w

Opis patcha VALORANT 2.08. Aktualizacja wprowadza 3 akt 2 odcinka bez nowego Agenta

Najbliższa aktualizacja wprowadza kolejny akt. Gracze będą mogli zagrać na najnowszej mapie, ale niestety nie pojawi się jeszcze kolejny Agent.


Daniem głównym tej aktualizacji jest nic innego, jak nowa mapa o nazwie Bryza. Niestety, na nowego Agenta będzie trzeba jeszcze poczekać. Patch nie wnosi żadnych zmian, jeżeli chodzi o balans, ogranicza się do poprawek

Oprócz tego zostaje wprowadzony system odpowiedzi na zgłoszenia. Jeżeli kogoś zgłosiliście i został on ukarany, to dostaniecie o tym stosowną informację.

Patch_Notes_Highlights_2_08-pol.png

AKTUALIZACJE MAP

4_27_2021_WhatsNewinEp2A3Article_breeze.jpg

Breeze

Przedstawiamy najnowszą mapę, Breeze, która zasila pulę map w VALORANT. Umiejscowiona jest ona na odległej wyspie, a wyróżnia ją jasne, pogodne i wielobarwne otoczenie oraz otwarte przestrzenie umożliwiające starcia na dużych dystansach.

  • Breeze zaliczy premierę wraz z kolejką nierankingową wyłącznie dla tej mapy, która będzie aktywna przez dwa tygodnie.
    • Więcej informacji na temat tej kolejki znajdziecie w części poświęconej aktualizacji trybu rankingowego poniżej.

AKTUALIZACJE GRY RANKINGOWEJ

  • Dodano kolejkę nierankingową wyłącznie z Breeze, aby osoby, które chcą ćwiczyć na tej mapie, miały taką możliwość.
    • Mapa będzie dostępna także w standardowych kolejkach dla trybów Deathmatch, Gorączka Spike’a, Eskalacja oraz dla gier niestandardowych.
    • Ta kolejka będzie aktywna tylko przez dwa tygodnie.W tym czasie mapa ta nie będzie dostępna w standardowych kolejkach gier nierankingowych oraz rankingowych. Gdy ten okres minie, kolejka wyłącznie z Breeze zostanie wyłączona, a mapa ta stanie się dostępna w istniejących kolejkach nierankingowych i rankingowych.
  • Przypominamy! To ostatni akt liczący się do waszej nagrody rankingowej 2. odcinka, przyznawanej po zakończeniu III aktu.

AKTUALIZACJE SYSTEMU GRY

  • Do trybu turniejowego gier niestandardowych dodano miejsca dla trenerów.
    • Cieszymy się, że mamy okazję przedstawić wam mechanikę miejsc dla trenerów, która zagości w trybie turniejowym! To dopiero początek dopracowywania opcji trenerów i choć na razie ich funkcjonalność będzie ograniczona, planujemy poszerzyć wachlarz możliwości dostępnych im w trakcie gry. Chcemy rozwijać role trenerów i pracować nad tą mechaniką wraz z profesjonalnymi trenerami działającymi w ekosystemie VCT.
  • Obecne funkcje miejsc dla trenerów:
    • Trenerzy mogą oglądać gry w trybie turniejowym, ale śledzą przy tym wyłącznie drużynę wybraną w lobby gry niestandardowej.
    • Trenerzy nie mogą korzystać z sygnałów na mapie, czatu drużynowego i czatu głosowego w grze.
    • Trenerzy mogą korzystać z czatu dla wszystkich i czatu drużynowego, aby uwzględnić przypadki, kiedy zajdzie potrzeba komunikacji z moderatorem turnieju.
    • Trenerzy mogą pauzować grę w przypadkach, gdy taką możliwość mają również gracze.

JAKOŚĆ ROZGRYWKI

HRTF

  • Dotarły do nas wasze prośby (ach, jak dobrze je słyszeliśmy!). Do HRTF dodano dźwięki upuszczania broni.

ZMIANY SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Do gry dodano odpowiedzi na zgłoszenia.
    • Każdy, kto zgłasza uciążliwych graczy, otrzyma powiadomienie, jeśli zostanie podjęte wobec nich jakieś działanie.
    • Jesteśmy wdzięczni, że dzięki waszej pomocy VALORANT jest lepszym miejscem dla każdego. Śmiało przysyłajcie kolejne zgłoszenia. 🙂
  • Włączone zostały ostrzeżenia dla osób dopuszczających się przewinień po raz pierwszy. Ma to na celu przypomnienie im o obowiązującym w grze Kodeksie postępowania. Od teraz żadnych wymówek za złe zachowanie!
  • Grający w Wild Rift będą od teraz widoczni w panelu społeczności.

BŁĘDY

Agenci

  • Naprawiono ikony Działka i Bota Alarmowego Killjoy, które po wyłączeniu urządzeń znikały.
  • Naprawiono dymy Astry i Brimstone’a, które blokowały błyski nawet wtedy, gdy gracz nie znajdował się w nich całym ciałem.
  • Naprawiono Toksyczną Zasłonę Viper, która trwała dłużej, niż powinna, kiedy przechodziła przez teleporter na mapie Bind.
  • Naprawiono zasięg podnoszenia Toksycznej Chmury Viper, który wynosił 200 jednostek zamiast 400.
  • Poprawiono wydajność efektów wizualnych Mgławicy Astry przy niskich ustawieniach.

Tryby

  • Naprawiono błąd w Gorączce Spike’a, gdzie zebranie kuli ulepszenia broni przy Operatorze będącym w użyciu powodowało utratę Operatora, a gracz nie otrzymywał nic w zamian.
    • Teraz gracz zachowa Operatora i otrzyma losową broń dodatkową.

Tryb rankingowy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w historii gry znikały ikony rangi.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego odznaki rangi aktu widoczne były na ekranach ładowania mapy w trybach nierankingowych.