w

Wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni w COD Warzone od aktualizacji 4 sezonu

W ostatniej aktualizacji deweloperzy skupili się na broni i jej sile rażenia. Co z tego wynikło?


Deweloperzy Call of Duty: Warzone pragną stopniowo zwiększać “pułap umiejętności” w swojej grze, w związku z czym również w Modern Warfare i Black Ops Cold War broń będzie miała “zmniejszoną wydajność“.

Te zmiany nie tylko zwiększą zdolność do wyrażania umiejętności, ale powinny również wprowadzić broń, która nie miała jeszcze szansy zabłysnąć – tłumaczy Raven Software.

Co konkretnie zostało osłabione, a co wzmocnione?

Karabiny Szturmowe

W przypadku karabinów szturmowych trudno mówić o jakimkolwiek zaskoczeniu, ponieważ CR-56 AMAX został nieco “zdławiony w zarodku”. Stało się tak oczywiście dlatego, że w 3. sezonie gry broń była wręcz obowiązkowym wyposażeniem, co zmusiło twórców do jej pewnego osłabienia.

The Groza, FN Scar 17, and XM4 również dosięgły pewne modyfikacje.

CR-56 AMAX (MW)

  • Zmniejszono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,2 do 1,1.

Groza (BOCW)

  • Minimalne obrażenia zwiększone z 18 do 23,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,1 do 1,2,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń dolnego tułowia z 1 do 1,1,
  • Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszony o 12%.

Assault Rifle Golf (MW)

  • Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z 1 do 1,5 pkt,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,2.

XM4 (BOCW)

  • Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z 1 do 1,5 pkt.

Karabiny taktyczne

W tej aktualizacji zmianie ulega wyłącznie jeden karabiny taktyczny, a mowa tutaj o niesławnych DMR 14. Deweloperzy uważają, że mogli zbyt znacząco osłabić tę broń i “podkręcają go z powrotem”, aby mogła być skuteczna na długich dystansach

DMR 14 (BOCW)

  • Zmniejszona wielkość odrzutu,
  • Strzelby,
  • Charakterystyczna strzelba Black Ops Cold War to absolutna bestia na krótkim dystansie, zatem twórcy Warzone chcą to zmienić za pomocą kilku osłabień.

Streetsweeper (BOCW)

  • Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszony o 24%,
  • Zasięg drugich obrażeń zmniejszony o 18%,
  • Zasięg trzecich obrażeń zmniejszony o 7%,
  • Prędkość ruchu zmniejszona o 1%.

Karabiny snajperskie

Karabiny snajperskie zostały poddane niemałej przeróbce już w aktualizacji Reloaded sezonu 3. Obecnie deweloperzy próbują znaleźć idealne proporcje dla niektórych broni, a konkretnie dla wolnostrzelnego karabinu snajperskiego M82 oraz szwajcarskiego K31.

Karabin snajperski Charlie (BOCW)

  • Prędkość pocisku zwiększona o 7,7%,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,1 do 1,25,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń dolnego tułowia z 1 do 1,15.

Szwajcarski K31 (BOCW)

  • Poprawiona funkcjonalność Base Optic,
  • Zaktualizowano podstawowy celownik.

Pistolety maszynowe

Pięć różnych pistoletów maszynowych czeka obecnie na duże zmiany w COD Warzone. Mowa tutaj o AUG, KSP 45 oraz Milano 821. Większość tych zmian na formę osłabień.

Pistolet maszynowy Alpha (MW)

  • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,1,
  • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 10%.

Bullfrog (BOCW)

  • Dostosowano pozycję celowników ADS.

KSP 45 (BOCW)

  • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 16,6%,
  • Mnożniki kończyn zwiększone z 0,9 do 1.

Milano 821 (BOCW)

  • Maksymalne obrażenia zwiększone z 34 do 36,
  • Minimalne obrażenia zwiększone z 25 do 30,
  • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 23%,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,2,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń dolnej części tułowia z 1 do 1,1,
  • Zwiększono mnożniki obrażeń kończyn z 0,9 do 1.

Submachine Gun Echo (MW)

  • Maksymalne obrażenia zwiększone z 34 do 35,
  • Zwiększono mnożniki obrażeń kończyn z 0,9 do 1.

Pistolety

AMP63 (BOCW)

  • Maksymalne obrażenia zwiększone z 30 do 33,
  • Zasięg drugich obrażeń zwiększony o 14,3%,
  • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,1,
  • Zwiększono mnożniki obrażeń kończyn z 0,9 do 1,
  • Zmniejszono mnożnik obrażeń głowy z 1,4 do 1,3.

Nóż balistyczny (BOCW)

    • Prędkość uderzenia zwiększona o 25%,
    • Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z 1 do 1,3,
    • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,23,
    • Prędkość ruchu zwiększona o 1,3%.

Wszystkie te zmiany prawdopodobnie nieco poprawią rozgrywkę w Call of Duty: Warzone i sprawią, że gra będzie wymagała nieco więcej umiejętności. Dodatkowo gracze nie będą koncentrować się wyłącznie na kilku broniach, a w zamian będą sięgać również po inne karabiny i pistolety, co znacząco urozmaici przebieg meczów.