondaje nam to spore pole do popisu w zakresie wyważenia na różnych poziomach umiejętności. Zmiana ta powinna również wpłynąć na umiejętności niezbędne podczas śledzenia przy sprincie, których wymaga ult agentki.
NEON
Nadbieg
|
CHAMBER
Majstersztyk (X)
|
JETT
Burza Ostrzy (X)
|
AKTUALIZACJE SYSTEMÓW ROZGRYWKI
- Dodano możliwość zmiany przypisanego przycisku „Ducha” poza grami niestandardowymi.
- Wystarczy wejść w Ustawienia >> Sterowanie >> Akcje.
BŁĘDY
Agenci
- Naprawiono błąd z Pomyślnym Wiatrem Jett, w wyniku którego podczas zmiany broni w trakcie doskoku animacja wyciągania broni trwała dłużej, niż powinna.
Systemy dotyczące rozgrywki
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre elementu HUD-a Reyny i Killjoy były wciąż widoczne po włączeniu opcji ukrycia interfejsu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego animacja rozbrajania nie była prawidłowo odtwarzana podczas wielokrotnego zaczynania rozbrajania pod rząd.
ZNANE PROBLEMY
- Zmiana ustawień nieprzezroczystości celownika w grze powoduje, że podgląd celownika miga.
- Komunikaty dotyczące Spike’a wyświetlają się z błędami.