Wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni w COD Warzone od aktualizacji 4 sezonu
W ostatniej aktualizacji deweloperzy skupili się na broni i jej sile rażenia. Co z tego wynikło?
Deweloperzy Call of Duty: Warzone pragną stopniowo zwiększać „pułap umiejętności” w swojej grze, w związku z czym również w Modern Warfare i Black Ops Cold War broń będzie miała „zmniejszoną wydajność„.
Te zmiany nie tylko zwiększą zdolność do wyrażania umiejętności, ale powinny również wprowadzić broń, która nie miała jeszcze szansy zabłysnąć – tłumaczy Raven Software.
Co konkretnie zostało osłabione, a co wzmocnione?
Karabiny Szturmowe
W przypadku karabinów szturmowych trudno mówić o jakimkolwiek zaskoczeniu, ponieważ CR-56 AMAX został nieco „zdławiony w zarodku”. Stało się tak oczywiście dlatego, że w 3. sezonie gry broń była wręcz obowiązkowym wyposażeniem, co zmusiło twórców do jej pewnego osłabienia.
The Groza, FN Scar 17, and XM4 również dosięgły pewne modyfikacje.
CR-56 AMAX (MW)
- Zmniejszono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,2 do 1,1.
Groza (BOCW)
- Minimalne obrażenia zwiększone z 18 do 23,
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,1 do 1,2,
- Zwiększono mnożnik obrażeń dolnego tułowia z 1 do 1,1,
- Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszony o 12%.
Assault Rifle Golf (MW)
- Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z 1 do 1,5 pkt,
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,2.
XM4 (BOCW)
- Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z 1 do 1,5 pkt.
Karabiny taktyczne
W tej aktualizacji zmianie ulega wyłącznie jeden karabiny taktyczny, a mowa tutaj o niesławnych DMR 14. Deweloperzy uważają, że mogli zbyt znacząco osłabić tę broń i „podkręcają go z powrotem”, aby mogła być skuteczna na długich dystansach
DMR 14 (BOCW)
- Zmniejszona wielkość odrzutu,
- Strzelby,
- Charakterystyczna strzelba Black Ops Cold War to absolutna bestia na krótkim dystansie, zatem twórcy Warzone chcą to zmienić za pomocą kilku osłabień.
Streetsweeper (BOCW)
- Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszony o 24%,
- Zasięg drugich obrażeń zmniejszony o 18%,
- Zasięg trzecich obrażeń zmniejszony o 7%,
- Prędkość ruchu zmniejszona o 1%.
Karabiny snajperskie
Karabiny snajperskie zostały poddane niemałej przeróbce już w aktualizacji Reloaded sezonu 3. Obecnie deweloperzy próbują znaleźć idealne proporcje dla niektórych broni, a konkretnie dla wolnostrzelnego karabinu snajperskiego M82 oraz szwajcarskiego K31.
Karabin snajperski Charlie (BOCW)
- Prędkość pocisku zwiększona o 7,7%,
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,1 do 1,25,
- Zwiększono mnożnik obrażeń dolnego tułowia z 1 do 1,15.
Szwajcarski K31 (BOCW)
- Poprawiona funkcjonalność Base Optic,
- Zaktualizowano podstawowy celownik.
Pistolety maszynowe
Pięć różnych pistoletów maszynowych czeka obecnie na duże zmiany w COD Warzone. Mowa tutaj o AUG, KSP 45 oraz Milano 821. Większość tych zmian na formę osłabień.
Pistolet maszynowy Alpha (MW)
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,1,
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 10%.
Bullfrog (BOCW)
- Dostosowano pozycję celowników ADS.
KSP 45 (BOCW)
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 16,6%,
- Mnożniki kończyn zwiększone z 0,9 do 1.
Milano 821 (BOCW)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 34 do 36,
- Minimalne obrażenia zwiększone z 25 do 30,
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 23%,
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,2,
- Zwiększono mnożnik obrażeń dolnej części tułowia z 1 do 1,1,
- Zwiększono mnożniki obrażeń kończyn z 0,9 do 1.
Submachine Gun Echo (MW)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 34 do 35,
- Zwiększono mnożniki obrażeń kończyn z 0,9 do 1.
Pistolety
AMP63 (BOCW)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 30 do 33,
- Zasięg drugich obrażeń zwiększony o 14,3%,
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,1,
- Zwiększono mnożniki obrażeń kończyn z 0,9 do 1,
- Zmniejszono mnożnik obrażeń głowy z 1,4 do 1,3.
Nóż balistyczny (BOCW)
- Prędkość uderzenia zwiększona o 25%,
- Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z 1 do 1,3,
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 do 1,23,
- Prędkość ruchu zwiększona o 1,3%.
Wszystkie te zmiany prawdopodobnie nieco poprawią rozgrywkę w Call of Duty: Warzone i sprawią, że gra będzie wymagała nieco więcej umiejętności. Dodatkowo gracze nie będą koncentrować się wyłącznie na kilku broniach, a w zamian będą sięgać również po inne karabiny i pistolety, co znacząco urozmaici przebieg meczów.